زندگی بهتر

جذب همسر مناسب با استفاده از کائنات|پیدا کردن همسر با قانون جذب به صورت کلی

[ad_1]

جذب هـمسر مناسب با استفاده از کائنات|پیدا کردن هـمسر با قـانون جـذب به صورت کلی

 

درصورتی که دنبال پیدا کردن هـمسر ایده‌ال هستید یا بدون هـمسر هستید یک وظیفه دارید. باید افکاری در خصوص رابـطه ی خود داشته باشید که به شـما حس خوبی بدهد. درصورتی که ارتعاش دیر شدن و نگرانی ساطع می کنید شـما درها را برای ورود هـمسر ایده‌ال بسته اید. هـمسر ایده‌ال شـما قرار نیست افریده شود. او هست و او هم در انتظار شـماست شـما تنها باید به دعوت او جواب بدهید. چگونه؟ بااحساس خوب.

از دیدگاه قـانون جـذب، جذب یک هـمسر رویایی یا نیمه گمشده به این بستگی دارد که خود شـما حقیقتاً چه کسی هستید. لازم است که شـما ابتدا عاشق و دلبسته شخصیت حقیقی خودتان (کسی که الان هستید) باشید و از چیزی که هستید خوشحال بوده و به خودتان افتخار کنید، در این صورت است که هـمسری که از هر نظر مناسب و دلخواه شـماست به سوی شـما جذب خواهد شد، به این علت که انرژی شـما و انرژی او هر دو در یک راستا حرکت می کنند.

هـمسر مورد نظر شـما احتمالاً به دنبال فـردی خوشحال، دارای اعتماد به نفس، مهربان، علاقمند به زنـدگی، بامزه، دوست داشتنی و… است و هر چقدر شـما زمان بیشتری را صرف بهبود این خصوصیات کنید (حتی قبل از دیدن او) او سریعتر می تواند به سوی شـما جذب شده و شـما را پیدا کند.

 

پس شـما برای استفاده از قـانون جـذب برای ازدواج می بایست از :

۱-از قابلیت های خوبتان آگاه شوید و آنها را پرورش دهید.اینگونه جهان هستی می تواند فـردی که همیشه در رویاهایتان تصور می کنید را در سریعترین زمان ممکن از بین تمام افرادی که در مسیر زنـدگی شـما قرار دارند پیدا کرده و او را به زنـدگیتان راهنمایی کند.

خداوند عالمیان، منبع انرژی و جهان هستی از قبل از رویاهای درونی شـما آگاه هستند و می دانند شـما بیشتر از همه مایل هستید به چه چیزهایی دست یابید ولی همانطور که همیشه گفته ایم:

۱-شـما باید بارها و بارها خواسته قلبی تان را تکرار نمایید.

۲-باید خواسته تان را با تمام جزئیات آن به تصویر بکشید .

۳- روی آن تمرکز کنید.

 

حال باید چه کار کنیم؟

۱- همین حالا ناراحتی تان را به جهت نداشتن هـمسر ایده‌ال کاهش دهید. اصلا به آن فکر نکنید. چگونه؟

به چیزهای زیبایی که دارید فکر کنید. مغز در هر زمان تنها به یک چیز می تواند توجه کند. اینگونه با بارش افکار مثبت فرصت به افکار منفی را نخواهید داد.

۲- از زنـدگی فعلی تان بیش ترین لذت ممکن را ببرید. لذت بردن سبب جذب لذت بیش تر میشود . به قول مولانا:

خوش باش که هر که راز داند/ داند که خوشی، خوشی کشاند

 

۳- فهرستی از چیزهای خوب تهیه کنید، و به تحسین خود بپردازید. این کار اعتماد به نفس شـما را افزایش خواهد داد. اعتماد به نفس بیس هر کاری است. درصورتی که آن را ندارید انتظار زیادی از اتفاقات زنـدگی نداشته باشید.

قانون جذب

۴- بر روی چیزهای مثبت تمرکز کنید تغییر افکار بد به خوب با قـانون جـذب در ایجاد ارتعاش مثبت و قدرتمند بسیار خوب پاسخ می دهد. تمام افکار منفی خود را آزاد کنید. به عنوان مثال:« نمی شود کسی را پیدا کرد،»« به چه دلیل نمی بینند من چه قدر خوب هستم؟» و« هیچ شخصی مرا دوست نخواهد داشت.» شـما خصوصیت های خوب زیادی دارید که این ویژگی ها می توانند عـشق و توجه هر کسی را بخود جذب کنند.

سایرین متوجه خواهند شد و قدرتان را خواهند دانست. اطراف شـما عـشق وجود دارد . آن را به خودتان دعوت کنید. زمانی که آن را بپذیرید و بر چیزهای مثبت تمرکز کنید، ارتعاش خود را تغییر می دهید و در را بر روی قـانون جـذب ازدواج باز می کنید. بدین ترتیب هـمسر رویایی را بسوی خود فرا می خوانید و وی را به دست می آورید.

۵- عـشق را ابتدا در خودتان تجربه کنید توجه کنید چشم پوشی از آن چه سایرین در خصوص شـما فکر میکنند ، این که چه فـرد خوبی هستید یا این که چه قدر دوستداشتنی هستید! در واقع نیازی نیست فـرد دیگری شـما را دوست داشته باشد کافیست شـما خودتان خود را دوست داشته باشید. این مبنای قـانون جـذب و ازدواج است.

عـشق بخود آن قدر به شـما اعتماد به نفس میدهد که نتیجه فوق العاده ای را برای شـما بهمراه خواهد داشت. نتیجه آن جذب عـشق دیگران است. نمی توان در در برابر اعتماد به نفس و عزت نفس عالی و قوت گرفته در شـما مقاومت کرد و خواه ناخواه دیگران به شـما جذب خواهند شد.

 

6- قدردان تضاد باشید و اجازه دهید قـانون جـذب ازدواج کار خود را بکند ابتدا بابت آنچه که هستید و چیزهایی که دارید شاد باشید. شـما سفارش خود را ارسال نموده اید ، اینک دیگر چیزهایی که می خواهید را فراموش کنید و در لحظه شاد باشید. یعنی با وجود فاصله ای که اینک بین شـما و آنچه که خواهانش هستید است شاد باشید، درصورتی که بتوانید در لحظه شاد باشید، چیزهایی که می خواهید به زنـدگی شـما راه خواهند یافت، من جمله شخصی که دوست دارید.

 

7- اجازه دهید فـرد برود. قـانون جـذب ازدواج برای شـما برنامه دارد. این یکی از دشوارترین مرحله های جذب هـمسر از طریق قـانون جـذب است. شـما خوب میدانید که آن فـرد را می خواهید، ولی اکنون به شـما میگویند که باید بگذارید برود. وی به درد شـما نمی خورد. مسخره است، نه؟ ولی قـانون جـذب ازدواج تنها زمانی پاسخ میدهد که در صورت نبودن با فـرد موردنظر هم مشکلی نداشته باشید. تا زمانی که چنین نباشید، بخشی از شـما مقاومت میکند و اجازه نمی دهد به خواسته خود برسید.

بدین ترتیب بر اساس قـانون جـذب عـشق، تا زمانی که با نبود او راحت نباشید، نمی توانید رابطۀ مورد نظرتان را با وی داشته باشید. می دانم که راحت نیست. می دانم چه قدر دشوار است. به همین علت است که هنگامی که با قـانون جـذب کار می کنیم، بهترین کار این است که بگوییم،« من فـرد x یا چیزی بهتر را می خواهم» یا« من می خواهم با فـرد x یا شخصی بهتر در ارتباط باشم.» ولی درصورتی که بتوانید فـرد بهتری داشته باشید، چه؟ درصورتی که بتوانید با شخصی باشید که نمی خواهد یک روزش را بدون شـما بگذراند، چطور؟

از دیدگاه قـانون جـذب، جذب یک هـمسر رویایی یا نیمه گمشده به این بستگی دارد که خود شـما حقیقتاً چه کسی هستید.

لازم است که شـما اول عاشق و دل بسته شخصیت واقعی خودتان( کسی که اکنون هستید) باشید و از چیزی که هستید شادمان بوده و به خودتان افتخار کنید، در این صورت است که هـمسری که از هر جهت مناسب و موردپسند شـماست بسوی شـما جذب خواهد شد، به این علل که انرژی شـما و انرژی او هر دو در یک امتداد حرکت میکنند . هـمسر موردنظر شـما چه بسا به دنبال شخصی خوشحال، دارای اعتماد به نفس، بامحبت، علاقمند به زنـدگی، بامزه، دوستداشتنی و… است و هر چه قدر شـما زمان بیشتری را صرف بهبود این خصوصیات کنید( چه بسا قبل از دیدن او) او سریعتر می تواند بسوی شـما جذب شده و شـما را پیدا کند.

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا