فیلم و سریال

سریال عشق، منطق، انتقام | ❤️ معرفی یک سریال کرمدی +تیزر و گالری تصاویر⭐️

[ad_1]

سریال عشق، منطق، انتقام و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال عشق، منطق، انتقام
Aşk Mantık İntikam

ژانر: کمدی، رمانتیک

یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه، که هر جمعه ساعت 20:00 از شبکه فاکس پخش می‌شود.  این سریال یکی از سریال‌های تابستانی پرطرفدار ترکیه است که تاکنون که این مطلب نوشته می‌شود 7 قسمت از آن منتشر شده است و این 7 قسمت با اقبال بسیار خوبی مواجه شده و از نظر بینندگان رتبه‌های بالایی را به خود اختصاص داده است؛ همچنین در سایت معتبر IMDB نیز رتبه بالایی دارد. یکی از دلایل پربیننده بودن این سریال وجود بازیگران جوان و مطرحی در آن است که سابقه ایفای نقش در سریال‌های معروف دیگری را نیز داشته‌اند. اگر هنوز این سریال را ندیده‌اید می‌توانید در کانال پین تاتی مدیا آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان

اِسرا یک روز مطلبی را در روزنامه می‌خواند و از همان لحظه زندگی‌اش زیر و رو می‌شود: همسر سابقش که یک سال پیش از او جدا شده بود؛ اکنون صاحب یک کسب و کار میلیون دلاری بسیار موفق است. اوزان و اِسرا که یک سال بعد از طلاقشان دوباره در مسیر زندگی یکدیگر قرار می‌گیرند؛ هنوز نسبت به هم پر از خشم و نفرت هستند. اسرا برای اینکه بتواند مرهمی برای غرور آسیب دیده‌اش پیدا کند؛ تصمیم می‌گیرد کاری کند که اوزان یک بار دیگر عاشق او بشود. او در شرکت اوزان کاری برای خودش دست و پا می‌کند که بتواند اوزان را تحت تاثیر قرار بدهد اما خیلی زود متوجه می‌شود که نقشه‌هایش همانطور که انتظار دارد پیش نمی‌رود و این کار خیلی سخت‌تر از آن بود که فکرش را می‌کرد.

اوزان هم در همین حین تلاش می‌کند که نقشه‌های اسرا را نقش بر آب کند اما اسرا دست از تلاش نمی‌کشد. اما در بازی‌ای که اسرا و اوزان در پیش گرفته‌اند افراد دیگری نیز به ناچار درگیر ماجرا می‌شوند و این داستان را جور دیگری رقم می‌زنند.

پیشنهاد می‌کنید دیدن این سریال کمدی، رمانتیک خانوادگی را از دست ندهید.

برخی بازیگران :

بورجو اوزبرک Burcu Özberk، ایلهان سن İlhan Şen، بوراک یوروک Burak Yörük، ملیسا دونگل Melisa Döngel

گالری تصاویر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا