اخبار ایراناخبار داخلیاخبار کوتاه

پروژه مسکن ملی در دولت سیزدهم به کجا می رسد؟

[ad_1]

وزیر راه و شهرسازی بر افزایش سهم حمل‌ونقل در تولید ناخالص داخلی تاکید کرد و گفت که پروژه مسکن ملی در دولت سیزدهم تداوم می‌یابد.

امروز پنجشنبه ۴ شهریور، رستم قاسمی در بدو ورود به ساختمان دادمان، ضمن قدردانی از زحمات محمد اسلامی، وزیر پیشین گفت که تلاش‌های فراوانی در حوزه حمل‌ونقل و مسکن توسط مهندس اسلامی انجام شد و هر جا می‌رویم نامی نیک از وی بر جای مانده است.

پروژه مسکن ملی در دولت سیزدهم به کجا می رسد؟

وزیر راه و شهرسازی درباره برنامه‌های خود، گفت تقویت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل در بخش‌های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی در دستور کار قرار خواهد گرفت. همانطور که در مجلس اعلام کردم تلاش خواهیم کرد تا سهم حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی افزایش یابد. او درباره موضوع مسکن نیز گفت:

ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت. همچنین واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز به اتمام می‌رسند.

پروژه مسکن ملی در دولت سیزدهم به کجا می رسد؟

وزیر راه گفت : «تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و خواسته‌های دولت و مردم را توسعه بدهیم.» او توضیح داد:

مسکن محرومان و کم‌درآمدها از اولویت‌های دولت سیزدهم است. با ایجاد جاذبه و ارائه مشوق تلاش خواهیم کرد تا کم‌درآمدها صاحب مسکن شوند

از طرفی آقای رییسی نیز امروز صبح در اولین جلسه هیات دولت سیزدهم،‌ وعده خود درباره ساخت یک میلیون مسکن در هر سال را تکرار کرد. رییس جمهور، با اشاره به این وعده گفت: «وزیر راه و شهرسازی با جدیت دنبال کند تا این وعده محقق شود. ما باید دولت «صادق‌الوعد» باشیم و به وعده‌های خود عمل کنیم.» معاون اول رئیس‌جمهور، محمد مخبر نیز در این جلسه گفت: قول‌هایی که رئیس‌جمهور و وزرا به مردم داده‌اند، باید ماهانه چک شوند. او در این باره توضیح داد:

مثلاً اگر آقای قاسمی قرار است یک میلیون مسکن بسازد باید مشخص بشود که ماهی ۸۰ تا ۹۰ خانه ساخته شود و طوری باشد که پیشرفت فیزیکی آن معلوم باشد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پروژه مسکن ملی در دولت سیزدهم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا