Move to adinc چیستآموزشکده و ترفندستانتکنولوژیکلاب هوس چیستموو تو آدینس چیست

کلاب هوس چیست؟ – منگومگ

[ad_1]

این روزها همه حرف از اپلیکیشن جدید کلاب هاوس صحبت می کنند که خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرده است کلاب هوس چیست و انواع اصطلاحات در کلاب هاوس را بخوانید.

کلاب هوس چیست؟

اگر از کاربران شبکه های اینترنتی باشید، مطمئناً نامی از اپلیکیشن کلاب هوس شنیده اید؛ اما، این اپلیکیشن جدید به چه صورت کار می‌کند؟ چگونه به شهرت رسیده است؟ آیا امکان نصب این اپلیکیشن روی سیستم عامل اندروید و ios وجود دارد؟ پاسخ تمامی سوالات خود را در ادامه مطلب بیابید.

طریقه کار با کلاب هوس

شبکه اجتماعی صدا محور ClubHouse که تا پیش از سخنرانی جنجالی ایلان ماسک جزء شبکه های اجتماعی دست نخورده باقی مانده بود، ناگهان شاهد ورود ۱۰ میلیون کاربر بود که سبب شد، در لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی قرار بگیرد. این اپلیکیشن ساختار پیچیده ای ندارد؛ اما، لازم است برای ثبت نام در این برنامه و نحوه مدیریت روم ها اطلاعاتی داشته باشید.

اولین قدم بعد از ثبت نام در اپلیکیشن کلاب هاوس انتخاب موضوع مورد علاقه خود یا به اصطلاح کلاب می باشد. در گام بعدی کلاب هوس از شما برای دسترسی به مخاطبان تلفن همراه تان اجازه می‌خواهد، تا شما بتوانید مخاطبان تان را که در این برنامه فعال هستند به سادگی پیدا کنید، یا برای دوستان خود که هنوز عضو این اپلیکیشن نشده‌اند، دعوتنامه ارسال کنید. در نهایت مانند دیگر برنامه های ارتباطی شما باید پروفایل خودتان را تکمیل نمایید.

طریقه کار با کلاب هوس

در صورتی که پروفایل کلاب هاوس خود را با پروفایل های تان در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند توییتر یا اینستاگرام لینک کنید، اطلاعات کاربری پروفایل شما به صورت خودکار در این برنامه تکمیل می شوند. ساختار بین برنامه چندان پیچیده نیست و نوار ابزار های کلی که در قسمت هوم در اختیار شما قرار می گیرند، شما را به سایر بخش های این اپلیکیشن راهنمایی می کنند. اصلی ترین بخش این اپلیکیشن در واقع قسمت هوم می باشد که شما می توانید از طریق آن به سادگی به روم های متفاوت (موضوعاتی که انتخاب کرده اید یا عضو آنها شده‌اید) دسترسی داشته باشید.

در روم ها این امکان وجود دارد که به سادگی با دیگر کاربران در رابطه با موضوع هدف بحث و گفتمان داشته و همینطور این قابلیت برای شما باز است که همواره می خواهید به صورت یک شنونده یا یک کاربر فعال در حال گفت‌وگو، در هر گروهی که عضو آن هستید، بمانید و به فعالیت خود ادامه دهید.

به طور مثال و با توجه به این که گروه‌ها به حدی هستند که شما می توانید درباره اجاره ویلا یا حتی سفر های خارجی نیز افرادی را پیدا کنید که علاقمند به این تاپیک باشد.

فرق کلاب هاوس آیفون و اندروید

گام اول برای استفاده از هر شبکه اجتماعی ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می باشد، تفاوت جالبی که کلاب هوس با سایر شبکه های اجتماعی دارد، اینجاست که پیش نیازهای ثبت نام در این برنامه تنها به تنظیمات نام کاربری و شماره تماس محدود نمی باشد و کاربر حتماً برای فعالیت در این شبکه اجتماعی نیاز دارد تا دعوتنامه ای از یکی از کاربران فعال در کلاب هاوس دریافت نماید. همچنین شما می‌توانید با گذراندن مراحل اولیه ثبت نام در کلاب هاوس و وارد کردن شماره همراه خود، نام کاربری مورد نظرتان را تا زمانی که از یکی از کاربران فعال دعوتنامه دریافت کنید، رزرو نمایید.

فرق کلاب هوس آیفون و اندروید

هم اکنون شما می توانید اپلیکیشن رسمی کلاب هاوس را به صورت بتا، برای کاربران اندرویدی در فروشگاه اپلیکیشن پلی استور به صورت رایگان دانلود نمایید. در حال حاضر این اپلیکیشن برای پلتفرم های اندروید و ios قابل دسترسی می باشد و محدودیتی وجود ندارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا