الکتریکیتکنولوژیسایر خودروهای آمریکاییفارادی

نمایشگر 27 اینچی برای سرنشینان عقب فارادی فیوچر

وقتی به ابتدای سال ۲۰۱۷ برگردیم، به یاد می‌آوریم که فارادی فیوچر یکی از پربحث ترین برندها و استارت‌آپ‌های نوین بود. اما چشم‌انداز رؤیایی این شرکت با موانعی چون مشکلات مالی تیره‌وتار شد. این شرکت هنوز هم به علت کمبود سرمایه نتوانسته تولید مدل FF 91 را استارت بزند. با این وجود به نظر می‌رسد پیشرفت‌های گام به گام و آهسته در جریان است.

Faraday Future FF 91 23 767x512 - نمایشگر 27 اینچی برای سرنشینان عقب فارادی فیوچر

فارادی فیوچر اخیراً تیزرهایی از کابین لوکس خود را به اشتراک می‌گذارد. به طور خاص، ما در قسمت سرنشینان عقب با فضایی لوکس مواجه خواهیم شد. علاوه بر صندلی‌های با فناوری جاذبه صفر، قابل‌توجه‌ترین قسمت، یک نمایشگر تاشوی ۲۷ اینچی است که روی سقف قرار گرفته است.

Faraday Future FF 91 production interior 2 767x512 - نمایشگر 27 اینچی برای سرنشینان عقب فارادی فیوچر

هرچند این نمایشگر بزرگ، به نمایشگرهای برخی مینی‌ون‌های جدید برای سرنشینان پشتی شباهت دارد اما پیشرفته‌تر به نظر می‌رسد. به‌عنوان مثال قابلیت‌های تماس تصویری، ارتباط با مودم‌های ۴G، قابلیت کنفرانس، اتصال بلوتوث هم‌زمان با چهار دستگاه، سیستم سرگرمی همراه با هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص چهره و … نیز در آن وجود دارد. طبیعتاً یک سینمای اختصاصی برای سرنشینان عقب، جذابیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. فارادی فیوچر می‌گوید که می‌خواهد یک تجربه غنی دیجیتالی برای سرنشینان فراهم سازد.

Faraday Future 767x431 - نمایشگر 27 اینچی برای سرنشینان عقب فارادی فیوچر

مدل FF 91 درمجموع به ۱۱ نمایشگر مختلف مجهز است. حتی روی هر درب، صفحاتی برای تنظیم صندلی، تهویه، سیستم صوتی جداگانه و از این قبیل موارد تعبیه شده است.

Faraday Future FF 91 production interior 3 767x512 - نمایشگر 27 اینچی برای سرنشینان عقب فارادی فیوچر

قرار است این مدل با پیشرانه چند موتوره با قدرت مجموع ۱۰۵۰ اسب بخار ارائه شود که شتاب صفر تا صدی کمتر از ۳ ثانیه را امکان‌پذیر می‌سازد. این موتورها با یک پک باتری ۱۳۰ کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌شوند که بالاترین تراکم انرژی در جهان باتری‌ها را دارد. مطابق تخمین EPA، برد این خودرو ۶۰۸ کیلومتر خواهد بود.

فارادی فیوچر اخیراً اعلام کرده که با جیلی و فاکسکان برای تولید خودرو در چین به توافق رسیده است. علاوه بر این سهام این شرکت نیز به‌زودی به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا