هفته نامه

معرفی بهترین و بدترین شهرهای آمریکا برای رانندگی

[ad_1]

در سراسر جهان شهرهای بزرگ و کوچک با جاده‌ها و خیابان‌های متفاوتی وجود دارند که ترافیک آن‌ها نیز با یکدیگر کاملاً فرق می‌کند. همه شهرها از نظر فرهنگ و طرز رانندگی شبیه یکدیگر نیستند و مطالعه جدید WalletHub جزئیاتی از بهترین و بدترین شهرهای آمریکا برای رانندگی را ارائه کرده است.

WalletHub برای کلاس‌بندی ۱۰۰ شهر پرجمعیت آمریکا از چندین فاکتور استفاده کرده که شامل هزینه مالکیت و نگهداری خودرو، ترافیک و زیرساخت‌ها، ایمنی و دسترسی به خودروها و تعمیرگاه‌ها می‌باشد. داخل این چهار بخش اصلی ۳۰ داده دیگر نیز وجود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به میزان تصادفات در مقایسه با متوسط ملی، هزینه متوسط بیمه خودرو، کیفیت جاده‌ها و پل‌ها، میزان ساعات تلف شده در ترافیک و… اشاره کرد.

بر اساس این داده‌ها، ۱۰ شهر آمریکا که بهترین محل برای رانندگی به شمار می‌روند عبارت‌اند از:

  1. رالی، کارولینای شمالی
  2. لینکلن، نبراسکا
  3. گرینزبرو، کارولینای شمالی
  4. وینستون سیلم، کارولینای شمالی
  5. کورپوس کریستی، تگزاس
  6. بویز، آیداهو
  7. جکسون ویل، فلوریدا
  8. اسکاتدیل، آریزونا
  9. تامپا، فلوریدا
  10. آستین، تگزاس

اما لیست ۱۰ شهر آمریکا که بدترین محل برای رانندگی هستند شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. اوکلند، کالیفرنیا
  2. دیترویت، میشیگان
  3. سان‌فرانسیسکو، کالیفرنیا
  4. فیلادلفیا، پنسیلوانیا
  5. نیویورک، نیویورک
  6. لس‌آنجلس، کالیفرنیا
  7. بالتیمور، مریلند
  8. واشنگتن، دی سی
  9. سان برناردینو، کالیفرنیا
  10. سن خوزه، کالیفرنیا

به لطف داده‌های بکار گرفته شده برخی نتایج جالب به دست آمده است. برای مثال رانندگان در ال پاسوی تگزاس، لوبوک تگزاس، تولدوی اوهایو، لینکلن نبراسکا و فورت وین ایندیانا کمترین وقت را در ترافیک می‌گذرانند درحالی‌که رانندگان سان‌فرانسیسکو، بوستون، فیلادلفیا و نیویورک دقیقاً در نقطه مقابل قرار دارند. کمترین میزان احتمال تصادف در بویز آیداهو است درحالی‌که در واشنگتن، لس‌آنجلس، بوستون و بالتیمور احتمال تصادف بالاتر است.

نکته جالب دیگر اینکه اورلاندو فلوریدا، سان دیه گو و لاس‌وگاس بیشترین میزان کارواش را نسبت به جمعیت دارند. بیشترین میزان تعمیرگاه‌های خودرویی نسبت به جمعیت نیز در باتون روگ لوئیزیانا بوده و پس از آن لینکلن و بوفالو قرار دارند.

این مطالعه به خوبی نشان می‌دهد که خرید و استفاده از یک خودرو فقط به پرداخت مبلغ اولیه و اقساط آن مربوط نمی‌شود. فاکتورهای زیادی وجود دارد که مالکیت یک خودرو را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا