2022اخبارکراس اوورمزدا

نصب سیستم AWD روی تمامی کراس اوورهای مزدا

[ad_1]

مزدا برای مدل سال ۲۰۲۲ محصولات خود در آمریکا تغییرات مهمی را در نظر گرفته است. علاوه بر معرفی CX-5 فیس‌لیفت ۲۰۲۲، مشتریان از شنیدن اینکه تمامی کراس اوورهای این خودروساز در آمریکا به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه خواهند شد خوشحال می‌شوند. این حرکت بنا به گفته مزدا از هدف این شرکت برای ارائه لذت رانندگی غیرقابل‌رقابت برای تمامی مالکان نشات می‌گیرد.

سیستم i-Active AWD مزدا به‌صورت استاندارد روی تمامی کراس اوورها و شاسی بلندهای ۲۰۲۲ مزدا شامل CX-3، CX-30، CX-5 و CX-9 نصب خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این تصمیم چه تأثیری روی قیمت محصولات یاد شده خواهد گذاشت اما حدس می‌زنیم این خودروها برای مدل ۲۰۲۲ خود اندکی گران‌تر از مدل سال پیش باشند. مزدا می‌گوید این حرکت بخشی از برنامه‌هایش برای تبدیل شدن به برندی لوکس‌تر است.

این خودروساز ژاپنی معتقد است با نصب سیستم چهار چرخ محرک روی محصولاتش ارتباط خاصی بین راننده و خودرو برقرار می‌کند. این سیستم پیوسته انتقال وزن خودرو را بسته به شتاب گیری و عبور از پیچ‌ها بررسی کرده و قدرت را به چرخ مدنظر می‌فرستد تا کشش بهینه ایجاد گردد. مزدا می‌گوید سیستم i-Active نه تنها عملکرد خودرو را بهبود بخشیده بلکه ایمنی بیشتری را نیز ایجاد می‌کند.

mazda cx-3

به عنوان یادآوری باید گفت قیمت کراس اوور CX-3 پایه در مدل ۲۰۲۱ از ۲۰۷۹۰ دلار شروع شده درحالی‌که CX-5 به عنوان پرفروش‌ترین محصول مزدا در آمریکا قیمت پایه ۲۵۳۷۰ دلاری دارد. مدل سال ۲۰۲۲ این خودرو از بهبودهای ظاهری و ایمنی سود می‌برد. همچنین تکنولوژی انتخاب حالت رانندگی هوشمند مزدا نیز برای مدل ۲۰۲۲ به‌روز شده و راننده می‌تواند بسته به شرایط جاده حالت‌های متنوعی را انتخاب کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا