اختصاصیجذابیتچگونهخبرهای داغ روزسبک زندگیمردان

چگونه یک زن را عاشق خودتان کنید؟ 12 مهارت برای مجذوب کردن خانم ها

[ad_1]

چگونه یک زن را عاشق خودتان کنید؟

پذیرفته شدن از طرف خانم‌ها موضوعی است که بسیاری از آقایان با آن درگیر هستند و معمولا به دنبال این هستند که ببینند یک خانم چگونه جذب آن ها می شود.

برخی معتقدند که تیپ ظاهری و موقعیت اجتماعی حرف اول را در جذب شدن توسط یک خانم می‌زند در حالی که برخی دیگر معیارهای دیگر را ملاک قرار می دهند.

شما چه فکری می‌کنید؟ به نظرشما مهم ترین ویژگی های مردانه ای که یک دختر را جذب می‌کنند چه هستند؟ در این مطلب از مجله آلامتو 12 موردی که شما را برای هر خانمی جذاب می کنند معرفی می کنیم، لطفا تا انتها با ما همراه باشید.


  1. یک رهبر بزرگ باشید

منظور از رهبر بودن دیکتاتوری نیست، منظورمان این است که همانند یک رهبر خوب توانایی هدایت رابطه به مسیر درست را داشته باشید.

مهم است که طرف مقابل در مورد موضوعاتی از قبیل اینکه می خواهید این رابطه تا کجا پیش رود و اهدافی که برای آن دارید، از شما توضیحاتی بشنود. راه هایی که نشان می دهد شما می توانید رهبر خوبی باشید، عبارتند از:

  • همیشه در هنگام تصمیم‌گیری تاثیر آن تصمیم روی رابطه به جای فرد را در نظر بگیرید، احساسات فردی شما به اندازه آنچه که برای هردوی شما بهتر خواهد بود، مهم نیستند.
  • نیازهای او را در اولویت قرار دهید، از آنجا که از خود گذشتگی نشان دهنده فداکاری است، لازم است.
  • شروع کنید و فعالیت‌هایی را آغاز کنید که به رشد روابط کمک می‌کند. نشان دادن تعهد به سلامت ذهنی، عاطفی و سلامت فیزیکی رابطه به تحکیم رابطه کمک خواهد کرد.
  • اتمام آنچه شروع می کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. این مربوط به کارهای کوچک است و همچنین می تواند سابقه قابلیت اطمینان را ایجاد کند.
همچنین بخوانید: فاکتور های جذابیت مردان

  1. فعالانه ارتباط برقرار کنید

چگونه یک زن را جذب کنیم

برقراری ارتباط بدون فضایی که بیش از حد آکادمیک باشد، صرفاً تبادل افکار، نیازها و خواسته هاست. ماهیت این مفهوم ساده و غیر پیچیده است، اما عملی کردن آن همه چیز است.

حتما شما هم مطالعاتی که نشان می‌دهند زنان بیش از مردان صحبت می‌کنند را دیده یا شنیده اید.

مفهومی با نام gender jabber وجود دارد که تفاوت تعداد کلماتی که زن و مرد در طول روز می گویند را نشان می دهد. Louanne Brizendine، استاد دانشگاه کالیفرنیا، سان فرانسیسکو دریافته است که زنان به طور متوسط 20000 کلمه در روز و مردان حدود 7000 کلمه در روز صحبت می کنند. این بدان معناست که زنان تقریباً 3 برابر مردان صحبت می کنند.

نکاتی در این مورد وجود دارد که پرداختن به آن خالی از لطف نیست:

مردان بیش از صحبت کردن نیاز به گوش دادن دارند. اگر مردان سعی کنند بیشتر از خانمها صحبت کنند، فضایی رقابتی ایجاد می شود. اگر مردان هم به اندازه خانم ها صحبت کنند، این احتمال وجود دارد که به گفته های خانم ها به طور کامل گوش ندهند.

آنچه شما می گویید باید ماهیت واقعی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید (در حد امکان) آنچه شما می گویید ارزشمند است. شما نیازی به فیلسوف بودن ندارید اما از آن جایی که کمتر صحبت می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کلمات خود را عاقلانه انتخاب می کنید. استفاده از کلمات کمتر همیشه به شما امکان نمی دهد تا حد ممکن به جزئیات بیشتری بپردازید. من پیشنهاد نمی کنم بیشتر صحبت کنید، بلکه پیشنهاد من این است که کمی مفهومی تر و بامعنی تر صحبت کنید.

تسلط بر فن ارتباطات برای هر رابطه سخت و متفاوت است. اما راهی که می فهمید نیازهای رابطه تان چه چیزهایی هستند، همین ارتباط برقرار کردن است. شما می توانید در مورد موضوعاتی همچون اهداف تان از رابطه، ترس ها و دردها، اعتقادات و ارزش‌ها، رابطه با خانواده و دوستان و در نهایت انتظاراتی که از هم دارید، گفتگویی مفید داشته باشید.

لازم به ذکر است که نیازهای یک رابطه بسته به دوران زندگی تغییر می کند و شما باید یاد بگیرید که چگونه این تنظیمات را برقرار کنید.

در نهایت یاد بگیرید که به زبان او صحبت کنید. خانمی که با او در رابطه هستید، گفته های خاصی خواهد داشت که به معنای چیزهای خاص است که می تواند کلامی یا غیر کلامی آن ها را بیان کند. بر روی این روش‌های ارتباطی متفاوت تمرکز کنید. وقتی که زبان حرف زدن با او را بلد باشید، ارتباط تان نزدیک‌تر خواهد شد و خیلی از مشکلات را به همین روش حل خواهید کرد.


  1. او را در اولویت قرار دهید

با در اولویت قرار دادن کسی که دوستش دارید به او نشان می دهید که او و مسائل مربوط به او از همه چیز برای شما مهم تر است.

با این کار او نیز یاد می گیرد که برای شما ارزش قائل شود و شما و رسیدگی به خواسته هاستان را در صدر قرار دهد و همین رفتار متقابل به خودی خود کیفیت رابطه شما را بسیار بهبود خواهد بخشید. توجه همانند فداکاری دامنه بلو عاطفی را ایجاد خواهد کرد.

در اولویت قرار دادن کسی که دوستش دارید ترکیبی است از:

  • ایثار – تمایل به فداکاری
  • توجه – گوش دادن به نیازهای او
  • شفقت – ابراز مهربانی نسبت به او
  • صداقت و درستی

  1. رفتار خوبی داشته باشید

واقعا هیچ چیز به اندازه بیرون رفتن با کسی که رفتار خوبی ندارد و به برخی از آداب پایبند نیست، آزاردهنده نیست. اهمیتی ندارد که شما در خانواده ای مردسالار بزرگ شده اید یا نه، پایبندی به برخی از اصول حرف اول را در رابطه می زند.

پایبندی به آداب و رفتاری خوب را می توان به روش های مختلفی نشان داد:

  • مودب باشید: مودب بودن بهترین رفتاری است که از یک مرد جذاب سرمی زند، زنان ظریف و لطیف هستند و باید با آنها چنین رفتار شود. هنگام صحبت با یک زن، چه اولین مکالمه شما باشد و چه پنجاهمین مکالمه، مودب بودن همیشه به نفع شما خواهد بود.
  • آداب معاشرت را رعایت کنید: به عنوان مثال اگر به رستوران رفته اید و ذای شما زودتر آماده شده، ادب حکم می کند که منتظر بمانید تا غذا او را نیز بیاورند و با هم شروع کنید. کنترل نگاه نیز یکی از دیگر حرکاتی است که می تواند مرد زا هیز یا زننده جلوه بدهد، به جای اینکه مدام به بدن او خیره شوید و حس بدی در او ایجاد کنید، به صورتش نگاه کنید و حرف بزنید. نگاه کردن و تحسین کردن او اشکالی ندارد اما این که مدام نگاه تان روی بدن او باشد، قطعا حس بدی در او ایجاد خواهد کرد.

  1. خانواده گرا باشید

همه زنان تمایل به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند، اما اکثریت قریب به اتفاق آن ها، دوست دارند رابطه شان به ازدواج ختم شود.

خانواده دوست بودن، بچه دوست بودن و تمایل به تشکیل خانواده چیزهایی هستند که می توانند از شما یک مرد جذاب در نظر او بسازند.

حرف زدن از تشکیل خانواده در او این ذهنیت را ایجاد می کند که شما یک مرد مسئولیت پذیر هستید و همین مسئولیت پذیری، خود یکی از مهم ترین ویژگی های مردان جذاب است.

روش دیگر برای نشان دادن اینکه شما یک مرد خانواده هستید این است که به او اجازه دهید تعامل بین شما و خانواده شما را ببیند. حتی اگر خانواده شما نزدیک نیستند، به او نشان دهید که تمایل دارید او را با خانواده تان آشنا کنید.


  1. آسیب پذیر باشید

چگونه با یک خانم دوست شویم

درست است که آسیب پذیری از نظر مردان ویژگی منفی محسوب می شود، اما بالاخره مردان هم مانند زنان احساساتی دارند.

نشان دادن احساسات تان به او و اینکه شما نیز ممکن است مانند او نیاز به یک تکیه گاه و همراه داشته باشید، باعث افزایش اعتماد در رابطه شما خواهد شد. این نشان می دهد که شما به او در اوقات عمیق و تاریک زندگی خود اعتماد دارید.

البته به یاد داشته باشید که این کار را در مراحل ابتدایی شناختن یکدیگر انجام ندهید. نشان دادن زودهنگام آن ممکن است باعث ایجاد سوتفاهم شود و احساسی معکوس را در وجود او ایجاد کند.


  1. فردی مطلع و آگاه باشید

آگاهی از آنچه در سراسر جهان اتفاق می افتد و توانایی حرف زدن در مورد آن، کیفیتی است که نشان می دهد شما بخشی از جهان هستید. نیازی نیست که یک تحلیلگر سیاسی یا یک خیرخواه باشید، همین که ار اتفاقات پیرامون خود آگاهی داشته باشید و مطالعه کنید کافیست.

با این حال، مهم است که شما نشان دهید به اندازه کافی برای یادگیری و درک دیدگاه های فرهنگی دیگر اهمیت می دهید. این به این معنی است که شما می توانید مکالمه را هر از گاهی از کار یا خانواده به چیز دیگری با موضوع مشابه تغییر بدهید.


  1. شوخ طبع باشید

چگونه یک زن را عاشق خودتان کنید؟

منظور من از شوخ طبعی، شوخی کردن با هر چیز و یا مسخره کردن چیزهای دیگر نیست، بلکه رفتاری سالم و سازنده است که به دیگران نیز احساس خوبی می دهد. مردی که توانایی ایجاد تعادل بین مسائل جدی و شوخی کردن را داشته باشد، یک مرد نادر است.

شوخ طبع بودن باعث می شود که بتوانید در مواقع سخت زندگی لبخندی بر روی لب هایش بیاورید و این رفتاری است که بیش از پیش اعتماد به شما را در وجود او افزایش خواهد داد.

آدم بذله‌گو زندگی و سرزندگی دارد؛ او عاشق سرگرمی است و چه کسی است که یک مرد شوخ و خوش انرژی را دوست نداشته باشد؟


  1. ماجراجو و خودجوش باشید

زنان مردانی را دوست دارند که از امتحان چیزهای جدید ترسی نداشته باشد. حس ماجراجویی چیزی است که می تواند جذابیت یک مرد را تا حدود زیادی ارتقا دهد.

این حس ماجراجویی را می توان توسط موارد زیر مشاهده کرد:

  • امتحان غذاهای جدید
  • رفتن به مکان های جدید
  • انتخاب یک سرگرمی جدید

خوی ماجراجویی باعث می شود که همیشه یک هیجان خوب و مفید در رابطه تان جریان داشته باشد و این ویژگی مثبتی است برای کسی که می خواهد در نظر یک خانم جذاب جلوه کند.


  1. بدانید چگونه مسائل را برطرف کنید

هیچ چیز بهتر از مردی که در هر شرایطی می داند چگونه مسائل را حل کند، خیال یک زن را راحت نمی کند. مردی که این ویژگی را دارد همیشه با تکیه بر مهارت ها، تحصیلات و روابطی که دارد اوضاع را مرتب می کند.

این ویژگی مثبت به خانمی که با شما در ارتباط است نشان می دهد که شما آدم مغروری نیستید و برای حل و فصل مشکلات از هر راهی استفاده می کنید.


  1. همیشه مرتب و خوش استایل باشید

بسیار مهم است که شما به عنوان یک مرد جوان به ظاهر خود توجه داشته باشید. گذشته از اینکه خانم ها از بودن با فردی خوش لباس و مرتب بسیار احساس خوبی دارند، مرتب و خوش پوش بودن باعث می شود شما نیز احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، احساس خوب اهمیت دادن به خود.

مرتب بودن فقط به لباسی که می پوشید ختم نمی شود، رعایت بهداشت شخصی، استفاده از عطر و ادکلن و خوشبو بودن نیز موضوعات بسیار مهمی هستند که رعایت آن ها می تواند جذابیت بسیار خوبی به شما ببخشد.


  1. خودتان باشید

کم نیستند افرادی که در ابتدای رابطه سعی می کنند با تظاهر به چیزی که نیستند، در نظر طرف مقابل جذاب به نظر برسند. اما واقعا جذابیتی که از طریق تظاهر به دست آمده باشد چه ارزشی دارد؟ به خصوص اینکه با ادامه دار شدن رابطه شما نمی توانید در طولانی مدت این تظاهر را ادامه بدهید و بالاخره روزی خسته خواهید شد، پس سعی کنید خودتان باشید و با ویژگی های منحصر به فرد خودتان او را شیفته خود کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا