آنلی بیتونشیخ طوسیصصندلیلوک اویتنهاولیلا براتمحمد العنبریمنوچهر مطیعی تهرانیهانس کورت

💺 تعبیر خواب صندلی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

[ad_1]

تعبیر خواب صندلی💺

صندلی در عالم رویا و خواب تعابیر متفاوتی دارد. تعبیر این وسیله برای خانم ها و آقایان به طور جداگانه می باشد. برای خانم ها اشاره به ارتباط زناشویی و محیط خانواده دارد و همچنین برای آقایان اشاره به شغل و محیط کاری آنها. اما معبران تعابیر دیگری هم ارائه کرده اند که برخی از آنها عبارت است از: غرور و تکبر، توهین و تمسخر، شکست و ضرر و زیان، آسایش و آرامش، بیماری، پیروزی و موفقیت، غم و اندوه، زنی فریبنده و حیله گر و…

در ادامه ما برای شما عزیزان تعابیر دقیق از این خواب را دسته بندی کرده ایم. برای یافتن تعبیر خواب خود با تاروت رنگی همراه باشید.🌹

تعبیر خواب صندلی

تعبیر خواب صندلی بر اساس نظر معبر 👴

از نظر شیخ طوسی👨

از نظر شیخ طوسی صندلی و کرسی هایی که مخصوص نشستن هستند اما قسمتی از آن نقص دارد مثل شکستگی، خرابی، رنگ ریختگی و… این قبیل رویاها یک اخطار و هشدار برای روح و نیروی وجودی شما می باشد. در واقع شاید این خواب قصد دارد به شما بگوید مقابل هر اتفاقی که پیش می آید، و به هر نحوی می تواند محرک و یا آزار دهنده و ناخوشایند برای شما باشد، بایستی قوی باشید. هم خوبی ها و هم بدی ها گذرا هستند و هیچ کدام از آنها در زندگی شما باقی نخواهند ماند. تنها اینکه شما چگونه با آنها برخورد کنید و چه عواقبی برای خود رقم بزنید در زندگی تان تاثیر گذار خواهد بود.

✍️اگر در خواب دیدید که برای خریداری کردن یک صندلی به بازار یا مغازه رفتید و اقدام به خرید یک یا چند صندلی شکسته و ناسالم کردید، تفسیرش بدین صورت می باشد که امکان دارد با زنی آشنا شوید و این زن بسیار فریبکار و حیله گر باشد و قطعاً به شما نیرنگ خواهد زد. قصد او بازی با احساسات و عواطف شماست. همانطور که ابراهیم کرمانی نیز در این باره گفته: ” خریداری کردن صندلی و کرسی های چوبی و شکسته در عالم رویا نشانه پیدا شدن یک زن بدکاره و حیله گر در زندگی شما می باشد.” در هر صورت اگر اخیراً با چنین زنی برخورد داشته اید بسیار مراقب باشید چرا که هدف وی از این ارتباط تنها نابودی زندگی شما می باشد.

از نظر محمد العنبری👨

از نظر العنبری صندلی در عالم رویا به بزرگی مقام، مرتبه و جایگاه تعبیر می‌شود.

✍️اگر صندلی دیده شده از جنس آهن بود، تعبیرش بسیار بهتر خواهد بود و نشانگر قدرت و نیروی وصف ناشدنی می ‌باشد. در زندگی تان قدرتمندتر از قبل خواهید شد و همچنین به مقام و جایگاه چشمگیری خواهید رسید.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی👨

در رویاهای شبانه ما صندلی می تواند به چیزهای متفاوتی اشاره ارتباط داشته باشد.

✍️اگر شما یک خانم هستید و در خواب تان صندلی دیدید و یا صندلی داشتید و یا روی یک صندلی محکم، شیک، زیبا و مجلل نشسته بودید، این خواب نشان می‌دهد که شما از رفتار و شخصیت همسرتان و شرایط زندگی و خانوادگی تان بسیار راضی و خشنود هستید و یا اینکه با همسرتان ارتباط بسیار خوب و لذت بخشی دارید و هیچ گونه نگرانی از بابت هیچ مسئله‌ای در شما دیده نمی شود.

✍️اگر شما یک آقا هستید و در خواب دیدید که روی چنین صندلی نشسته بودید، تعبیرش برای شما رضایتمندی و خوشنودی از بابت کسب و کار و حرفه و شغل تان می باشد. خودتان می‌دانید و مطمئن هستید که شغل شما کارِ خوب و پردرآمدی است و می‌تواند آینده شما را کاملاً تامین کند. خواب شما نیز این امید شما را بیشتر تثبیت می‌کند.

✍️اگر در خواب دیدید که روی صندلی بسیار بزرگی نشسته بودید و این صندلی از قد و قواره شما بسیار بزرگ تر بود، تعبیر این خواب نشان می دهد که به زودی چیزی را به ناحق تصاحب می کنید که این چیز هر چه که هست تحت هیچ شرایطی به شما تعلق نخواهد داشت. این رویا می تواند به این شکل هم تعبیر شود که به مقامی می‌رسید و اصلاً صلاحیت بودن در آن مقام را نخواهید داشت و یا حتی می تواند اشاره به این داشته باشد که شما دست به انجام کار بزرگی خواهید زد که هیچ توانایی و مهارتی در انجام آن نخواهید داشت و در نهایت متحمل ضرر و شکست می شوید.

✍️اگر در خواب دیدید که صندلی زیر پایتان از نظر اندازه کوچک، شکسته و یا لرزان بود، این خواب تصویری از وضعیت شغلی نامناسب شماست. در واقع شما مطمئن نیستید که این شغل آینده شما را تضمین می کند یا خیر؟ از این بابت بسیار هراسان و آشفته شده اید. در واقع این خواب هم همین مسئله را به تصویر می کشد. نگرانی‌های شما بی مورد نیست و قطعاً شغل و حرفه شما در آینده گرفتار به ‌هم‌ ریختگی ها و بی نظمی هایی خواهد شد.

✍️اگر در خواب همسر خود را دیدید که یک صندلی را تمیز و پاک می کرد یا صندلی‌های جدید خریداری کرده و برای شما به خانه آورده بود، این خواب تعبیرش مثبت می باشد. همسرتان برای شما قدمی بر خواهد داشت و یا خدمتی به شما می کند که بسیار شما خوشحال خواهید شد و از این بابت از وی تشکر و قدردانی زیاده خواهید کرد.

✍️اگر در خواب دیدید که صندلی را شکستید، تعبیر این خواب زیان و خسارت بسیار بزرگی را نشان می دهد.

✍️اگر در خواب دیدید که در درون یک اتاق روی صندلی نشسته بودید، این خواب اشاره به غرور و خودخواهی و کبر نا به جای شما در آینده‌ای نزدیک دارد.

✍️اگر در خواب دیدید که همه نشسته اند و شما ایستاده بودید، شما از سمت تحقیر و تمسخر خواهید شد و به شخصیت شما توهین و اهانت می شود.

از نظر لیلا برات👩

از نظر لیلا برایت اگر در خواب دیدید که بر روی یک صندلی نشسته بودید، این خواب تصویری از مسئولیت‌های بسیار سنگین و بزرگی است که بر دوش شما گذاشته شده است. در واقع این وظایف نیازمند مدیریت بسیار قوی و دقیق می باشد.

✍️اگر در خواب یک صندلی راحتی دیدید، تفسیرش خوب می باشد و نشانگر موفقیت، پیروزی و سربلندی در زندگی برای شماست.

از نظر آنلی بیتون👨

از نظر آنلی بیتون صندلی در عالم رویا می تواند نشانه و علامتی از یک شکست باشد. شاید اخیرا در انجام مسئولیت و وظیفه های خودتان کوتاهی می کنید و به هیمن علت هم امکان روبه رو شدن با شکست و اتفاقات ناخوشایند، بسیار زیاد است. به تعبیر دیگر می‌تواند نشانگر از دست دادن موقعیت های بسیار طلایی و سرشار از سود را نشان بدهد که به خاطر غفلت و نادانی تان این اقبال را از دست خواهید داد.

✍️اگر در خواب دیدید که یکی از دوستان تان بدون حرکت بر روی یک صندلی نشسته بودند، این خواب تعبیرش منفی است. دوست شما به زودی به یک بیماری و کسالت مبتلا خواهد شد اما این بیماری یک بیماری معمولی نخواهد بود و امکان دارد به مرگ وی بیانجامد.

از نظر لوک اویتنهاو👨

از نظر لوک اویتنهاو صندلی در عالم رویا نمادی از مقام و جایگاه می ‌باشد. در زندگیتان به مرتبه‌ای بسیار بالا و قابل توجه خواهید رسید.

✍️اگر در خواب صندلی را دیدید که ظاهر آن بسیار زیبا و مجلل بود، این خواب افزایش نعمت و برکت و رفاه در زندگی شما را به تصویر می‌کشد. در واقع زندگی تان از شرایط خوبی برخوردار خواهد شد.

✍️اگر در خواب صندلی چرخدار دیدید، خود با اشاره به دوره پیری، کهنسالی و فرتوت شدن شما دارد. شاید این دوره برای شما کمی زودتر از بقیه از راه برسد.

✍️اگر در خواب صندلی را دیدید که جایی از آن شکسته بود، تعبیر این رویا نشان می‌دهد که یک به هم ریختگی، آشفتگی و یا یک اتفاق ناخوشایند باعث به هم خوردن آرامش خانواده شما خواهد شد. این اتفاق هر چه که هست بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و منتظر باشید تا شرایط به حالت قبلی باز گردد.

از نظر هانس کورت👨

از نظر هانس کورت صندلی در عالم رویا نماد شکست، زیان، خسارت و نابودی می باشد.

✍️اگر در خواب دیدید که مشغول ساختن یک صندلی بودید، این خواب تعبیرش خوب نمی باشد. این سایت به شما خبر می دهد که موضوع و یا اتفاقی پیش خواهد آمد که باعث پریشان حالی و غمگینی شما می شود.

✍️اگر در خواب صندلی گهواره ای را دیدید، این خواب تفسیرش مثبت می باشد. در واقع رفاه، آسایش و نعمت و برکت در زندگی شما بیشتر از قبل خواهد شد و به درجه ای از رضایتمندی نسبت به زندگی تان خواهید رسید.

✍️اگر در خواب دیدید که این صندلی گهواره ای شکسته بود، تعبیرش غم و اندوه و ناراحتی می باشد.

تعبیر خواب صندلی بر اساس موضوع آن 📋

✅عدم وجود صندلی

اگر در خواب دیدید که در مکانی بودید که در آن از صندلی وجود نداشت، تعبیر این رویا نشان می‌دهد که شما هرچه تلاش می کنید نمی توانید وضعیت ثابت و پایدار و امنی برای خودتان ایجاد کنید. فشارهای زیادی بر دوش شماست و هرچه زمان ذخیره می کنید تا برای خودتان فرصت استراحت و تفریح پیدا کنیدف موفق نمی شوید. شاید دوره پر از اضطراب و استرس را سپری می کنید اما نگران نباشید، چرا که همه این روز ها تمام خواهد شد و دوره ای از آسایش و آرامش برای شما فراهم خواهد شد.

✅صندلی در حیاط

اگر در عالم رویا دیدید که یک صندلی در حیاط خانه شما وجود داشت، این خواب نشانگر ذهن بسیار به هم ریخته و آشفته شماست. شاید به دنبال مکانی و یا مسافرتی برای استراحت و آرامش مجدد هستید اما زمان آن را پیدا نمی کنید. از کار و روزمرگی های تکراری تان خسته شده اید و احساس می کنید زمان آن رسیده که برای مدتی از کار فاصله بگیرید و به جای آن به تفریح و تعطیلات بپردازید.

✅صندلی درون خانه

اگر در خواب صندلی را درون خانه تان مشاهده کردید، این خواب می‌تواند اشاره به یک مشکل بسیار بزرگ داشته باشد. شاید اکنون یک مانع بسیار سخت در زندگی تان ایجاد شده است و شما نیاز دارید تا با کسی در این باره بحث کنید و برای مشکل تان راه حلی پیدا کنید. در واقع خودتان اینقدر تحت فشار هستید که مغزتان برای پیدا کردن یک راه حل شما را یاری نمی کند. در واقع نیاز به کمک یک فرد از بیرون دارید.

✅صندلی فولادی و استیل

اگر در خواب صندلی را دیدید که جنس آن از فولاد و یا استیل بود، خواب خوبی دیده اید و این صندلی علامت خوبی می باشد. احتمالا به زودی از جانب شخصی یک هدیه بسیار زیبا و به یاد ماندنی دریافت می کنید که برای شما هم بسیار حامل سود و فایده می باشد.

✅نشستن زیر صندلی

اگر در خواب دیدید که زیر یک صندلی نشسته بودید، رویای خوبی ندیده اید. شاید در جمعی و یا در بین دوستانتان کسی بخواهد شما را تحقیر کند و شخصیت شما را زیر سوال ببرد.

✅صندلی قرمز رنگ

اگر در خواب صندلی را دیدید که رنگ آن قرمز بود، این خواب یک هشدار و اخطار می باشد. شاید در مورد وضعیت اضطراری و ناخوشایندی که در زمانی دور از انتظار و ناگهانی ایجاد می‌شود هشدار می دهد. این وضعیت، وضعیت سختی است و شما به این راحتی ها نمی توانید آن را تغییر داده و یا از شر آن خلاص شوید. فقط باید قوی باشید و در شرایط بد خونسردی تان را حفظ کنید.

✅صندلی چوبی

صندلی چوبی، نماد زیبا و دلنشینی می باشد. در واقع شما آغاز راه عاشقی و ماجراجویی های عاشقانه می باشید. اگر هنوز این اتفاق برای شما رخ نداده است پس در آینده‌ی نزدیک منتظر یک داستان هیجان انگیز عاشقانه در زندگی تان باشید.

✅نشستن روی صندلی

اگر در خواب دیدید که روی یک صندلی نشسته بودید، این خواب می تواند تصویری از وقوع اتفاقات جدید و تازه باشد. در آینده اتفاقاتی برای شما رخ خواهد داد که هم برای شما تازگی دارد و هم باعث تغییر مسیر زندگی تان می شود.

✅صندلی خالی

صندلی خالی در عالم رویا نماد و علامت خوبی می باشد. اطرافتان دوستان و نزدیکانی دارید که بسیار قابل اعتماد و وفادار هستند. همچنین این رویا به شما نوید از اخبار خوش و دل انگیزی می دهد که باعث رضایت قلبی تان خواهد شد.

در برخی موارد رویای صندلی خالی می تواند اشاره به وضعیت ساکن و بی حرکت شما داشته باشد. شاید جدیدا تبدیل به فردی بی انگیزه و فاقد ابتکار و خلاقیت شده اید و زندگی تان در حالت ایستا و سکون به جلو می رود. حتی امکان دارد این مسأله ناشی از نبود اعتماد به نفس کافی در زندگی تان باشد و همین مورد باعث شده است که تا کنون به مستقل شدن فکر نکرده باشید.

✅نشستن کودک روی صندلی

اگر در خواب دیدید که یک کودک روی یک صندلی نشسته بود، این رویا نماد بیماری و ناخوش احوالی است.

✅صندلی راحتی

اگر در خواب صندلی راحتی دیدید، تعبیر رویای شما مثبت و نیکو می باشد. خبر های خوشی برای شما در راه است.

✅شکستن صندلی

اگر در خواب دیدید که یک صندلی را شکستید و خراب کردید، این خواب دقیقا بالعکس نشانه پیروزی و موفقیت در امور کاری و پروژه های شماست. در بعضی موارد نیز این رویا یک هشدار هم به حساب می آید. شما باید بیشتر از قبل مسئولیت پذیر باشید و از زیر وظایفی که به شما سپرده شده است، فرار نکنید.
اگر در خواب دیدید که سعی داشیتد روی صندلی شکسته ای بنشیدید، تعبیرش نشان می دهد که شما در دنیای حقیقی همیشه سعی دارید اختلافات و ناسازگاری ها را حل کنید، اما در اغلب موارد این کار برای شما آسان نیست.

✅صندلی زیبا و مجلل

اگر در خواب صندلی را با ظاهری بسیار زیبا و شیک دیدید، تعبیر این خواب برای شما نشانه ای از بهبود و ارتقا می باشد. زندگی تان در حوزه مسائل کیفی بسیار پیشرفت خواهد کرد، پس دست از تلاش برندارید و در همین مسیر ادامه دهید.



رای

مطلبو دوست داشتی؟

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کپی برداری ممنوع !

© تمامی مطالب سایت ثبت شده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تاروت رنگی به هر نحو غیر مجاز می باشد.

هر گونه کپی برداری از محتوای سایت تاروت رنگی پیگرد قانونی دارد.

استفاده از مطالب سایت تاروت رنگی در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا