سلبریتی هافرهنگ و هنرفیلم و سریال

همه چیز در مورد فصل یازدهم The Walking Dead از تاریخ انتشار تا داستان

[ad_1]

به ادعای اسکات گیمپل، تهیه کننده اجرایی، باید برای یک فصل یازدهم «بسیار، بسیار، بسیار، بسیار تاریک» از سریال The Walking Dead آماده باشید. فصل آخر این درام زامبی محور تاریخ انتشار مشخصی داشته و اپیزود اول آن بسیار زودتر از آنچه که فکر کنید از شبکه AMC منتشر خواهد شد. آنجلا کانگ، شورانر سریال، نیز می گوید که سریال The Walking Dead در فصل پایانی خود «بزرگ تر از همیشه خواهد بود». کانگ در مورد فصل یازدهم و پایانی سریال گفته است: «همه چیز در معرض خطر خواهد بود، زامبی های بیشتر، اکشن بیشتر، داستان های پیچیده جدید، لوکیشن های قبلاً دیده نشده خواهیم دید و گروه های ما برای اولین بار در یک جامعه حضور خواهند داشت که قصد دارند چیزهایی که نجوا کنندگان از آن ها گرفته بودند را بازسازی کنند».

فصل یازدهم The Walking Dead بزودی منتشر می شود، فصلی که فصل پایانی سریال بوده و از 24 اپیزود تشکیل شده است

فصل یازدهم سریال The Walking Dead به سه بخش ۸ اپیزودی تقسیم خواهد شد که اولین اپیزود از بخش اول آن در ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) منتشر خواهد شد. انتظار می رود بخش دوم نیز اواخر سال میلادی جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شده و بخش پایانی نیز به احتمال فراوان در بهار یا تابستان ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. در تازه ترین تیزری که از فصل یازدهم سریال The Walking Dead منتشر شده، صدای یوجین را می شنویم که به سوالات مختلفی مانند اینکه «کی هستی؟» و «آیا تاکنون واکسن سرخک زده ای؟» پاسخ می دهد. همچین تصاویری از بستنی، سالن دادگاه و یک ایستگاه مترو پر از نقاشی دیواری را در این تیزر می بینیم. علاوه بر بازیگران همیشگی سریال که در فصل دهم زنده بودند، مایکل جیمز شا در نقش مرسر به فصل یازدهم سریال خواهد آمد.

فصل یازدهم The Walking Dead بزودی منتشر می شود، فصلی که فصل پایانی سریال بوده و از 24 اپیزود تشکیل شده است

اگر چه در سریال The Walking Dead همواره شاهد حذف شدن شخصیت ها و ورود شخصیت های جدید بودیم اما هیچکدام از این حذف و اضافات به اندازه رفتن ریگ گریمز از داستان بر آن تاثیرگذار نبود، کسی که به مدت ۹ فصل در مرکزیت داستان قرار داشت. علیرغم اینکه هنوز فیلمبرداری سه فیلم مربوط به دنیای The Walking Dead با بازی لینکلن آغاز نشده اما وی حضور در فصل یازدهم سریال را رد نکرده است. از این رو غیرممکن نیست که در فصل یازدهم The Walking Dead شاهد بازگشت شخصیت ریک گریمز باشیم. فصل یازدهم با ۲۴ اپیزود طولانی ترین فصل این سریال خواهد بود. انتظار می رود این فصل با اتفاقات پایان فصل دهم آغاز شود، جایی که مگی با نیگان روبرو می شود، نیگانی که بعد از تبعید شدن به کلبه ای در دل جنگل، اکنون به الکساندریا بازگشته است.

فصل یازدهم The Walking Dead بزودی منتشر می شود، فصلی که فصل پایانی سریال بوده و از 24 اپیزود تشکیل شده است

علاوه بر درگیری این دو، گروهی جدید از انسان های شرور به نام درنده ها نیز حضور دارند که مدت هاست مگی و دوستانش را آزار می دهند و اکنون در حال نزدیک شدن به الکساندریا هستند. گیمپل در مورد فصل یازدهم سریال The Walking Dead گفته است: «بدون اینکه خیلی به جزییات بپردازم، سطحی از تنش در این اپیزود ها وجود دارد که هم تنش تهدید ترکیب شده با تنش احساسات پشت آن است و هم گذشته های مختلف شخصیت ها که با آن ترکیب شده است».

بیشتر بخوانید: چه مدت از شروع آخرالزمان زامبی ها در سریال The Walking Dead می گذرد؟


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا