خوشگل شودانش آراستگیدسته‌بندی نشدهلباس زنانهمد و فشننصرینو

دیگه چیزی به پایان زمستون نمونده؛ میتونی به جای کاپشن های ضخیم پالتو مخمل بپوشی

[ad_1]

انواع پالتو مخمل


برای استایل‌ های زمستانی آیتم‌ های متنوعی در دنیای مد وجود دارد. از انواع پالتوها گرفته تا انواع هودی، شکت‌ ها را می توان در این فصل پوشید.

امروزه پالتوهای زمستانی برای خانوم‌ ها در انواع طرح و مدل‌ ها تولید می‌ شوند و شما با داشتن چندتا از کاربردی ترین مدل های آنها می توانید یک استایل زمستانی شیک داشته باشید. همچنین وجود حداقل دو عدد پالتو مجلسی زمستانه در کمد هر خانوم شیک پوشی واجب است. پالتوهای مجلسی معمولا دارای نوع های مختلفی هستند ولی اگر بخواهیم به چندتا از ترندهای محبوب 2023 اشاره کنیم باید بگوییم پالتو مخمل، چرم، تدی و یا حتی فوتر از این دسته از پالتوها محسوب می شوند. حال اگر می خواهید امسال زمستان خود را مدرن و زیبا سپری کنید و استایلی سبک و راحت هم تجربه کنید بهتر است به سراغ پالتو مخمل کبریتی یا شکت های این پارچه دلبر بروید. جالب است که بدانید شما برای ست کردن این نوع پالتو شکت معمولا دچار سردرگمی نخواهید شد زیرا پارچه مخمل نوعی پارچه زمستانی و گرم است که دارای رنگ بندی و مدل های متنوع است و شما هرگز در انتخاب رنگ خود پالتو و یا دیگر آیتم های آن دچار مشکل نخواهید شد.

پارچه مخمل همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم دارای نوع های مختلفی است ولی اگر می خواهید چندتا از محبوب ترین و پرکاربردترین نوع های آن را در دنیای مد و فشن بشناسید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

پالتو مخمل

پالتو مخمل

پالتو مخمل کوبیده بپوشید؛ استایلی لوکس و شیک داشته باشید

همه ما وقتی اسم مخمل می آید به یاد لباس های لوکس و براق سلطنتی می افتیم و بله این لباس ها که دقیقا نماد پارچه مخمل هستند از مخمل کوبیده تهیه می شوند؛ به نوعی می توان گفت مخمل کوبیده یکی از پرکابردترین نوع های این پارچه شیک و زیبا است. حال اگر می خواهید زمستان امسال را زیبا و شیک بگذرانید بهتر است که یک پالتو مجلسی مخمل کوبیده خریداری کنید و آن را با آیتم های ساده و براق دیگر ست کنید. برای مثال لگ های چرمی، بوت های پاشنه بلند و اکسسوری های پر زرق و برق برای استفاده با این نوع پالتو گزینه مناسبی محسوب می شوند.

پالتو مخمل

پالتو مخمل

زمستان را با مخمل کبریتی امتحان کنید؛ از کاپشن و شکت گرفته تا پالتو

مخمل کبریتی یکی از نوع های محبوب و رایج پارچه مخمل ات که ما هر ساله در تمام ترندهای زمستانی شاهد حداقل یک آیتم از این پارچه هستیم. این نوع مخمل با قرار گیری نخ‌ های مخمل در کنار هم ایجاد می‌ شود و نقش برجسته‌ و راه‌ راه دارد. از این نوع مخمل در دوخت لباس‌ های پاییزه به ویژه شلوار، پالتو، شکت و… استفاده می‌ شود. حال اگر می خواید زمستان را گرم ولی در عین حال لوکس بگذارنید بهتر است یک کاپشن یا پالتو مخمل کبریتی آستر کشی شده را خریداری کنید و با آیتم های ساده و لوکس ست نمایید. برای مثال یک پالتو کتی مخمل کبریتی سبز را بهتر است با شلوار و بوت بلند و تا زانوی مشکی ست کنید تا زیبایی پالتو خود را هرچه بیشتر به رخ بکشید.


پربازدیدترین:

پالتو مخمل

پالتو مخمل

با مخمل برجسته، شیک و مجلسی لباس بپوشید!

خمل برجسته نوعی مخمل چاپ شده و دارای طرح است که از طریق تمبر حرارتی تولید می‌ شود. این نوع مخمل دارای الگوهای حروف، نمادها و یا شکل‌ های مختلف است که قسمت برجسته کمی کوتاه‌تر از مخمل اطراف آن است که با لمس کردن هم می‌توان آن را حس کرد. این نوع مخمل معمولا برای تهیه لباس های مجلسی استفاده می شود. در نتیجه اگر قرار است به یک مهمانی شیک و لوکس بروید بهتر است که یک پالتو مخمل طرح دار را انتخاب کنید. اگرهم که پالتو شلوغ و طرح دار را نمی پسندید بهتر است از پالتوهای ترکیبی، که نیمی از آن ها از مخمل کوبیده و نیمی دیگر از مخمل طرح دار و یا برجسته تهیه شده است کمک بگیرید زیرا این مانتوها حالت نرمال تر و متعادل تری دارند.

پالتو مخمل

پالتو مخمل

منبع:شایانیوز



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا