اخبار داخلیالمپیکالمپیک 2020 توکیواینترنتپخش زنده

پخش زنده تکواندو ایران المپیک توکیو 2020 امروز 5 مرداد 1400

[ad_1]

امروز و از ساعت 15:30 به وقت تهران فینال تکواندو المپیک توکیو برگزار خواهد شد. برای پخش زنده تکواندو ایران المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید.

به پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و با تایید کمیته بین المللی المپیک آی او سی، برای نخستین بار و در چارچوب المپیک توکیو 2020، برای اولین بار در این رقابت ها، مسابقات تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی برگزار خواهد شد.

تیم های ایران و چین از طریق رقابت های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رقابت ها را به دست آوردند و تیم های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز در این رقابت ها حاضر شدند.

پخش زنده تکواندو ایران المپیک توکیو 2020 امروز 5 مرداد 1400

بر اساس قرعه کشی که دو هفته مانده به شروع مسابقات انجام شد چین، ساحل عاج و روسیه در گروه اول و ایران و ژاپن نیز در گروه دوم قرار گرفتند. ایران و ژاپن ظهر دیروز دوشنبه 4 مردادماه و در سومین روز این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تکواندوکاران کشورمان موفق شدند با نتیجه 52 بر 31 به برتری برسند و به فینال راه پیدا کنند. تیم ایران در دیدار فینال به مصاف چین خواهد رفت که با دو پیروزی مقابل روسیه و ساحل عاج در گروه اول موفق به حضور در دیدار پایانی شد.

پخش زنده تکواندو المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یکی از راه های خوب شما برای تماشای رقابت تکواندوکاران ایران المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت تکواندوکاران ایرانی و آموزش کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده تکواندو ایران المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، سرویسی جامع برای استریم زنده ویدیو و فیلم و سریال است که به طور رایگان در اختیار شماست. شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت تیم ملی تکواندو در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده تکواندو ایران المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت تکواندوکاران، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده تکواندو ایران المپیک توکیو 2020 امروز 5 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا