راهنمای مد و زیبایینصرینو

۶ عطر جذاب مردانه برای روز‌های سرد

[ad_1]

عطر‌ها در زمستان رایحه متفاوتی نسبت به تابستان دارند و به همین دلیل، لازم است عطر خود را متناسب با فصل تغییر دهید. در ادامه با این موضوع و همچنین چند عطر جذاب مردانه برای روز‌های سرد آشنا می‌شوید.

برترین ها: زمستان در راه است و احتمالا چکمه‌ها، شلوار جین، کاپشن یا پالتوی خود را برای این فصل آماده کرده‌اید، اما مهم است یک نکته را فراموش نکنید و آن داشتن عطر مناسب برای روز‌های سرد است. به یاد داشته باشید در هوای سرد بینی ما حساسیت کمتری نسبت به بو‌ها دارد و به همین دلیل، در روز‌های سرد وقت آن است که عطر‌های سبک را کنار بگذاریم و از عطر‌های گرم و ادویه‌ای استفاده کنیم. عطر‌ها در زمستان رایحه متفاوتی نسبت به تابستان دارند و به همین دلیل، لازم است عطر خود را متناسب با فصل تغییر دهید. در ادامه با این موضوع و همچنین چند عطر جذاب مردانه برای روز‌های سرد آشنا می‌شوید.

2739663 294 - ۶ عطر جذاب مردانه برای روز‌های سرد
ویژگی‌های عطر خوب مردانه برای روز‌های سرد

در طول تابستان ممکن است عطری را انتخاب کنید که سبک، باطراوت و خنک باشد. برای مثال، ممکن است عطری با نت مرکبات انتخاب کنید. بااین‌حال، یک عطر خوب برای روز‌های سرد عطری است که موجب گرم شدن شود. هوای سرد به این معنی است که شما دیگر خیلی گرمتان نخواهد شد و به همین دلیل، عطرتان به‌خوبی پخش نمی‌شود. استفاده از عطر‌های گرم، ادویه‌ای یا چوبی می‌تواند تفاوت زیادی در عملکرد عطر‌های شما در روز‌های سرد ایجاد کند.

چه به دنبال خرید عطر زنانه باشید چه به دنبال عطر مردانه، خوشبختانه در حال حاضر، گزینه‌های باکیفیت متنوعی در بازار برای روز‌های سرد وجود دارند که شما می‌توانید بسته به سلیقه شخصی خود یکی از این عطر‌ها را انتخاب کنید. چه عطری کلاسیک بخواهید و چه عطری دودی، لازم است بدانید انتخاب عطر می‌تواند به نشان دادن شخصیت شما کمک زیادی کند. عطر‌های لانکوم، بلک افغان، ورساچه، ایفوریا و شنل برخی از بهترین عطر‌های موجود در بازار هستند که قیمت هر یک از آن‌ها متفاوت است. همچنین، لازم است به اصل یا اورجینال بودن عطر دقت کنید.

چند عطر جذاب مردانه برای روز‌های سرد

نکته شگفت‌انگیز در مورد عطر‌های مردانه برای روز‌های سرد این است که گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای آن وجود دارد. برای هر موقعیت و هر شخصیت رایحه‌های متفاوتی در بازار هست که همه آن‌ها یک ویژگی مشترک دارند و این ویژگی قدرتمند بودن این عطرهاست؛ به‌طوری‌که وقتی از آن‌ها استفاده می‌کنید همه به سمت شما برمی‌گردند. در ادامه با چند عطر فوق‌العاده مردانه برای روز‌های سرد آشنا می‌شوید.

۱. عطر دی اند جی دلچه گابانا دوان

این عطر یکی از بهترین عطر‌های مردانه برای روز‌های سرد است، زیرا از نت چوبی و ادویه‌ای برخوردار است. این عطر با نت‌های باطراوتی از گریپ‌فروت و زنجبیل آغاز می‌شود و به نت‌های غنی‌تری مثل عنبر، تنباکو و سدر می‌رسد. اگرچه این عطر در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد، اما ازآنجایی‌که ماهیتی کلاسیک دارد همچنان در میان افراد محبوب است. این عطر برای مردانی مناسب است که می‌خواهند پیچیدگی و ظرافت خود را به نمایش بکشند و درعین‌حال، تصویر مردانه خود را باقی بگذارند.

۲. عطر تام فورد بلک ارکید

بطری طلایی این عطر بسیار چشمگیر است و آن را به عطر‌های مجلل نزدیک می‌کند. گفته می‌شود که عطر بلک ارکید یک تقویت‌کننده میل جنسی است. بنابراین، با استفاده از این عطر غنی از گل‌های شرقی خود را برای اغوا کردن آماده کنید. نت‌های ترافل، رام، ارکیده سیاه و نعناع هندی در این عطر استفاده شده‌اند و بسیار فریبنده هستند. این نت‌ها برای هوای سرد بسیار مناسب‌اند. از سوی دیگر، عطر بلک ارکید ماندگاری فوق‌العاده بالایی دارد و فقط چند اسپری از آن می‌تواند از صبح تا شب دوام بیاورد.

2739664 542 - ۶ عطر جذاب مردانه برای روز‌های سرد

۳. عطر دیور ساواج

ایده این عطر خلق شخصیتی وحشی و حیوانی است که برند دیور به‌خوبی نیز از پس آن برآمده است. عطر ساواج، عطری قوی برای مردانی است که از متفاوت بودن هراسی ندارند. نت‌های آغازین این عطر شامل ترنج و فلفل است و نت‌های میانی آن از اسطوخودوس، نعناع هندی و رزین الیمی انتخاب شده‌اند. نت‌های پایه نیز شامل امبروکسان، سدر و لبدانوم می‌شود. عطر دیور ساواج عطری اعتیادآور است که وقتی از آن استفاده می‌کنید مجددا بار‌ها به سراغ آن می‌آیید.
دیور همانطور که در تولید عینک شناخته شده است، یکی از بهترین برند‌ها در تولید عطر زنانه و مردانه نیز هست که برخی از معروف‌ترین عطر‌های برند دیور شامل ساواج، پویزن، ادیکت، جادور می‌شود که قیمت هر یک از این عطر‌ها متفاوت است.

پربازدیدترین:

2739662 438 - ۶ عطر جذاب مردانه برای روز‌های سرد

۴. عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس، عطری غنی، دودی، جذاب و فریبنده است. وقتی این عطر را استفاده می‌کنید تصور خواهید کرد که در یک جنگل زمستانی و درحالی‌که در لایه‌های پشم ترمه پیچیده شده‌اید در حال قدم زدن هستید. این عطر از نت‌های آناناس، سیب، گل رز، مشک و وانیل ساخته شده است که برای شما راحتی و گرما را به ارمغان می‌آورند. این عطر برای مردانی مناسب است که شخصیت آرام و بااعتمادبه‌نفسی دارند.

۵. عطر ژان پل گوتیر اولترا میل

این عطر مرموز کلاسیک، گرم، ادویه‌ای و به‌شدت آرامش‌بخش است. بااین‌حال، اجازه ندهید که فکر کنید این عطر تنها برای مردانی با تیپ کلاسیک است. این عطر برای مردان مدرنی که می‌خواهند دیگران را اغوا کنند نیز بسیار مناسب است. نت‌های آغازین آن نعناع تازه و اسطوخودوس هستند و نت‌های میانی آن شامل مریم‌گلی و دارچین می‌شوند. نت‌های پایه‌ای نیز شامل نعناع هندی، کهربا، وانیل و سدر است. این عطر، شیرین، قوی و مست‌کننده است.

۶. عطر جورجیو آرمانی کد

این عطر یکی از بهترین عطر‌های مردانه برای روز‌های سرد است که محبوب آن از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۰۴ تزلزل‌ناپذیر بوده است. نت‌های آغازین عطر شامل لیمو و ترنج و نت‌های پایه‌ای آن ادویه‌ای و شامل چرم، تونکا و تنباکو می‌شود. عطر جورجیو آرمانی کد، عطری گرم و ماندگار است که کاملا با کت پشمی و چکمه‌های زمستانی ست می‌شود.
درنهایت، انتخاب عطر مردانه برای روز‌های سرد نیازی به امتحان کردن عطر‌های متعدد ندارد. در نظر گرفتن شخصیت خود و نت‌های عطر‌ها به شما در انتخاب بهترین عطر کمک زیادی می‌کند. بهترین عطر‌های مردانه، مواردی هستند که گرم، قوی و احساسی هستند و می‌توانند احساس آرامش و راحتی را همراه بیاورند.


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا