مقالات تعبیر خواب

تعبیر خواب شلوار از حضرت یوسف

[ad_1]

اگر کسی در خواب ببیند که شلوار پاره به پا دارد، نشانه آن است که فرد بیننده خواب اشتباهی مرتکب می شود که به خاطر آن شرمنده و سرافکنده است و دیگران بابت آن اشتباه او را سرزنش می کند. به تعبیر دیگر اگر مردی در خواب ببیند که شلوار او پاره شده است، نشانه آن است که با زنی زیبا زنا می کند.

 

اگر کسی در خواب خود را ببیند که شلوار او بسیار تنگ شده است، نشانه آن است که مسائلی که بیننده خواب به آن ها تمایلی ندارد، اما به او تحمیل می شود. تعبیر دیگر تنگ بودن شلوار در خواب به معنای قرض دادن به کسی است که خنده خواب از کمک به او پشیمان می ‌شود.

اگر کسی در خواب ببیند که هنگام پوشیدن شلوار پای چپ خود را در پای راست شلوار می کند، نشانه آن است که توسط جادوگران جادو می شود.

اگر دختری در خواب ببیند که در حال پوشیدن یک شلوار مردانه است، بدان معناست که درباره مشکلات مختلفی در زندگی مشاجره و درگیری خواهد داشت.

تعبیر خواب شلوار از حضرت یوسف علیه السلام به این صورت است که اگر کسی در خواب ببیند که شلوار او گلی و کثیف است، نشانه آن است که دوره های بسیار سخت، با مشکلات فراوان و آزار و اذیت های بسیار از طرف دیگران در انتظار او خواهد بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا