اخبار گوناگونتعطیلی مدارستعطیلی مدارس فردا دوشنبه 3 مهر تعطیلهدسته‌بندی نشده

آیا مدارس دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۳ مهر ۱۴۰۲ (جدید)

[ad_1]

آیا مدارس دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۳ مهر ۱۴۰۲ به علت گرد و خاک و ریزگرد و آلودگی هوا و آیا تعطیل است؟ یا خیر اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا تعطیله ،فردا مدارس تعطیل است یا نه برای گرد و خاک و ریزگرد و آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ در تهران و شهرها از حرف تازه میخوانید.

اطلاعیه فوری آخرین خبر تعطیلی مدارس شنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک مشخص شد در تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زابل و زاهدان فردا دوشنبه سوم مهر مدارس تعطیل نیست و دانش اموزان به شایعات توجه نکنند و فردا باید به مدرسه بروند و تمامی کلاس ها به صورت حضوری دایر است

آیا مدارس دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا 3 مهر 1402 (جدید)

خبر تعطیلی مدارس دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲

فوری: با توجه اتمام تعطیلات و بازگشایی مدارس در کشور ایران احتمال تعطیلی روز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ وجود ندارد و تمامی مدارس و موسسات و آموزشگاه ها دایر بوده و باز می باشد. همه دانش آموزان شب زود بخوابند تا صبح سر حال و شاداب به مدرسه بروند. تغذیه سالم و مناسب فراموش نشود.

مدارس فردا دوشنبه ۳ مهر تعطیل می شود؟

خیر، تا این لحظه هیج تعطیلی برای فردا دوشنبه سوم مهر ۱۴۰۲ اعلام نشده و تمامی مدارس باز هستند. تاکنون هیچ نهاد رسمی تعطیل بودن روز دوشنبه۳مهر را اعلام نکرده است.

وضعیت هواشناسی شهرها فردا سوم مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.
صادق ضیاییان، درباره وضعیت جوی کشور برای فردا (دوشنبه سوم مهرماه) گفت: در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، برخی نقاط مازندران و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، سمنان و شرق استان تهران رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ خواهد داد.

این وضعیت سه‌شنبه ( چهارم مهرماه) در مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان، اردبیل، آذربایجان‌های غربی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.
او تاکید کرد: روز چهارشنبه ( پنجم مهرماه) در ارتفاعات مازندران، سمنان و گلستان و روز پنجشنبه ( ششم مهرماه) در برخی نقاط مازندران، ارتفاعات استان تهران و ارتفاعات غربی سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. لازم به ذکر است یکشنبه در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک تداوم دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، تصریح کرد: آسمان تهران فردا (سوم مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه ( چهارم مهر) نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (دوم و سوم مهر) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴ و ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا