دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال زیباتر از تو Senden Daha Güzel

[ad_1]

سریال زیباتر از تو Senden Daha Güzel





سریال زیباتر از تو Senden Daha Güzel آن را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

معرفی سریال زیباتر از تو Senden Daha Güzel

ژانر: رمانتیک، کمدی

یکی از سریال‌های تابستانی ترکیه که با داستانی عاشقانه، بازیگرانی جذاب و صحنه‌هایی زیبا از شهر استانبول توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و جزو سریال‌های پرمخاطب شبکه فاکس تی وی Fox tv ترکیه باشد. این سریال تابستان گذشته پخش شد و امتیازهای خوبی را به خود اختصاص داد. اگر دوست داشتید با دیدن یک سریال کمدی، وقت آزادتون رو بگذرونید، پیشنهاد می‌کنین دیدن این سریال را از دست ندهید.

خلاصه داستان

افسون دختر جوان و زیبایی است که به عنوان متخصص پوست در یک روستای کوچک کار می کند. او زندگی آرامی دارد و با پدرش در مزرعه روستایی با خوشبختی زندگی می کند. او از کودکی مادرش را ندیده است.

زندگی افسون وقتی وقتی تغییر می‌کند که اطلاعاتی از مادرش، پروین به دست میارد. پروین یک جراح پلاستیک است و یکی از بهترین کلینیک زیبایی را اداره می کند. او مشکلات سلامتی دارد و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. او باید 3 ماه از کلینیک زیبایی خود دور باشد. در این مدت او از دخترش می خواهد که از طرف او کلینیک زیبایی را اداره کند. افسون برای یک روز به استانبول می آید. او فکر می کند که مادرش در بخش مراقبت های ویژه می ماند و می خواهد او را ببیند. او فقط می‌خواهد قبل از مرگ به مادرش بگوید چه احساسی دارد. وقتی متوجه می شود که او را فریب داده، بلافاصله می خواهد استانبول را ترک کند.

افسون نمی خواهد کلینیک زیبایی را اداره کند و می خواهد به زندگی دنج خود بازگردد. با این حال، مادرش پروین تهدید می کند که مزرعه روستای‌اش را از او می‌گیرد. افسون دو انتخاب دارد: یا به مدت سه ماه کلینیک زیبایی را اداره می کند یا مزرعه روستایی را که پدرش در آن زندگی می کند از دست خواهد داد. افسون کاری جز پذیرش اداره کلینیک زیبایی ندارد. او باید این کلینیک را با یک جراح پلاستیک موفق به نام امیر اداره کند.

امیر موفق‌ترین جراح پلاستیک در کلینیک زیبایی است. او خوش قیافه و متکبر است و از ایده اداره کلینیک همراه با افسون خوشش نمی‌آید و از این رو تصمیم می گیرد همه چیز را برای او سخت کند …

برخی بازیگران

جمره بایسل Cemre Baysel، بوراک چیلک Burak Çelik، بورک ینیلمز Berat Yenilmez و….

گالری تصاویر



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا