آنلی بیتونابراهیم کرمانیامام صادقجابر مغربیششیخ طوسیشیخ مفیدشیرینیکارل گوستاو یونگکتاب سرزمین رویاهامحمد ابن سیرینمنوچهر مطیعی تهرانییوسف نبی

🍪 تعبیر خواب شیرینی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب شیرینی🍩🍪

شیرینی یکی از محبوب ترین و همچنین یکی از خوراکی هایی است که مصرف بیش از اندازه آن مضر می باشد. همانطور که شیرینی محبوب است و خوردن آن برای ما لذت بخش، تعابیری هم که معبران ارائه داده اند، بسیار مثبت و نیکو است. اولین تعبیری که همه معبران در آن اتفاق نظر داشته اند، شادی، خوشحالی و شور و نشاط است. برخی دیگر از تعابیر این رویا عبارت است از: آسایش و راحتی، مرگ آسان و راحت، اموال و دارایی، علم و آگاهی، ازدواج و تأهل، موفقیت، عشق، لحظات خوش و به یاد ماندنی و …
در ادامه ما برای شما عزیزان تعابیر دقیق از این خواب را دسته بندی کرده ایم. برای یافتن تعبیر خواب خود با تاروت رنگی همراه باشید.🌹

تعبیر خواب رقص بر اساس نظر معبر 👴

.jpg - 🍪 تعبیر خواب شیرینی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

از نظر امام جعفر صادق (ع)👳‍♂️

از نظر امام جعفر صادق (ع) شیرینی در عالم رویا شش تعبیردارد:
✍️تعبیر اول، اموال و دارایی ‌های می باشد که از راه حلال و درست به دست آمده است.
✍️تعبیر دوم، نشانگر سود و منفعت زیاد در زندگی دنیوی تان می باشد.
✍️تعبیر سوم، نشانگر علم، دانایی، حکمت و رسیدن به مدارج بالایی از آگاهی است.
✍️تعبیر چهارم، نشانگر فرهنگ و تربیت می باشد. شما شخصی هستید که در محیط بسیار عالی بزرگ شده اید و همه شما را از نظر فرهنگ و ادب ممتاز می دانند.
✍️تعبیر پنجم، نشانگر دعا و ثنا، تحسین و تمجید می باشد. شاید این خود شما باشید که در حق کسی دعای خوب می کنید و یا اینکه شخصی همیشه در حق شما دعای نیکو می کند.
✍️تعبیر ششم، کنیزک و یا دخترک خردسالی را نشان می‌دهد که چهره بسیار زیبا و بر و روی دلنشینی دارد.

از نظر یوسف نبی 👳‍♂️

از نظر یوسف نبی (ع) دیدن هر نوع شیرینی در عالم رویا نشانگر تصمیم به ازدواج و متاهل شدن است.

از نظر محمد ابن سیرین👴

از نظر محمد ابن سیرین طعم شیرینی و شیرینی‌ها در عالم رویا نشانه‌ای از شادی، خوشحالی، شعف، شور و همچنین رزق و روزی حلال و برکت زیاد می باشد.
✍️اگر در خواب دیدید که یک لقمه غذای شیرین و یا یک تکه شیرینی در دهان تان گذاشتید، این خواب نشان می‌دهد که شما حرف های بسیار خوشایندی به شخصی خواهید زد که وی از بابت این حرف بسیار خوشحال خواهد شد.
✍️اگر در خواب دیدید کسی به شما شیرینی داده بود، این خواب نشانگر این است که به واسطه شخصی به آسایش و راحتی خواهید رسید.

از نظر ابراهیم کرمانی👴

از نظر ابراهیم کرمانی اگر در خواب دیدید که شیرینی خوردید، تعبیرش شادی، نشاط و هیجان می باشد.

از نظر جابر مغربی👴

از نظر مغربی اگر در خواب دیدید که فرشته عزراییل به شما شیرینی و یا یک چیز شیرین به شما داد، این خواب تفسیرش این است که جان دادن و لحظات مردن شما بسیار آسان و راحت خواهد بود و هیچگونه درد و رنجی نخواهید دید. در واقع این لطف خداوند به شماست‌.

از نظر شیخ طوسی👴

اگر در خواب دیدید که در حال خوردن کیک های خامه ای بودید و طعم آن برای شما بسیار شیرین و خوشمزه بود، این رویا برای شما بسیار مثبت می باشد و تعبیرش شنیدن بهترین و لذت بخش ترین خبرها از جانب معشوقتان است. اغلب معبران در این تعبیر این نکته را تاکید کرده‌اند که گاز زدن به کیک خامه ای در شکل های مختلف، ارتباط زیادی با رسیدن چندین خبر بسیار عالی ازسمت معشوق تان دارد.
✍️اگر شما مجرد هستید و در خواب دیدید که شیرینی می خوردید، تعبیر این رویا وصال با کسی است که به او بسیار علاقه دارید، اگر متاهل هستید و چنین رویایی دیدیدف تعبیرش برای شما نشانگر استحکام بیشتر از قبل و زیاد شدن عشق بین شما و همسرتان می باشد.
همچنین بهتر شدن اوضاع زندگی، رفتن مسافرت های بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی، خاطره های بسیار خوشایند، بهبود بیماری و مریضی و شنیدن اخبار های خوشحال کننده از جانب معشوق و فردی که دوستش دارید، از معانی اصلی خوردن شیرینی خامه ای می باشد.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال خوردن شیرینی خامه‌ای بودید، تعابیر آن بسیار مثبت می باشد و منتظره لحظات بسیار به یادماندنی و خوشحال کننده باشید.

از نظر شیخ مفید👴

از نظر شیخ مفید تعبیر این رویا برای کسانی که هنوز ازدواج نکرده اند و دختر و پسرهایی که هنوز مجرد هستند و در سن ازدواج، برای آنها بسیار مهم و پر مفهوم می باشد. شاید این رویا می‌خواهد به شما خبر از یک زندگی بسیار لذت بخش بدهد. اگر در زندگی واقعی تان معشوق دارید و مدت هاست که با او دچار اختلاف و سردی شده اید و یا با یکدیگر قهر هستید، این خواب به شما خبر از برطرف شدن ناراحتی‌ها و کدورت ‌ها می‌دهد. به زودی با هم آشتی خواهید کرد و دوباره روزهای خوش به شما باز خواهد گشت.
✍️اگر در عالم واقعی به کسی وابسته و دلبسته هستید و بسیار برای وصال عجله دارید، این خواب نشانگر بی قراری برای پیوند و انجام شدن این مراسم می باشد. شادی و پایکوبی در پیش دارید.
در اصل طعم شیرین کیک های خامه ای به گونه‌ای است که تغییرات بسیار بزرگ و عمده‌ای در زندگی برایتان ایجاد خواهد شد و این تغییرات اغلب مثبت می باشند که باعث خوب تر شدن حال شما نسبت به قبل خواهند شد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی👴

نظر معبران در کتاب نفایس الفنون و عرایسالعیون درباره شیرینی‌ها بدین صورت است که شیرینی ها همه در عالم رویا نشانگر سخنان و صحبت‌های نیکو، خوش و اموال و دارایی‌ها و سودهای بسیار می باشد. شکلات نیز شامل این تغییر قرار می‌گیرد اما چون که شیرینی آن آمیخته به قهوه و کاکائو می باشد، امکان تعبیر متفاوتی پیدا می کند.
✍️اگر در خواب دیدید که از قنادی شیرینی خریداری کردید، این خواب نشان می‌دهد که شما شیفته چیزی و یا کسی خواهید شد که بعداً پی می‌برید کار بسیار بیهوده ای کرده‌اید و علاقه و تمایل شما نسبت به این مسئله بسیار بیهوده و نابجا بوده است.
✍️اگر در خواب دیدید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج شدید، این خواب تعبیرش انجام کارهای بیهوده و بی اساس می باشد. در واقع مشغول اعمالی هستید که هیچ نتیجه مثبتی برای شما به همراه نخواهد داشت.
شیرینی های خامه ای در عالم رویا اگر شیرینی زیادی داشته باشد، تعبیرش خوب است، به خصوص اگر زمانی که هنگام خوردن طعم دهان شما را شیرین کرد و برای شما لذت بخش بود.
شکلات در عالم رویا نشانگر لذت بردن از انجام گناه و اعمال ناپسند می باشد. لذتی که همراه با نیروهای منفی و نادرست است و باعث ایجاد غم و اندوه می شود.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال خوردن شکلات بودید، تعبیرش این است که شما فردی هستید که به دنبال نیت دل تان می روید و کاری را که دوست دارید انجام می دهید. حتی اگر از نظر دیگران درست و صحیح نباشد. این رفتار برای شما همیشه نتیجه مثبتی نخواهد داشت و در بیشتر موارد برای شما غم و ملالت را به همراه خواهد داشت. همانطور که می دانیم تبعیت و پیروی از هوای نفسانی و درونی همیشه برای شما موجب ناراحتی و اندوه می شود.
شکلات در عالم رویا هم دقیقاً تعبیرش همین اعمال را نشان می دهد.
✍️اگر در خواب دیدید که شکلات خریدید و یا برای کسی هدیه گرفتید، بازهم تعبیرش به مانند بالا است اما اگر در خواب دیدید که شکلات را به کسی تعارف می کردید و یا برای کسی هدیه بردید، این خواب نشان می‌دهد که شما برای دیگران باعث خوشحالی می‌شوید که هم خوشحالی است و هم غم و اندوه و در واقع لطف و محبت شما برای او باعث ناراحتی می شود. فکر نکنید هر چیزی که شادی بخش و خوشحال کننده به نظر می‌آید، برای دیگران ممکن است آن گونه نباشد.
✍️اگر در خواب دیدید که طعم قهوه یا کاکائوی این شکلات بسیار زیاد بود، این تفاوت قطعاً شدت بیشتری پیدا خواهد کرد. میزان اندوه و تاسف این تعبیر بسیار بیشتر خواهد شد و اگر شهد شکلات بیشتر بود، تعبیرش بالعکس است و به این ترتیب که اگر طعم قهوه و کاکائو کمتر به چشم بیاید، شادی بیشتر خواهد بود و اندوه کمتر.

از نظر آنلی بیتون👴

از نظر آنلی بیتون شیرینی در عالم رویا نشانه این است که فردی بسیار حیله گر و مکار اطراف شماست که قصد دارد در فرصت مناسب نیرنگ و فریب به شما بزند.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال خوردن شیرینی بودید، این رویا نشانه این است که شما با دیگران رابطه بسیار دوستانه و صمیمی پیدا خواهید کرد.
✍️اگر شما یک دختر هستید و در خواب دیدید که در حال پختن شیرینی هستید، این خواب نشان می‌دهد که اگر قصد دارید که با نیرنگ و فریب به هدفتان برسید، این خواب به شما می گوید موفق نخواهید شد و این نیرنگ و فریب ها باعث گمراهی دیگران می شود. بهتر است دست از این کار بردارید و راه صداقت را پیش بگیرید.

از نظر کارل گوستاو یونگ👴

از نظر یونگ اگر در خواب شیرینی دیدید و یا اینکه از آن شیرینی خوردید، این خواب نشانگر زیاده‌ روی، عادت های منفی، هوسرانی های نفس و لذت های نادرست و ممنوع می باشد. شاید شما شخصی هستید که خودتان را از لذت بردن و خوشی محروم کرده و سعی می‌کنید که از این مسئله فاصله بگیرید. این خواب به شما توصیه می‌کند که کمی آسان بگیرید و به خودتان پاداش بدهید. به تعبیر دیگر شیرینی در عالم رویا می تواند استعاره‌ای از عشقتان و یا یک شخص خاص در زندگی دنیوی تان باشد. شخصی را نشان می‌دهد که برای شما بسیار عزیز و با ارزش است.
✍️اگر در خواب دیدید که به معشوقه تان شیرینی می‌دادید، این خواب تفسیرش بدین صورت است که شما به ارتباط با این فرد به شیوه‌ای عاشقانه تر و اساسی ‌تر تمایل دارید. در واقع شما دوست دارید که بیشتر عشق تان احساسات خود را به شما ابراز کند. اما متاسفانه خلق و خوی پارتنر شما این گونه نیست. حتی ممکن است که این خواب تعبیرش بدین صورت باشد که شما دوست دارید که باعث لذت و خوشحالی اطرافیانتان باشید.

کتاب سرزمین رویاها📗

در کتاب سرزمین رویاها شیرینی به زندگی بسیار شیرین و سرشار از آرامش و آسایش تعبیر شده است. اگر در خواب دیدید که درحال خوردن شیرینی بودید، این خواب به شما از به دست آوردن پول و ثروت خبر می دهد. در واقع دارایی هنگفتی در انتظار شما خواهد بود.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال خوردن یا پختن شیرینی بودید، بازهم تعبیرش پول و ثروت می باشد. پولی که خودتان به دست خواهید آورد.
✍️اگر در خواب دیدید که با شیرینی از دوستان خودتان پذیرایی می کردید، این خواب تعبیرش منفی است. عشق و ارتباط تان در معرض خطر قرار دارد. این خطر می تواند خیانت هم باشد.
✍️اگر در خواب دیدید که شیرینی خریداری می‌کردید، این خواب نشان می‌دهد که شما در خیلی از کارها زمینه و استعداد دارید. بهتر است آنها را پیدا کنید و به نحو احسن از مهارت هایتان استفاده کنید.

از نظر معبرین غربی📚

از نظر معبرین غربی شیرینی در عالم رویا نمادی از رسیدن مهمان به همراه اخبار و هدایای بسیار گرانبها می باشد. اندازه شیرینی که خوردید دقیقا اندازه هدیه ای است که از جانب این شخص دریافت خواهید کرد.
✍️اگر در خواب دیدید که شیرینی دو لایه بود، تعبیرش خوشحالی بسیار زیاد و غیرقابل وصف در قبال گرفتن این هدیه می باشد. اگر چندین لایه داشته باشد، این نشان می‌دهد که از شدت خوشحالی در پوست خود نمی گنجید و دوست دارید که خوشحالی تان را به همه نشان بدهید.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال بریدن و تکه کردن شیرینی و کیک بودید، این خواب تصویری از دیدار و ملاقات با بستگان و اقوام می باشد. این ملاقات‌ها نتیجه بسیار خوب و لذت بخشی برای شما به همراه خواهد داشت.
✍️اگر در خواب دیدید که کیک و شیرینی می خوردید، تعبیر این خواب نشانه گرفتن هدیه با ارزش از بستگان دور می باشد.
✍️اگر مزه شیرینی که خوردید بد و بی مزه بود، هدیه‌ای که فرستاده شده است برای شما مثل یک مزد و هزینه می ماند که در قبال آن شما مجبورید کاری را برای این شخص انجام بدهید، پس در واقع گرفتن آن خیلی شما را خوشحال نخواهد کرد.
پختن شیرینی در عالم رویا تعبیرش به جاه طلبی و جسارت شما اشاره دارد. شما برای رسیدن به موفقیت و ادامه زندگی انرژی زیادی را صرف می کنید و به همین دلیل از موقعیت اجتماعی خوبی در آینده برخوردار خواهید شد به طوری که به خاطر این اتفاق در پیش چشم دیگران بسیار محبوب و عزیز خواهید شد.
✍️اگر شما یک دختر خانم هستید و در خواب دیدید که مشغول پختن شیرینی بودید، تعبیر این رویا نشانگر خبرهای خوش است که به زودی به گوش شما خواهد رسید. حتی امکان دارد با شخصی آشنا شوید و این ارتباط به ازدواج ختم شد.
✍️اگر شما یک آقا هستید و در خواب دیدید که در حال پختن شیرینی بودید، تعبیر این رویا برای شما هم مثبت می باشد. کسب و کار جدیدی را شروع خواهید کرد که برای شما بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال خریداری کردن شیرینی بودید، تفسیر این رویا رسیدن به آرزوهای قلبی تان می باشد. شما در مدت بسیار کم و کوتاهی موفق خواهید شد که هرآنچه که می‌خواستید را برای خودتان مهیا کنید.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال فروختن شیرینی بودید، این خواب تفسیرش کمی ناراحت کننده می باشد. فردی اطراف شماست که در خانواده‌تان حضور دارد و گرفتار مشکلات مالی و اقتصادی شده است. شما نیز دوست دارید که به او کمک کنید و این کمک هم انجام خواهد شد.
✍️اگر در خواب دیدید که شیرینی شکلاتی میخوردید، این خواب تعبیرش قطعا پیشرفت می باشد. اگر شاغل هستید در محل کارتان ترفیع مقام خواهید داشت و اگر خودتان صاحب کسب و کار می باشید، گسترش و رونق در کارتان دیده می‌شود. حتی اگر جزو هیچ کدام از این گروه ها نیستید، این رویا به شما نشانه‌ای از گسترش خلاقیت ها و توانایی های وجودی تان می باشد. به تعبیر دیگر شیرینی شکلاتی در خواب می تواند تصویری از ملاقات با کسی باشد که بسیار به حرفه شما کمک خواهد کرد و باعث می‌شود که رویاهایی که فکر نمی‌کردید، عملی شوند. این شخص نقش بسیار مهم و سرنوشت سازی در زندگی شما خواهد داشت و باعث می‌شود که به اهدافتان برسید.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال خوردن شیرینی بودید، این خواب برای شما کاری را نشان می‌دهد که از انجام آن بسیار شرمنده و نادم خواهید شد. شاید خودتان هم می‌دانید که انجام این کار به ضرر شماست، اما بازهم با این وجود به انجام آن ادامه می دهید.
در واقع این خواب عادت های بد و منفی تان را به تصویر می کشد. در بعضی موارد اعتیاد ها و عادت های منفی تان را نشان می دهد که زندگی تان را تحت کنترل خود گرفته و شما برای رها شدن از شر آنها با مشکلات زیادی روبرو هستید.
✍️اگر در خواب دیدید که در حال خوردن شیرینی های بودید که مزه های بسیار عالی داشتند، این رویا به احتمال بسیار زیاد از ورود یک عشق بسیار جدید و هیجان انگیز به زندگی شما خبر می دهد. امکان دارد با کسی ملاقات کنید که شما بسیار او را دوست داشته باشید و او هم شما را دوست داشته باشد. در این اتفاق یک احتمال وجود دارد و شاید این خواب هم به شما یک هشدار خیلی جزئی بدهد. بایستی مراقب باشید و بدانید که چیزهایی در مرور زمان بین شما آشکار خواهد شد، پس اعتماد مطلق نداشته باشید.

تعبیر خواب شیرینی بر اساس موضوع آن 📋

✔️پختن شیرینی

اگر در خواب دیدید که در حال پختن شیرینی بودید، این خواب تعبیرش نشان می‌دهد که شما فردی هستید که بسیار جاه طلب و جسور می باشید. انرژی زیادی را برای ادامه زندگی و کسب موفقیت خرج می کنید. همچنین شما به خاطر این تلاش هایی که اکنون می کنید موقعیت های اجتماعی بسیار خوبی را برای خودتان رقم خواهید زد و از بابت آنها به محبوبیت خوبی خواهد رسید.
اگر شما یک دختر خانم هستید و در خواب دیدید که مشغول پختن شیرینی بودید، این خواب به شما از یک ازدواج خبر می‌دهد. اخبار خوشی به گوش شما خواهد رسید و احتمال بسیار زیاد با شخصی آشنا می شوید که او یار زندگی شما خواهد شد.
اگر شما یک آقا هستید و در خواب دیدید که در حال پختن شیرینی بودید، تعبیرش برای شما هم بسیار مثبت می باشد. کسب و کار جدیدی را شروع خواهید کرد و در آن بسیار موفق خواهید شد.

✔️خوردن شیرینی

اگر در خواب دیدید که درحال خوردن شیرینی بودید، این خواب تعبیرش بسیار خوب می باشد. شادی، خوشحالی، شوق و شور و احساسات خوب را به شما نشان می دهد. اگر در عالم رویا از مزه ی شیرینی لذت می بردید، نشان می‌دهد که شخصی که شما بسیار به او علاقه مند هستیدف برای شما برنامه یک سورپرایز عالی را چیده است و طی این مراسم هدایایی را به شما می دهد که زندگیتان را تا آخر عمر تغییر خواهد داد.

✔️خریدن شیرینی

اگر در خواب دیدید که در حال خریداری کردن شیرینی بودید، این خواب به شما از رسیدن به آرزوهای تان مژده می دهد. در مدت کوتاهی موفق خواهید شد که هر آنچه را که اراده می‌کنید برای خود رقم بزنید.

✔️فروش شیرینی

اگر در خواب دیدید که در حال فروختن شیرینی بودید، این رویا نشانه‌ای است که فردی در اطراف شما دچار مشکلات مالی شده است. شما بایستی که به او کمک کنید. کمی عجله کنید و برای حل مشکل وی اقدامات لازم را انجام دهید.

✔️گرفتن شیرینی از دیگران

اگر در خواب دیدید که از دیگران شیرینی دریافت کردید، این خواب نشان می‌دهد که شما کاملاً تحت تاثیر عواطف و احساسات این شخص قرار گرفته‌اید. امکان دارد حتی به خاطر کارهایی که انجام می‌دهد خوشحال و یا ناراحت شوید. بیش از اندازه درگیر کسی نباشید، چرا که این مسئله مانع از رسیدن به آرزوها موفقیت‌های شما در آینده می‌شود. به هر کسی به اندازه خودش بها بدهید و هیچکس را در اولویت بالاتر از خودتان قرار ندهید.

✔️تقسیم شیرینی

اگر در خواب دیدید که در حال تقسیم کردن و تکه کردن شیرینی بودید، تفسیر این خواب نشان می‌دهد که شما به دیگران کمک های مالی بسیاری می کنید در واقع به لحاظ درونی دوست دارید که دیگران هم مثل شما از زندگی نهایت لذت را ببرند و در زندگی گرفتار هیچ گونه اتفاق و مشکلات بد نباشند.

✔️شیرینی تازه

اگر در خواب شیرینی تازه و بسیار گرم دیدید، این خواب نمادی از رشد، ترقی و پیشرفت در امور کاری و در همه جوانب زندگی تان می باشد.

✔️شیرینی خام

اگر در خواب مواد شیرینی خامی را دیدید، این خواب نشانگر این است که به زودی همه موانع و مشکلات شما رفع خواهد شد و راه برای شما باز می شود. نگران نباشید چرا که در موقعی که اصلاً انتظارش را ندارید همه چیز رو به رو خواهد شد.

✔️شیرینی بزرگ

اگر در خواب دیدید که در حال خوردن یک شیرینی بسیار بزرگ بودید، این خواب نشان می دهد که شخصی در زندگیتان باعث غافلگیری و تعجب شما خواهد شد. امکان دارد که خبر خوبی را در آینده بشنوید و یا اینکه عملی از این شخص ببینید که اصلاً انتظارش را نداشتید و باعث شود که دید شما نسبت به این فرد عوض شود.

✔️شیرینی خامه ای

اگر در خواب شیرینی خامه ای دیدید، این خواب به شما توصیه می‌کند که کمی صبورتر باشید تا بتوانید به خواسته هایتان در زمان و موقع خودش برسید. در واقع خواب خوردن شیرینی خامه ای به شما خبر می دهد که به زودی به شهرت بسیار بالایی خواهد رسید و این شهرت به خاطر برخورد و رفتار خوب شما با دیگران می باشد.

✔️شیرینی فاسد و خراب شده

شیرینی فاسد در عالم رویا نشان می دهد که در زندگی هیچ کس شما را درک نمی کند و کسی نیست که پای صحبت‌های شما بنشیند، به همین دلیل احساس می کنید که خیلی تنها هستید و همیشه ناراحت می باشید که چرا هیچ کس را ندارید تا در موقع نیاز با او درد و دل کنید.

✔️شیرینی شکلاتی

شیرینی شکلاتی در خواب با میزان جدی بودن شما در انجام کارها رابطه مستقیم دارد. هر چقدر شیرینی شکلات این شیرینی بیشتر باشد، شما در انجام امور جدی تر خواهید بود.

✔️شیرینی نارگیلی

شیرینی نارگیلی در عالم رویا نشانگر این می باشد که شما برای رسیدن به این مرحله از زندگی تان سختی های بسیار زیادی را تحمل کرده اید اما ناامید نشوید، چرا که آینده بسیار روشنی در پس این سختی ها در انتظار شما می باشد.

✔️شیرینی گردویی

اگر در خواب دیدید که در حال خوردن شیرینی گردویی بودید، تعبیر خواب شما از بدست آوردن پول و ثروت فراوان خبر می دهد. در واقع به زودی صاحب ثروت و دارایی زیادی خواهید شد.

✔️شیرینی میوه ای

شیرینی میوه ای در عالم رویا تعبیرش بستگی به نوع میوه روی شیرینی شما دارد. در اصل این خواب می‌تواند نشانگر مسیری باشد که شما برای رسیدن به هدفتان انتخاب کرده اید و در راه رسیدن به این هدف از هیچ چیز دریغ نمی کنید.

✔️شیرینی سوخته

شیرینی سوخته در خواب تعبیر خوبی ندارد. در واقع این رویا نمادی از آرزوهای مالی و معنوی شماست که با ناامیدی روبرو شده و به زبان عامیانه آرزو هایتان بربادرفته است. شما از این بابت بسیار ناامید شده اید و دیگر هیچگونه انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارید. سعی کنید که شکست ها و ناکامی های آزاردهنده تان را فراموش کنید و بدانید که زندگی در جریان می باشد.



رای

مطلبو دوست داشتی؟

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کپی برداری ممنوع !

© تمامی مطالب سایت ثبت شده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تاروت رنگی به هر نحو غیر مجاز می باشد.

هر گونه کپی برداری از محتوای سایت تاروت رنگی پیگرد قانونی دارد.

استفاده از مطالب سایت تاروت رنگی در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا