زنانسبک زندگیمد و زیبایی

با ۱۰ مورد از برترین برندهای آرایشی دنیا آشنا شوید

[ad_1]

در عرصه ی محصولات آرایشی هم کیفیت حرف اول را می زند. پس اگر می خواهید آرایش خوبی داشته باشید که هم ماندگاری زیادی داشته باشد و هم ضرری به پوست تان نزند، باید حواس تان باشد از چه محصولاتی استفاده می کنید. خوشبختانه در این صنعت برندهای عالی زیادی وجود دارد که پیوسته در حال تولید محصولات درجه یک و کیفیت بالایی هستند که نیازهای زیبایی شما را برآورده می کنند. از خرید محصولات این برندها هرگز پشیمان نخواهید شد.

در ادامه با تعدادی از بهترین برندهای آرایشی دنیا آشنا خواهیم.

۱- شنل / CHANEL

استفاده از محصولات آرایشی شنل همان حس فریبندگی و پختگی ای را به شما می بخشد که در کوکو شنل، بنیانگذار این برند وجود داشت. محصولات آرایشی این برند مانند لباس هایش شیک و باب روز هستند. گرچه خرید یک قلم رژلب شنل ممکن است برایتان کلی آب بخورد، اما کیفیت بالای محصولات آرایشی این برند ارزش پرداخت پول بیشتر را دارد.

۲- استی لادر / Estee Lauder

استی لادر از سال ۱۹۴۶ در این صنعت فعالیت دارد و حالا یکی از شناخته شده ترین شرکت های آرایشی دنیا است. محصولات این برند که شامل لوازم آرایشی، محصولات پوستی و عطر می شود، خلاقانه و از جهت فنی پیشرفته هستند و مؤثر بودن آن ها به اثبات رسیده است.

۳- دیور / Dior

خلاقیت، لوکس بودن و برتری همگی واژه هایی هستند که برند دیور و محصولات آرایشی اش در ذهن تداعی می کنند. اگر تا به حال محصولات این برند را امتحان نکرده اید باید هر چه زودتر دست به کار شوید.

۴- لورئال / L’Oreal

پای زیبایی که در میان باشد، برند لورئال سردسته آن هم در سطح جهانی است. این شرکت فرانسوی محصولات آرایشی لوکس و کیفیت بالایی با قیمت  های مقرون به صرفه دارد. چه کرم پودر لازم داشته باشید، چه خط چشم، چه رژلب و چه هر محصول آرایشی دیگری، لورئال هرگز ناامیدتان نخواهد کرد.

۵- لانکوم / Lancome

این برند آرایشی مشهور ترکیبی از دانش پیشگام و زیبایی است. برند لانکوم، که در سال ۱۹۵۳ توسط آرمند پتیتجین، به راه افتاد، بیش از ۸۰ سال است که زیبایی فرانسوی را با محصولات خود به اقصی نقاط دنیا عرضه می کند.

۶- کلارنس / Clarins

یکی از بسیار دلایلی که برای استفاده از محصولات آرایشی برند کلارنس می توان مطرح کرد، ارزش ها و توجه این برند است. در شرایطی که دیگر کسب و کارها در این صنعت گاه به چیزی جز پول درآوردن فکر نمی کنند، برند کلارنس تلاش دارد محصولات مرغوب و ممتاز را به دست زنان سرتاسر دنیا برساند.

۷- میبلین نیویورک / Maybelline New York

میبلین که کار خود را به عنوان یک شرکت کوچک خانوادگی آغاز کرد، حالا یکی از برترین برندهای آمریکا است. این برند پیوسته در حال تولید محصولات آرایشی پیشرفته طبق جدید ترین ترندهای دنیا است.

۸- گرلن / Guerlain

برند گرلن از زمان آغاز به کارش در سال ۱۸۲۸ پیوسته در حال کشف، ابتکار آفرینی و رشد و توسعه بوده است. چه لوازم آرایشی باشد، چه محصولات پوستی و چه عطر، برخی از بهترین محصولات زیبایی موجود در بازار به این برند پاریسی تعلق دارند.

۹- مک / MAC

مک از زمان آغاز به کارش در سال ۱۹۸۴ تا کنون به عنوان برندی پیشگام در صنعت زیبایی در سطح جهانی شناخته می شود. خلاقیت، ترند سازی و تنوع، ویژگی های اصلی برند مک هستند که به کالکشن ها و همکاری های اثرگذارش مشهور است.

۱۰- نارس / NARS

برند نارس با این هدف به راه افتاد تا فرصت آزمون و خطا با محصولات آرایشی و لذت بردن از آن ها را برای زنان فراهم سازد. این برند هنوز هم به این مأموریت پایبند مانده است و از اینکه به زنان یاد می دهد تا بر زیبایی طبیعی و ویژگی های شخصیتی خود تأکید کنند، به خود می بالد.


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا