آبروآنلی بیتونالفدسته‌بندی نشدهرازرسواییشیخ طوسیعلامه همدانیکارل گوستاو یونگلیلا براتمحمد ابن سیرین

😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

[ad_1]

تعبیر خواب آبروریزی 😔

اکثر معبران معتقدند که تعبیر خواب آبروریزی چه برای کسی که این عمل را انجام می‌دهد و چه برای کسی که آبرویش را ریخته و او را رسوا می‌سازند، پیام و هشداری جدّی در پی دارد. رسوا کردن و ریختن آبروی دیگران به هر دلیلی که صورت بگیرد، امری نکوهیده، زشت و ناپسند است که وجهه و آبروی انسان‌ را از بین برده و سبب تخریب شخصیّتش می‌گردد. برای آگاهی از تعابیر بیشتر در ادامه با تاروت رنگی همراه باشید.

تعبیر خواب آبروریزی

تعبیر خواب آبروریزی بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر لیلا برات

✍️ اگر در خواب دیدید که قصد تخریب شخصیت و آبروریزی فردی را داشتید، تعبیر بیانگر این است که در آینده جزای اعمال  ناپسند و زشت خود را دیده و اعتبار و شهرتتان توسط دوستان نزدیک و یا کسانی که معتمد شما هستند خدشه دار می‌شود و شما از عمل نکوهیده‌ی خود نادم و پشیمان خواهید شد.

✍️ اگر در رؤیای خود دیدید که راز کسی برایتان فاش شده و آبرویش نزد شما لکه‌دار گردیده، نشانگر این است که در مجمع‌ها، کنگره‌ها و یا مراسمات پایکوبی حضور پیدا کرده و با افراد متفاوت و جدیدی برخورد می‌کنید. آشنا شدن با اشخاصی که مقام و منصبی ویژه دارند به شما در پیشبرد اهداف و مقاصدتان کمک می‌نماید و سرآغاز رویدادها و اتفاقات منحصر به‌فرد در زندگی‌اتان خواهد بود.

✍️ اگر در خواب دیدید که با آشکار کردن راز دیگری، آبرویش را ریخته و حرمتش را نزد مردم از بین می‌برید، نمایانگر این است که شما در کسب و کار خویش قرارداد‌هایی را امضا کرده و ایده‌ای را اجرایی می‌سازید که در ادامه نه تنها برایتان سود و منفعتی ایجاد نمی‌کند بلکه سبب از دست رفتن سرمایه‌ و وقت شما گردیده و ضربه‌ای سهمگین به شغل شما وارد می‌کند. ضرر و زیان حاصل از شکست‌های پی‌در‌پی در کار، شما را نسبت به اقدامات جدید، محتاط‌‌‌‌‌‌‌ تر  کرده و قدرت ریسک‌اتان را کاهش خواهد داد.

از نظر شیخ طوسی

✍️ اگر در خواب و رؤیای خویش مرده‌ای را ببینید که در عالم بیداری همچنان عمرش به دنیاست و با حرف‌هایش در حال آبروریزی و ریختن آبروی دختری جوان و بی‌گناه می‌باشد، که شما او را شناخته و با  او مراوده دارید، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که آن دختر جوان به‌واسطه‌ی ضربه‌هایی که تاکنون از دیگران خورده و آسیب‌های که متحمّل گردیده، اعتماد خود را نسبت به آدم‌ها از دست داده و احساس تنهایی و افسردگی شدیدی را در خود احساس می‌‌‌‌کند . همچنین بیان‌کننده‌ی گذشته‌ی عاطفی‌ سخت و دشواریست که او از سر گذرانده و از احساساتش سوء استفاده شده است.

از نظر کارل گوستاو یونگ

✍️ اگر در خواب دیدید که افرادی هویّت شما را زیر سؤال برده، به شخصیّت خانوادگی‌اتان توهین نموده و با کلام و رفتارشان آبروریزی کرده و آبر‌ویتان را می‌برند، تعبیر حاکی از این است که شما فردی هستید که نظر و نظر دیگران در مورد خصوصیات خود، شیوه‌ای که زندگی می‌کنید، نحوه‌ای که عمل می‌کنید و حتی نوع پوشش و ظواهر، برایتان به‌صورت افراطی و بیش از حدّ معمول اهمیّت دارد. این طرز فکر شما در آینده موجب می‌شود تا آرامش زندگی خود را قربانی قضاوت دیگران سازید و از آن‌چه عمیقاً به آن باور داشته و علاقه‌مند هستید دور بمانید. به‌علاوه توجه و تمرکز بر روی گفته‌های دیگران به روح و روان آسیب زده و شما را از ادامه‌ی زندگی باز می‌دارد.

از نظر آنلی بیتون

✍️ اگر در خواب دیدید که آبروریزی کرده و آبروی فردی را از روی عناد و عداوت ریخته و سبب بدنامی او می‌گردید، تعبیر این است که شما فرد ضعیفی هستید که به‌جای تکیه کردن بر توانایی‌ها و استعداد‌های بالقوه و بالفعل خویش، قصد دارید با کوچک کردن شخصیّت دیگر افراد، جایگاه اجتماعی خود را بالا برده و مورد احترام مردم قرار گیرید. در‌حالی‌که رسیدن به اهداف از مسیر نادرست، آن‌هم به‌وسیله‌ی نابود کردن وجهه‌ی اطرافیان، شما را بیشتر در باتلاق فرو برده و در پیش همگان خوار و خفیف خواهد ساخت.

✍️ اگر در خواب مشاهده کردید، از فردی که در گذشته باعث بی‌آبرویی او شده بودید، حلالیّت طلبیده و طلب عفو و بخشش دارید همچنین در نزد پروردگار توبه نموده و از کردار ناپسند خود پشیمان هستید، بیانگر این است که شما انسانی واقع‌بین و منطقی می‌باشید که از اعتراف به اشتباهات خود هیچ ابا و هراسی نداشته و با شجاعت در پی جبران خطاهای خویش بر می‌آیید. از این‌رو میان مردم محبوبیت یافته و ارتقا درجه و مقام خواهید یافت.

✍️ اگر در رؤیای خویش دیدید، از افرادی که آبروی دیگران را به راحتی ریخته و آن‌ها را رسوا می‌کنند، بیزاری جسته و آن‌ها را مورد عتاب و سرزنش قرار می‌دهید نمایانگر این است که احتمال دارد خودتان نیز دست از پا خطا کرده و موجب رسوایی، بی‌آبرویی و بیچارگی شخصی دیگر گردید. بنابراین از قضاوت و سرزنش دیگران دست بردارید و تمرکز خود را به جزئیات رفتار خود معطوف نمایید.

از نظر علامه همدانی

✍️ اگر در خواب دیدید که اشخاصی در حضور شما رسوا گردیده و آبرویشان می‌ریزد و باعث آبروریزی می شوند، به‌طوری‌که افکار نامناسبی درباره‌ی آن‌ها به ذهنتان خطور کرده و از چشمتان می‌افتند، تعبیر نشانگر این است خبر‌های ناگوار و ناراحت کننده‌ای در ارتباط با احوال خویشاوندان و نزدیکان به گوشتان می‌رسد که شما را به شدّت تحت تأثیر قرار داده و احساساتتان را جریحه دار خواهد کرد. بهتر است در مواجهه با این اخبار خونسردی خود را حفظ نموده و واکنشی غیر منطقی از خود نشان ندهید که موجب ندامت گردد. خداوند نیز در این راه به شما صبر و شکیبایی عطا خواهد کرد.

✍️ اگر در خواب دیدید که آبروی فردی که از دنیا رفته و فته گردیده در خطر می‌باشد و احتمال رسوایی‌اش وجود دارد، معنایش این است که مشکلات و مصائب تازه‌ای در زندگی شما پدیدار می‌شوند که در ابتدا حل نمودن و کنار آمدن با آن‌ها نشدنی و غیر ممکن به‌نظر می‌رسد اما شما باید هر کدامشان را تجربه و درسی تازه در نظر بگیرید که آمادگی لازم را برای مقابله با دشواری‌های پیش رو در شما ایجاد کرده و با آشکار ساختن توانایی‌های درونی‌اتان، اعتماد بنفستان را تقویت می‌کند. همچنین با تاب آوردن رنج‌ها و حفظ امید و ایمان خویش زیر بار سختی‌ها، به مرور مانند الماس ارزشمند‌تر و گران‌قدر‌تر شده و خواهید درخشید.

از نظر محمد‌ ابن سیرین

✍️ اگر در خواب خویش دیدید که با وجود احترام و ارزشی که برای خانواده، بستگان و دوستان خود قائل بوده و تلاشی که برای برآورده ساختن نیاز‌هایشان در عالم بیداری می‌کنید، آن‌ها طبل رسوایی شما را به صدا درآورده و با تهمت‌های ناروا و بدگویی‌های مستمر در پیش همگان باعث آبروریزی می شوند، نشانگر این است که شما قلبی پاک و روحی بی ‌آلایش در اختیار دارید که جز خوبی و خیر برای دیگران چیزی نمی‌خواهد به همین علّت دوستداران و هواداران بسیاری جذب شما شده و از کار‌هایتان الگو می‌گیرند. امّا در این میان افراد فرصت طلب، بد دل و حسود قصد دارند تا از هر راه و روشی که می‌توانند، آبرویتان را لکه‌دار کنند و با تظاهر به دوستی بر روی رفتار خیّرانه‌ی شما سرپوش گذاشته و آن را بی‌ارزش سازند. راه رهایی و دور ماندن از شرّ این افراد توکّل به قدرت خداوند، ایمان به ناظر و حاضر بودن او و احتیاط در انتخاب دوستان و اعتماد به اطرافیان است.

از نظر معبران غربی

دیدن آبروریزی در خواب دارای سه تعبیر مجزا می‌باشد.

تعبیر اوّل

بیانگر این است که شما دست به انجام کار و عملی مخفیانه زدید که از برملا شدنش ابا داشته و سعی می‌کنید تا به هر طریقی از فاش شدن آن راز جلوگیری کنید. هر چند اشخاصی می‌خواهند با کنجکاوی‌های بی‌جا و بی‌مورد در امور شما دخالت ورزند و از این راه سود و منفعت کسب کنند.

تعبیر دوّم

نشانگر این است که افراد منفعت طلب و نان به نرخ روز خورِ بسیاری در اطرافتان هستند که احتمال دارد حتی جزو دوستان صمیمی و نزدیک شما باشند. بهتر است برای امنیت خود و آسایش خانواده‌اتان با حساسیت و وسواس بیشتری محارم راز خود را از دشمنان تشخیص داده و از حشر و نشر با افراد متظاهر و دورو پرهیز کنید.

تعبیر سوّم

این خواب نشان‌دهنده‌ی این است که شما اعتماد به‌نفس بسیار پایینی دارید که برای جبران ضعف‌ها و انکار کمبود‌های خود، تلاش می‌کنید تا با آدم‌هایی نظیر خودتان، با ویژگی‌های اخلاقی و شخصیّتی مشابه، طرح دوستی ریخته و با آن‌ها معاشرت داشته باشید تا از یادآوری آن‌چه هستید غافل شوید. امّا فرار از مشکلاتِ فردی، یک راه‌ حل موقّتی و ناپایدار برای شماست. بنابراین بهتر از شخصیت خود را تقویت نموده و در پی بهبود نقاط ضعف خود برآیید تا در زندگی پیشرفت و ترّقی داشته باشید.

تعبیر خواب آبروریزی بر‌ اساس موضوع آن 📋

آبروریزی توسط یکی از دوستان

✍️ اگر دختری در خواب دید که یکی از دوستانش، راز‌های او را برملا نموده، عیب‌هایش را آشکار کرده و آبروی او را ریخته و آبروریزی شده، نشان‌دهنده‌ی این است که افراد حسود اطراف او بسیارند که حتی ممکن است از دوستان صمیمی و نزدیکش باشند. این افراد از پشت به دختر خنجر زده و با دستیابی به اطلاعات شخصی و خصوصی، مطلع شدن از نقاط ضعف و کشف راز‌های ناگفته‌ی او، به اعتمادش خیانت ورزیده، او را از خود ناامید ساخته و بذر نفرت را بر روی سالها دوستی خالصانه‌ی او خواهند پاشید.

گریه کردن به‌ علّت بی‌آبر‌ویی

✍️ اگر در خواب دیدید که برای آبروی از دست رفته‌ی خود گریه سر داده و شدیداً غمگین و اندوهگین هستید، معنایش این است که باید روز‌های پیش رو را غنیمت شمرده  و از تک تک لحظات استفاده‌ی لازم را ببرید. حتی اگر اوضاع به همان منوالی که انتظارش را می‌کشید پیش نرفته، و روز‌های سخت و دشواری را سپری کنید، باز هم نباید تسلیم سرنوشت شده و روحیه‌ی خود را ببازید. به‌علاوه باید بپذیرید که ماهیّت زندگی دارای تغییرات مداوم و مستمر می‌باشد و تلفیق شادی و غم در کنار یک‌دیگر است که‌ لحظه‌ها را برایمان متفاوت‌تر رقم خواهد زد.

آبروریزی توسط مرده

✍️ اگر در خواب خود، شخص مرده‌ای را مشاهده کردید که قصد داشت با سخنان بی سر و ته خویش، شما را در نظر اطرافیان بی‌ارزش کرده و رسوا نماید. همچنین با آبرو‌ریزی و بی حرمتی اعتبار نامتان را از بین ببرد، چه او را بشناسید و چه از نظرتان غریبه‌ای بیش نباشد، تعبیر بیان‌کننده‌ی این است شما در اکثر مواقع خود را مقصّر اتفاقات کوچک و بزرگ اطرافتان می‌دانید. عذاب وجدانی دردناک و مداوم که در هر شرایطی به سراغتان آمده و سبب می‌شود تا شما حتی در موضوعاتی که دخالتی در آن‌ها نداشتید نیز خود را محکوم نموده و مستحق مجازات بدانید. به‌ویژه در روابط عاطفی شکست خورده‌ی خویش با این‌که بار‌ها از اشخاص مختلف ضربه دیده‌اید باز هم  در خصوص عملکرد خود بی‌رحمانه قضاوت می‌کنید و آن‌ها را از هر گناهی تبرئه می‌سازید.

آبروریزی توسط دشمن

✍️ اگر در خواب مشاهده کردید که دشمن و یا کسی که با او خصومتی دیرینه و شخصی داشتید شما را از رسوایی و ریختن آبرویتان ترسانده و با تهدید‌های خود سعی در آزار و اذیت شما دارد، نشانگر این است که بیننده‌ی خواب در راه رسیدن به اهدافش با موانع زیادی برخورد کرده و دشواری‌های بسیاری را متحمّل می‌شود. همچنین گاهی در طول مسیر، از محقق شدن خواسته‌هایش ناامید و مأیوس و گاهی هراسان و مضطرب می‌گردد. اما در نهایت بر احساسات منفی خود فائق آمده و به لطف خداوند به مقاصد نیکش خواهد رسید.

آبروریزی توسط اعضای خانواده

✍️ اگر در خواب دیدید که یکی از اعضای خانواده‌اتان بر علیه شما حرف‌های نامربوط و دور از واقعیتی را به قصد بی‌آبرو کردن شما به زبان می‌آورد، بیانگر این است که اتفاق رخ داده و مشکلاتی میان خویشاوندان به‌وجود می‌آید که برخی از با شایعه پراکنی‌های زیاد و عامدانه به این مسائل دامن زده و می‌خواهند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. این خبرچینی‌ها آرامش زندگی افراد فامیل را تحت تأثیر قرار داده  و به روابط ضرر می‌رساند.

ریختن آبروی معشوق

✍️ اگر دختر جوان و مجردی در خواب دید که معشوقش از اطلاعات خصوصی، راز‌ها و اسرار شخصی او سوء استفاده نموده و در فرصتی مناسب، در بحث، جدل و دعوا از آن‌ها بر ضدّ دختر و به نفع خویش بهره گرفته، بیانگر این است که صاحب رؤیا فردی بسیار ساده‌لوح می‌باشد که محبت و مهربانیِ بیش از حدش مانع این می‌شود تا چهره‌ی واقعی افراد را شناخته و به باطنشان پی ببرد در نتیجه با ایجاد رابطه‌ای صمیمانه کاملا ناآگاهانه شرایط را برای بهره‌گیری آن‌ها فراهم ساخته و خود را بازیچه‌ی دست این افراد خواهد کرد.

✍️ اگر زن مطلقه‌ای در خواب دید که شریک زندگی و یا همسرش، او را مقابل خاص و عام رسوا و آبرویش را به بازی گرفته است، نشان‌دهنده‌ی این است که به منظور ازدواج با فردی آشنا شده و به او علاقه‌مند می‌شود اما رابطه‌ی احساسی‌اشان به دلایل نامعلومی بر‌هم خورده و دچار معضلات اساسی می‌گردد. همچنین اشخاصی سعی دارند تا میان این دو فاصله انداخته و وصلتشان را به تعویق بی‌اندازند که اتفاقاً تا حدی موفق به این کار خواهند شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا