عکس هنرمندان

همه چیز درباره زندگی بیلی ایلیش خواننده جوان و پرطرفدار امریکایی

[ad_1]

عکس جدید بیلی ایلیش

بیلی ایلیش پایرت بیرد اوکانل نام کامل این خواننده تینیجر آمریکایی می‌باشد که با آهنگ چشمان اقیانوسی (Ocean Eyes) به شهرت رسید. همه می‌دانیم که سن و سال یک عدد است اما داشتن اعتماد به نفس در این سن کم برای یک اجرای به این بزرگی واقعا شگفت انگیز است.


بیوگرافی بیلی ایلیش

بیلی ایلیش متولد ایالت کالیفرنیا در ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ میباشد، بیلی ایلیش در “Highland park” بزرگ شده و اصلیتی اسکاتلندی و ایرلندی دارد. قد بیلی ایلیش ۱۶۲٫۵ سانتی‌متر است، گفته می‌شود دین خاصی نداشته و گیاهخواری میکند. پدر او پاتریک وکانل و مادرش مگی بَیرد نام دارند.
پدر بیلی یک موسیقیدان و مادرش بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس می‌باشد که در موفقیت اون قطعا بی تاثیر نبوده اند. نکته جالب بیلی پوشیدن لباس به سبک هیپ هاپ (سبک هیپ هاپ یک جنبش اجتماعی و سیاسی بوده که در اواخر دهه ۷۰ ایجاد شده ) و از اون جالب تر رابطه نداشتن او با کسی می باشد.
آیلیش علاقه بسیار فراوانی به برند‌های Golf Wang, Off-White ,fender ,Gucci دارد. بیلی علاقه خاصی به رنگ زرد داشته و سریال مورد علاقه بیلی” مردگان متحرک” با بازیگری ریک کرایمز و “داستان ترسناک آمریکایی” می‌باشد.

بیوگرافی بیلی ایلیش (Billie Eilish) خواننده زن آمریکایی

بیماری بیلی آیلیش

بیماری وی حس آمیزی یا اختلال وینست ون گوک(Synesthetes) می‌باشد که می‌تواند طعم صداها را چشیده، رنگ‌ها را بو کرده یا عطرها را ببیند و واقعیت‌ها را به صورت کاملا متفاوت تجربه کند. در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ پس از انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی مبنی بر مبتلا بودن آیلیش به بیماری نشانگان توره او در اینستاگرام خود اعلام کرد که به این عارضه عصبی مبتلا است. همچنین او بیان کرده‌است که حس‌آمیزی دارد و تجربه افسردگی نیز داشته‌است. او دربارهٔ استفاده از مواد مخدر به گاردین گفت: «هیچ وقت موادمخدر استفاده نکردم و چیزی نکشیدم […] این چیزها برام جالب نیستند.» آیلیش گیاهخوار بزرگ شده‌است و به‌طور مرتب در رسانه‌های اجتماعی از وگانیسم (گیاهخواری مطلق یک روش تغذیه و زندگی است که هدف آن حذف هر نوع محصول حیوانی چه در غذا و چه در مواد مصرفی است) دفاع می‌کند.

او به خانواده ای از نوازندگان تعلق داشت ، مجبور بود که در هنرهای نمایشی فعالیت کند. او از سن ۸ سالگی به یک گروه کر وارد شد و تا زمانی که ۱۱ ساله شد ، شروع به نوشتن و خواندن آهنگ های خود کرد. برادر بزرگتر او ، فینئاس اوکانل ، بزرگترین تأثیر را در زندگی او داشت. او گروه خودش را داشت و آهنگی را با عنوان ‘Ocean Eyes’ نوشت. آهنگ بیلی را اجرا کرد و به صورت آنلاین منتشر کرد و موفقیت بزرگی به دست آورد.

آیلیش کجا زندگی می‌کند؟
در حال حاضر آیلیش به همراه والدینش در هایلند پارک، محله‌ای در شمال شرقی لس آنجلس زندگی می‌کند.

کودکی بیلی آیلیش

بیلی ایلیش در بیشتر سالهای ابتدایی خود را در خانه درس می خواند ، اما این مانع از شرکت در فعالیت های فوق برنامه نبود. او عاشق بازی در فیلم های خانگی بود.
وقتی او ۸ ساله شد ، به یک گروه کر پیوست و به مدت سه سال با آنها آواز خواند. تا زمانی که او ۱۱ ساله بود ،در حال نوشتن و ساخت آهنگهای خودش بود. او همچنین چندین فیلم کوتاه ساخت
غیر از بازیگری و موسیقی ، رقص یکی دیگر از علاقه های او است. او در اوایل سالهای نوجوانی در کلاس های رقص شرکت می کرد.
برادر بزرگتر و گروهی برای خودش داشت. او آهنگ به نام ‘Ocean Eyes’ را نوشته بود و از خواهرش خواسته بود آن را در صدای خود ضبط کند. این آهنگ تصادفی برای موفقیت موفقیت بیلی تبدیل شد و باعث پیشرفت حرفه ای وی شد. شش فوت زیر زمین هم توصیه میکنم گوش کنید.
بیلی ایلیش مورد انتقاد قرار گرفته است که هرگز در عکسها لبخند نمی زند. او در پاسخ به چنین انتقادی گفته است که لبخند را دوست ندارد چون احساس ضعف و ناتوانی در او ایجاد می کند.

 

بیوگرافی بیلی آیلیش, عکس بیلی ایلیش

جوایز بیلی آیلیش

بیلی ایلیش تاکنون جوایز متعددی از جمله ۵ جایزه گرمی، ۲ جایزه موسیقی آمریکا و ۳ جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی را برنده شده‌است.

فینیاس در مصاحبه‌های بسیاری گفته است همیشه تمام سعیش را می‌کند تا برای بیلی ایلیش آهنگ‌هایی بسازد که بتواند خودش را به خوبی در آن‌ها به تصویر بکشد و به او کمک می‌کند تا هر پیامی که می‌خواهد را به طرفدارانش منتقل کند و همیشه ابتدا به ایده‌ها و داستان‌های بیلی آیلیش گوش می‌دهد تا ببیند خواهرش علاقه دارد آهنگ‌هایش بازگوکننده چه مطالبی باشند. برادر بیلی آیلیش در خیلی از اجراهای زنده و کنسرت‌های او حضور دارد و در کنارش آهنگ اجرا می‌کند.
می‌توان گفت رابطه بسیار نزدیک و صمیمی این خواهر و برادر و هم‌فکری و هم‌اندیشی همیشگی آن‌ها منجر ‌به ساخت آهنگ‌هایی شده که طرفداران موسیقی را در سرتاسر جهان، در مدت زمانی بسیار کوتاه تحت تاثیر خود قرار داده است و همه عاشقانه این همکاری خانوادگی بیلی ایلیش را دوست دارند و دنبال کنندگان همیشه نقدهای مثبتی در مورد کارهای انتشار یافته توسط این خواهر و برادر می‌کنند.
آیلیش در آخرین قسمت از مستند جاستین بیبر: فصل‌ها حضور داشته و احساسات خود را اینگونه توصیف می‌کند که به جاستین، بیشتر از هرکس دیگری اهمیت می‌دهد و همیشه نسبت به او و کارهایش هیجان دارد.
بیلی ایلیش فعالیت حرفه‌ای‌اش را به‌عنوان رقصنده شروع کرد، اما پس از آسیب‌دیدگی، رقص را کنار گذاشت. ترانه «چشمان اقیانوسی» آهنگی بود که توسط فینیاس اوکانل، برادر بیلی نوشته شد و جالب است بدانید این ترانه برای کلاس رقص سروده شده بود و بیلی آیلیش در حین رقص دچار آسیب شدید شد و رقصندگی را کنار گذاشت، بیلی در گفتگویی با بی. بی. سی تأکید کرد که امیدوار است با بهبود سلامتی‌اش دوباره روزی به صحنه‌های رقص باز گردد.

عکس جدید بیلی ایلیش

بنظر می‌رسد بیلی ایلیش آینده روشنی دارد و در آینده نیز بیشتر برای شما از موفقیت‌های او خواهیم گفت. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران بیلی آیلیش هستید و اطلاعات جالبی از زندگی او دارید یا ترانه‌های او خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار کرده‌اند، برای ما و سایر کاربران در قسمت نظرات از این ترانه‌ها و خاطره‌ها بگویید.


مطالب همسان: ملیحه بقاییمهشید جوادی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا