دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال شانس زندگیم Hayatımın Şansı؛❤️ ستاره ترکی سریال های نتفیلیکس

[ad_1]

سریال شانس زندگیم Hayatımın Şansı





سریال شانس زندگیم Hayatımın Şansı را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال شانس زندگیم Hayatımın Şansı

ژانر: درام

سریال شانس زندگیم، یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی است که طی یک فصل به پایان رسید. این سریال که یک درام خانوادگی است برای کسانی که به سریال‌های طولانی علاقه‌ای ندارند یک سریال جذاب محسوب می‌شود. سریالی با بازیگران مطرح ترک که به مسائل و مشکلات زندگی یک مادر تنها در استانبول می‌پردازد. سریال شانس زندگیم طی یک فصل 9 قسمتی از شبکه فاکس Fox ترکیه پخش شد و به پایان رسید، پیشنهاد می‌کنیم اگه به سریال‌های کوتاه و درام علاقه دارید، دیدن آن را از دست ندهید. این سریال با داستانی زیبا با بازی شیفانور گل که این روزها در یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های ترکی نتفیلیکس حضور دارد از نظر منتقدین بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سریال شانس زندگیم Hayatımın Şansı با بازی ستاره امروز تلویزون ترکیه

خلاصه داستان:

یونجا یک مادر مجرد است که برای بزرگ کردن دختر 5 ساله خود تلاش می‌کند. یونجا و ساره فقیر هستند، اما یکدیگر را دارند و زندگی ساده و خوشبختی دارند.

همه چیز به یکباره تغییر می‌کند: پدر ساره که در گذشته از یونجا جدا شده بود. به تصویر باز می‌گردد و برای حضانت شکایت می کند. سپس یونجا از خانه اش بیرون می‌اندازند و پس از آن از کارش اخراج می‌شود.

یونجا با هیچ جایی برای زندگی، هیچ پولی و احتمال از دست دادن دخترش، واقعاً ناامید است تا روزی که با پیرمردی با یک پیشنهاد غیرعادی آشنا می شود. تورگی به یونجا می‌گوید که می تواند تضمین کند که او برنده یک لاتاری 250 میلیون لیره ای در قرعه کشی خواهد شد.

معلوم می شود پیرمرد، پدر یونجا است، مردی که یونجا فکر می‌کرد مرده است. تورگی برای مافیا کار می کند، و اکنون که در حال مرگ است و سعی می‌کند زندگی دخترانش را سر و سامان دهد از جمله دو خواهر ناتنی که یونجا هرگز ندیده است.

تنها راهی که طرح تورگای می تواند کار کند این است که یونجا موافقت کند، زیرا هیچ کس از وجود او خبر ندارد.

یونجا که از نجات دخترش ناامید است، با نقشه تورگا موافقت می‌کند.  تنها چیزی که او می خواهد این است که پول را بدست بیاورد، ساره را بگیرد و از کشور فرار کند، اما بعد از اینکه یونجا برنده قرعه کشی شد، همه چیز به سادگی پیش نمی‌رود.

هم پلیس و هم مافیا به دنبال او هستند و خواهران ناتنی‌اش هم مشکلات خودشان را دارند. تنها کسی که در کنار یونجا قرار دارد، روزگار، راننده تاکسی خوش‌تیپی است که به او کمک می‌کند تا فرار کند. چیزی که یونجا نمی داند این است که روزگار در واقع یک کاپیتان پلیس است که مخفیانه کار می کند تا اوباش را به دست عدالت بسپارد و …

هم اکنون این سریال به دلیل اینکه از نظر بینندگان تلویزونی امتیازهای لازم را دریافت نکرده است به اتمام رسیده اما باز هم پیشنهاد می کنیم دیدن آن را از دست ندهید.

برخی بازیگران

علی جان یوجسوی Alican Yücesoy، سیفانور گل Sifanur Gül، ارکان آوجی Erkan Avci

گالری تصاویر



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا