اخبارتفریحی - سرگرمیمتفرقهویدئو کلیپ

نگاهی به پشت‌صحنه جذاب سریع و خشن 9

نهمین سری از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن به خاطر همه‌گیری کرونا چندین بار با تغییر زمان اکران روبرو شده اما سرانجام این فیلم در ۲۵ ژوئن روی پرده نقره‌ای سینماها خواهد رفت. البته افرادی که انتظار دارند وین دیزل و باقی دوستانش به ریشه‌های اصلی این فیلم بازگردند ناامید خواهند شد. این فیلم بجای مسابقات غیرقانونی اولیه جای خود را به جنگ و جدل، انفجار و اسلحه داده و حتی در سریع و خشن ۹ سری هم به فضا خواهند زد.

Fast And Furious 9 767x431 - نگاهی به پشت‌صحنه جذاب سریع و خشن 9

خوشبختانه ویدئوی جدید منتشر شده در کانال یوتیوب این فیلم نشان می‌دهد نهمین سری سریع و خشن هنوز هم به خودروها اهمیت زیادی داده است. تیم کارگردانی و تهیه این فیلم خودروهای زیادی را در طول دوران فیلم‌برداری تخریب کرده‌اند و به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها کاملاً در فضای واقعی انجام شده و برخی نیز به دست عوامل جلوه‌های ویژه سپرده شده‌اند.

F9 10 767x394 - نگاهی به پشت‌صحنه جذاب سریع و خشن 9

اگر همیشه به این فکر بوده‌اید که چگونه یک بازی ویدئویی تخریب خودروها می‌تواند روی صفحه‌ای بزرگ پدیدار شود پس بهتر است سریع و خشن ۹ را اصلاً از دست ندهید.

F9 02 767x431 - نگاهی به پشت‌صحنه جذاب سریع و خشن 9

واضح است که تلاش‌های زیادی برای فیلم‌برداری و تدوین صحنه‌های یاد شده انجام شده است. برای مثال یک صحنه ۴ ثانیه‌ای از فیلم با حضور تویوتا ۸۶ را در نظر بگیرید که طبق گفته کارگردان، ۸ ماه زمان برای آماده‌سازی صحنه و ۴ روز برای فیلم‌برداری زمان برده است. در نوامبر ۲۰۱۹ بود که جاستین لین سریع و خشن ۹ را با فاصله بسیار جاه‌طلبانه‌ترین سری سریع و خشن دانسته بود.

F9 01 767x431 - نگاهی به پشت‌صحنه جذاب سریع و خشن 9

نهمین سری این فیلم پایانی بر سریع و خشن نخواهد بود چراکه قبلاً ساخت سری ۱۰ و ۱۱ آن نیز تائید شده است. هنوز فیلم‌برداری دو قسمت بعدی شروع نشده بنابراین هنوز زمان زیادی برای برنامه‌ریزی درباره خط داستانی و سایر بخش‌های آن‌ها وجود دارد.

اسپین آف هایی همچون هابز اند شاو نیز باعث گسترش هرچه بیشتر این فیلم شده‌اند و شایعاتی درباره تولید یک اسپین آف دیگر با حضور لتی اورتیز منتشر شده است.

[دانلود ویدئو]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا