سلامت جنسی

پویش سراسری سرطان سینه تا 8 آبان ادامه دارد

[ad_1]







به همین دلیل برنامه آگاهی بخشی به صورت جهانی از جمله ایران برگزار می شود که بتوان با تشخیص بموقع از مرگ و میرها در این حوزه جلوگیری کرد.





شفاآنلاین>سلامت>همزمان با فرا رسیدن ماه اکتبر (ماه جهانی ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان سینه) امسال هم در سومین سال پیاپی، “پویش سراسری سرطان معتمد” از سوی جهاد دانشگاهی از ۸ مهرماه آغاز شده و تا ۸ آبان ماه ادامه می یابد.

شفاآنلاین>سلامت>این پویش در قالب برنامه های متنوع آموزشی، ترویجی و فرهنگی و با حضور تیم تخصصی متشکل از ۳۰ متخصص حوزه سرطان و با حمایت سازمان ها و ارگان های مختلف، برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ملحق شدن به پویش سراسری سرطان معتمد و همراه شدن با برنامه‌های این پویش، صفحه اینستاگرام پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی به آدرس https://instagram.com/motamed.c.i را دنبال کنند.

سرطان سینه نخستین علت مرگ و میر زنان به دلیل سرطان در دنیا به شمار می رود و پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به عنوان قطب درمان سرطان سینه در کشور، در راستای رسالت های آموزشی ترویجی و فرهنگی خود برنامه های مختلفی را در این زمینه برای بانوان کشور برگزار می نماید.

رییس پژوهشکده معتمد سرطان جهاد دانشگاهی گفت: براساس آمار وزارت بهداشت، سرطان سینه مهمترین عامل مرگ و میر در زنان است و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

امین صرابی اظهار داشت: به همین دلیل برنامه آگاهی بخشی به صورت جهانی از جمله ایران برگزار می شود که بتوان با تشخیص بموقع از مرگ و میرها در این حوزه جلوگیری کرد.

وی افزود: اگر افراد بموقع مطلع باشند که این کار را می توان با معاینات ادواری و تشخیص موقع انحام داد، از شدت بیماری جلوگیری می شود، و در نتیجه آمار مرگ و میر ناشی از این سرطان کاهش خواهد یافت.

وی بیان داشتن: پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به عنوان قطب سرطان سینه کشور همواره در این مسیر گام های ارزشمندی را برداشته است.




[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا