بیو گرافی هنرمنداندسته‌بندی نشدهنسیم ادبینسیم ادبی در سریال محرمانههمسر نسیم ادبی

عکس و بیوگرافی نسیم ادبی

[ad_1]

نسیم ادبی

نسیم ادبی متولد سال 1355 در تهران می باشند. وی صداپیشه و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. نسیم ادبی از بازیگران پر کار تلوزیون می باشند که در سریال های پر بیننده ی زیادی ایفای نقش کرده اند.

نسیم ادبی

همسر نسیم ادبی

خانم ادبی و همسرش زنده‌یاد ابراهیم اثباتی سال 1380 با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج که در صحنه تئاتر با یکدیگر آشنا شدند جزو بهترین زوج‌های هنری بود که پس از سال‌های طولانی زندگی شیرینی در کنار یکدیگر داشتند. ابراهیم اثباتی در بهمن ماه سال 1399 به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت. روحش شاد.

نسیم ادبی

کار های سینمایی
آنها مرا دوست داشتند
نمور
خائن کشی
گل به خودی
لب خط
پسرکشی
مهمانخانه ماه نو
بی وزنی م
آشفتگی
زهرمار
لرد
خوب، بد، جلف
چهارشنبه
ذوب شدن پادشاه
ارغوان
دوران عاشقی
خانه دختر شهرام
حراج
مانا
زندگی

تلویزیون

محرمانه
رحیل
شرم
سرزده
برادر جان
عقیق
دیوار به دیوار
در قصه‌ها زندگی می‌کنند
معمای شاه
ستاره حیات
چک برگشتی
حلقه سبز
استنطاق
شب چراغ
برگ سبز
دوقلوها

شبکه نمایش خانگی

پدر گواردیولا

آمستردام
جادوگر
گلشیفته
شهرزاد فصل‌های ۱ تا ۳

نسیم ادبی

نسیم ادبی در سریال محرمانه

سریال محرمانه به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی ملکی  است.

داستان سریال محرمانه روایتی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا است که با کارشکنی‌هایی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به این موفقیت بزرگ مواجه می‌شود.

بازیگران سریال محرمانه

لاله اسکندری، رویا میرعلمی ، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، نسیم ادبی ، فرهاد قائمیان، سولماز حصاری، مجید مظفری، جعفر دهقان، الهام طهموری، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری،کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند ، فریبا متخصص، رضا توکلی، مهدیه نساج، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی، سیدمهرداد ضیایی ،احسان امانی، نیما کرمی، و جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی در آن ایفای نقش می‌کنند

نسیم ادبی

روش آشنایی نسیم ادبی با همسرش

من و همسرم در یک نمایش تئاتر با یکدیگر آشنا شدیم. من برای بازی در آن نمایش و ابراهیم برای ساخت موسیقی در آن تئاتر حضور داشت. بعد از آن من برای حضور در نمایش «آنتیگونه» به کارگردانی خانم صابری به یک سفر کاری رفتم که آقای اثباتی نیز در آن سفر حضور داشت و این مسبب آشنایی و ازدواج ما با یکدیگر بود.

ابراهیم اثباتی، همسر نسیم ادبی از سال 1373 فعالیت خود را با موسیقی تئاتر شروع کرد و طی فعالیت‌های هنری خود، بیش از 60 اثر موسیقی منتشر کرد.

نسیم ادبی

نسیم ادبی در سریال رحیل

مجموعه تاریخی رحیل به کارگردانی مسعود آب‌پرور است. سریال تلویزیونی «رحیل» روایتی حادثه‌ای، عاشقانه در پایان قاجاریه و ابتدای روی کار آمدن حکومت پهلوی است که با بازگشت «محا» از سفر کربلا همراه می‌شود.
قصه‌ای زنانه دارد و روایتگر فردی به اسم «مها» و از دربار قاجار است که تلاش می‌کند دیگر زنان اندرونی را با خود متحد و یک تعزیه عاشورایی اجرا کند.

ثریا قاسمی/ اندیشه فولادوند/ زنده‌یاد حسام محمودینسیم ادبیهومن برق‌نورد/ کاظم هژیرآزاد/ ریحانه رضی/ علی عباسی‌زاده/ مریم کاویانی/ معصومه عربی/ ابتسام بغلانی/ غزاله اکرمی/ محسن امیری/ ستاره دهقانی/ هانیه غلامی/مهرداد نیکنام/م حسن نقیبیان/ شاهو رستمی/ فتح‌الله طاهری

 

نسیم ادبی

نسیم ادبی

نسیم ادبی در سریال شهرزاد بازیگر نقش خواهر بزرگتر شهرزاد بود. نقش شهرزاد را ترانه علیدوستی بازی می کرد.

نسیم ادبی

نسیم ادبی

لیندا کیانی در کنار خانم ادبی

نسیم ادبی

سپیده خداوردی و نسیم ادبی



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا