دسته‌بندی نشده

مسیر اندیمشک تا اهواز باید با خدمت به زائران اربعین مفروش شود

[ad_1]

سید محمدعلی پورموسوی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر اهواز با تقدیر از اقدامات شهرداری و مردم در ایام اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: سازمان‌های دیگر هم در حد امکانی که به نظرشان می‌رسید در این زمینه کمک کردند. شهرداری اهواز در این راستا تلاش‌های زیادی داشت و کارهای شایسته‌ای در مرز چذابه انجام داد.

وی افزود: البته انتقادهایی وارد است و در سال‌های آینده باید این معایب رفع شوند. باید توجه شود که ابتدا در اهواز میزبان زائران اربعین حسینی هستیم اما متاسفانه در اهواز کارهای خوبی در این زمینه انجام نشد. البته شهرداری اهواز در چذابه کار را بر عهده داشت و این مساله موجب ایجاد ضعفی شد اما دیگر سازمان‌ها، ادارات و حتی هیات‌ها باید مسیر اندیمشک تا منطقه عین دو اهواز را با خدمت به زائران مفروش می‌کردند و امیدوارم سال آینده کارهای بهتری در این زمینه انجام شود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: در روزهای آینده بازگشایی مدارس را داریم و باید سریعتر هماهنگی‌ها را انجام دهیم تا حتی اگر حل مشکلات در مهرماه میسر نشود حداقل گره‌ها و گلوگاه‌ها شناسایی شوند.

پورموسوی با اشاره به صورت جلسه سال گذشته در خصوص پروژه دفع آب‌های سطحی بیان کرد: ترمیم نشدن نوارهای حفاری، اجرا نشدن شبکه دفع آب‌های سطحی کوی علوی، کمبود نیروهای خدماتی در برخی مناطق، تکمیل نشدن و متصل نشدن شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی و اجرا نشدن شبکه دفع آب‌های سطحی برخی از مشکلات مطرح شده در سال گذشته بودند که هنوز با برخی از این مشکلات مواجه هستیم.

 

 

منبع: ایسنا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا