بیوگرافی

پست های جذاب در اینستاگرام

[ad_1]

پست های جذاب در اینستاگرام

اگر به دنبال فروش بیشتر، افزایش فالوور حقیقی و یا مدیریت حرفه ای یک پیج اینستاگرام هستید بهتر است با من همراه باشید.

شاید شما هم شایعاتی در مورد محدودیت های اینترنتی شنیده باشید. اما نکته اول آنکه تلگرام هم محدود شد ولی چنین اتفاقی موجب محدودیت نشد.

نکته دیگر آنکه امروز یکی از مهمترین ابزارهای فروش کالا و معرفی خدمات اینستاگرام است و شما برای حضور پر قدرت در آن تحت هر شرایطی به محتوای حرفه ای نیاز خواهید داشت.

محتوای حرفه ای یعنی گرافیک جذاب و فرم بندی قابل توجه در پست های منتشر شده که باعث شود تا شما در میان دیگر پیج ها و رقبا بتوانید بیشتر دیده شده و جذاب باشید.

برای چنین کاری سه بخش مهم در اینستاگرام شما باید طراحی مناسب داشته باشد.

بخش اول : پست های جذاب

برای داشتن پست های جذاب استفاده از اپلیکیشن ها کار خوبی است، اما شما همیشه نمیتوانید خروجی های یکسان و حرفه ای داشته باشید.

شما باید اصولی و طراحی شده قدم بردارید و این موضوع هم برای کسانی که تخصص طراحی با فتوشاپ و کامپیوتر را ندارند دشوار است.

راه حل ساده استفاده از قالب هایی است که از پیش طراحی شده اند و شما تنها با تغییر رنگ، لوگو و نوشته ها میتوانید به آسانی آنها را شخصی سازی کرده و در گوشی موبایل هم مورد استفاده قرار دهید.

این قالب ها بدون هر گونه محدودیت قابل ویرایش و ادیت هستند و شما میتوانید رنگ سازمانی یا دلخواه، لوگو اختصاصی و متن های خود را در آن قرار داده و خروجی های PNG  را در گوشی خود مورد استفاده قرار دهید، بدون هیچگونه دانش طراحی.

همچنین این قالب ها برای موضوعات شغلی مختلف از جمله : شرکتی، سازمانی، فروشگاهی، پزشگی، زیبایی، صنعتی و مدیریتی طراحی شده اند که به شما کمک میکنند تا تجربه یک اینستاگرام حرفه ای را داشته باشید.

برای مشاهده قالب پست اینستاگرام لینک را دنبال نمایید :  پست های اینستاگرام

بخش دوم : استوری و فروش بیشتر

داستان برند شما از اهمیت بالایی برخوردار است.   در زمینه برند سازی، توسعه ارتباطات و ایجاد یک فضای ذهنی این داستان برند است که تاثیرگذار است.

در اینستاگرام هم یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار داستان برند در بخش استوری است که بایستی علاوه بر معرفی محصولات و خدمات داده های مناسبی را نیز به مخاطب انتقال دهد.

در سایت دکتر آر.جی و در بخش بیزینس ایده انواع قالب های پست استوری لایه باز در مدل های گرافیکی و متحرک انیمیشن وجود دارد که همگی با کمترین دانش طراحی قابل ادیت هستند.

استوری های جذاب و گرافیکی باعث افزایش اعتبار برند شما می شوند و مخاطبین را بیشتر به دنبال نمودن پیج و بازدید پست ها تشویق میکنند.

استفاده از رنگ سازمانی و فونت سازمانی در بخش استوری ها باعث میشود تا شما بتوانید ذهن مخاطبین را با برند خود آشنا نموده و هنگامی که استوری های شما را میبینند برند شما ا در ذهنشان تجسم نمایند.

توجه داشته باشید که برای ارتباط بیشتر با مخاطبین، افزایش تعاملات پیج، برندسازی و توسعه فروش استوری ها از بالاترین قدرت برخوردار هستند.

برای مشاهده قالب استوری اینستاگرام لینک را دنبال نمایید : استوری جذاب اینستاگرام

بخش سوم : هایلایت اینستاگرام

همانطور که گفته شد شما در اینستاگرام در بخش استوری در حال معرفی خود، محصولات و روایت زندگیتان هستید.

اگر شما تمام اصول را بدرستی رعایت نمایید، مهم است که مخاطبین شما بعد از 24 ساعت هم بتوانند به صورت دسته بندی شده به بخش های مهم استوری شما دسترسی داشته باشند.

این کار توسط هایلایت ها انجام میشود و اگر شما میخواهید پیج جذابی داشته باشید، بهتر است تا با آیکون های خلاقانه و مناسب کسب و کارتان چنین کاری را انجام دهید.

توجه داشته باشید، آیکون هایلایت در اینستاگرام میتواند مخاطب شما را به یک دسته بندی مناسب از پست های استوری هدایت نماید، او را با لوگو و یا رنگ سازمانی شما آشنا نماید و استوری های شما را به بازدید حداکثری برساند.

آیکون هایلایت ها در فروشگاه بیزینس ایده بر اساس کسب و کارهای مختلف و در برخی بخش بندی های عمومی بصورت لایه باز موجود هستند.

آنها را به رنگ سازمانی خود ویرایش و با عنوان های جذاب در پیج قرار دهید و متوجه میشوید که ظاهر پیج شما بشدت دیدنی خواهد شد.

برای مشاهده آیکون هایلایت اینستاگرام لینک را دنبال نمایید : آیکون هایلایت اینستاگرام

نتیجه :

آنچه تا اینجا به شما معرفی نمودیم تنها یک سایت فروش قالب های گرافیکی نیست، بلکه مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات است که کمک میکنند تا پیج شما و فضای آنلاین شما به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای کسب و کارتان آماده شود.

شما به کمک این ابزارها میتوانید یه فضای پیج اینستاگرامی خود را در حد یک برند واقعی و آنچه که معرف ارزش هایتان میباشد آماده نمایید.

هزینه های طراحی مکرر و گرافیک تخصصی میتواند شما را در زمینه تولید محتوا بشدت آزار دهد و این امر را برای شما خسته کننده نماید.

اما ابزارهای طراحی آسان کمک میکنند تا زمان طراحی و تولید محتوا اینستاگرام شما بشدت کاهش یافته و شما بصورت شخصی به مدیریت پیجتان مشغول شوید.

امیدواریم تا این بسته های پیشنهادی برای شما مفید بوده و کسب و کارتان هر روز درخشان تر از دیروز باشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا