دسته‌بندی نشده

خرید شلوار لی زنانه و دخترانه در قزوین – حضوری و آنلاین

در مدل های مختلف >> جذب/گشاد/دمپاگشاد/راسته

شلوار زنانه ارغوان | انواع شلوار جین/پارچه ای/اسش/گندار/بگ/اداری

مجلسی/سایز بزرگ/زنانه/دخترانه/نخی/مازراتی/کرپ

در مدل های مختلف >> جذب/گشاد/دمپاگشاد/راسته

و قد های مختلف>> 85/90/95/100/110

آدرس سایت: www.ArghavanJean.ir

دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ثبت شده سامانه ساماندهی

آدرس اینستاگرام پیج اصلی: https://www.instagram.com/arghavan_clothing/

آدرس پیج دوم: https://www.instagram.com/boutique.arghavan/

فروش به صورت حضوری و آنلاین

آدرس خرید حضوری:قزوین خیابان خیام مجتمع ستاره شهر طبقه اول بوتیک ارغوان

شماره تماس: 09127811714 – 09399829881

 چت واتساپ

به مدیریت آقای رسول صمدی

⇐ ارسال به سراسر ایران با پست/تیپاکس/پیک/باربری در سریع ترین زمان

♥ ضمانت تعویض سایز و مدل انتخابی

« فروش به صورت تک و عمده »

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی - ای نماد برای شرکت ایرانی طرح - نماد اعتماد ایرانی طرح

 

شلوار زنانه ارغوان
شلوار لی زنانه در قزوین
شلوار جین زنانه در قزوین
شلوار پارچه ای زنانه در قزوین
شلوار دخترانه در قزوین
شلوار مجلسی زنانه قزوین

شلوار عمده زنانه
شلوار عمده جین زنانه
شلوار عمده لی زنانه
شلوار عمده پارچه ای زنانه
تولیدی شلوار زنانه
شلوار ارغوان
سایت تولیدی شلوار زنانه
شلوار مازراتی زنانه قزوین
شلوار کتان زنانه
شلوار گاواردین زنانه
شلوار ارزان زنانه در قزوین
شلوار اورجینال زنانه
شلوار ارغوان قزوین
شلوار زنانه ارغوان در قزوین

 

نماد اعتماد و ساماندهی

در سال‌های اخیر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در کشور شکل گرفته‌اند و کالاهای بسیار متنوعی را عرضه می‌کنند. سرعت و سهولت انجام خرید اینترنتی باعث شده که هر روز افراد بیشتری به سمت این نوع خرید سوق پیدا کنند. اما با گسترش استقبال از فروشگاه های اینترنتی، زمینه برای سوءاستفاده افراد سودجو نیز فراهم شده؛ افرادی که با راه اندازی وب‌سایت فروش اینترنتی، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. اقدامات این گونه افراد سبب شده اعتماد بعضی کاربران نسبت به خریدهای اینترنتی خدشه‌دار شود. اما باید توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اطمینان هستند و می‌توانید با خیال آسوده از آنها خرید کنید. کافی است قبل از خرید، وب‌سایت آن فروشگاه را به دقت بررسی کنید و پس از اطمینان یافتن از اعتبار آن، کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. آنچه در ادامه می‌خوانید در بردارنده راهکارهایی است که به شما می‌آموزد چگونه می‌توانید به یک فروشگاه اینرنتی اعتماد کنید. پس قبل از خرید از یک فروشگاه آنلاین به نکات زیر توجه کنید.

نماد اعتماد الکترونیک 
نماد اعتماد الکترونیک (E-Namad) نشانه‌ای نمادین است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به کسب و کارهای  اینترنتی مجاز اعطا می‌شود. این نماد پس از بررسی وب‌سایت و احراز هویت و صلاحیت مالک آن (اعم از حقیقی یا حقوقی) صادر می‌شود.
هدف از اعطاي نماد اعتماد الکترونيکي، اعتمادسازي و رسـميت دادن بـه فعاليـت کسب و کارهاي اينترنتي و حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان است.
در حال حاضر تنها فروشگاه‌هايی معتبر هستند كه نماد اعتماد الکترونیک را از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دریافت کرده‌اند. مرکز توسعه تجارت الکترونيک پس از بررسي فروشگاه اينترنتي و تطابق عملکرد آن با قوانين، نماد اعتماد الکترونيکي را به آنها اعطا می‌کند. این فروشگاه‌های اینترنتی، به طور مداوم تحت نظر اين سازمان قرار دارند و در صورت تخطي از قوانين، نماد اعتماد آنها لغو خواهد شد.
در صورتی که مشتری در فرآیند خرید از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک، با مشکلی مواجه شود، این فروشگاه ملزم به پاسخگویی و پیگیری هستند. همچنین در خرید از این فروشگاه‌ها، خطر ربوده شدن رمز دوم کارت، ارسال نشدن سفارش و مشکلاتی از این قبیل وجود ندارد.
توصیه می‌شود که پیش از سفارش کالا، از وجود نماد اعتماد الکترونیک در وب‌سایت فروشگاه اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از جعلی نبودن این نماد، بر روی آن کلیک کنید تا صفحه‌ای حاوی مشخصات فروشگاه اینترنتی، وضعیت اعتبار ای‌نماد و نام صاحب امتیاز باز شود. دقت کنید که آدرس (URL) وب‌سايت فروشگاه با آدرسي كه در اين صفحه معرفي مي شود، يكسان باشد. همچنین توجه داشته باشید که صفحه‌اي كه مشاهده می‌كنيد، صفحه اصلي مرورگر باشد و نه يك عكس و تصوير از يك مرورگر. آدرس (URL) اين صفحه باید با http://www.enamad.ir آغاز شده باشد.
همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اینماد نام فروشگاه مورد نظر خود را در لیست کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی جستجو کنید.

درگاه پرداخت الکترونیک
امکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت الکترونیک، یکی از مواردی است که به یک فروشگاه اینترنتی اعتبار بیشتری می‌بخشد و می‌تواند برای مشتری اطمینان خاطر بیشتری ایجاد کند. چرا که برای ارائه درگاه پرداخت الکترونیک ، تشریفات قانونی خاصی رعایت می‌شود و مدارک شخصی و اعتبار بانکی مدیران وب‌سایت به دقت بررسی می‌شود و پس از تایید مدارک توسط بانک، این درگاه در اختیار مدیریت وب‌سایت قرار می‌گیرد.
درگاه‌های بانکی با استفاده از پروتکل‌های امن SSL، ارتباط شما را با بانک مورد نظر برقرار می کنند. برای اطمینان از امنیت درگاه، در هنگام پرداخت به نوار آدرس وب‌سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده‌اید، دقت کنید. اگر در ابتدای آدرس عبارت  HTTPS مشاهده شود، آن درگاه کاملا امن است. اما اگر در نوار آدرس صفحه بانک مورد نظر، عبارت HTTP دیده می‌شود، هرگز اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا