ژاله صامتی در سریال زیر خاکیژاله صامتی در سریال زیرخاکیهنری

بازیگر نقش (پری) در سریال زیرخاکی 1 و 2 کیست +بیوگرافی و عکس های خانوادگی

[ad_1]

ژاله صامتی بازیگر نقش (پری) در سریال زیرخاکی ۱ و ۲ کیست و چگونه بازیگر شد در ادامه با بیوگرافی و سوابق هنری و همسر و دو دختر و دامادش با عکس های خانوادگی یکی از بازیگران اصلی سریال زیر خاکی ۱ و ۲ یعنی ژاله صامتی در نقش اول و کلیدی سریال زیر خاکی آشنا شوید

بازیگر نقش (پری) در سریال زیرخاکی 1 و 2 کیست +بیوگرافی و عکس های خانوادگی

بازی خوب و عالی و درخشان نقش پری زن فریبرز با بازی پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی ۱ و زیرخاکی ۲ نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و علاقه مند هستند تا با نام واقعی و بیوگرافی این بازیگر آشنا شوند.

مجله حرف تازه – ژاله صامتی ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و از کودکی عاشق بازیگری بوده است و به گفته خودش از ۳ ساله بوده که هر کس از او می پرسید می خواهی چه کاره شوی، پاسخ می داده بازیگر! وی در رشت تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده است.

از مهم‌ترین آثار ژاله صامتی می‌توان به بازیگری در سریال آژانس دوستی، سریال نفس و فیلم عصر یخبندان اشاره کرد.

ژاله صامتی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۲ در ۲۱ سالگی در فیلم دت یعنی دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی در کنار هنرمندانی همچون حسین ساکی، زینت بربند، معصومه کردی و بانی جلیلیان و … بازی کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش پری در سریال زیرخاکی

او در سال ۱۳۷۸ در سریال آژانس دوستی در کنار بازیگرانی نظیر اسماعیل داورفر، حسین پناهی، فردوس کاویانی و اصغر همت حضور پیدا کرد و به تازگی نیز در سریال نفس در کنار هنرمندانی چون ساناز سعیدی، شهاب شادابی، هادی حجازی‌فر و پژمان جمشیدی همکاری داشت.

از جمله افتخارات ژاله صامتی این که در سال ۱۳۹۴ برای فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به کارگردانی فرزاد مؤتمن توانست در ۳۴مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم زن نامزد شود.

بازیگران زن سریال زیر خاکی

ژاله صامتی در سریال زیرخاکی نقش پری همسر فریبرز را بازی می کند که یک پسر به نام کاوه دارند. جالب است بدانید که او با همسرش ایرج سنجری در سریال زیر خاکی همبازی بود و همسرش ایرج سنجری نقش یک ساواکی را برعهده داشت که قصد داشت اشیاء عتیقه را از کشور خارج کند.

عکس جدید همسر و دو دختر ژاله صامتی

ازدواج و همسر ژاله صامتی

این هنرمند سالها پیش با ایرج سنجری فیلمساز و بازیگر ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر بنام یاس متولد دهه ۷۰ و نیاز متولد دهه ۸۰ می باشند. و در برخی رسانه ها اعلام شد که دخترش با آرمان درویش بازیگر سریال ملکه گدایان ازدواج کرده ، اما عکسی دونفره در پیج هیج کدام از این دو نفر موجود نیست

سریال زیرخاکی یک سال گذشته پخش شد و قرار بود سریال زیرخاکی ۲ نیز در ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش شود که به دلیل محدودیت کرونا امکان پخش آن وجود نداشت و حالا قرار است با اتفاقات جدید هر شب از شبکه یک سیما پخش شود. در فصل دوم سریال زیرخاکی فریبرز به عنوان یک انقلابی به جبهه می رود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا