ابرا در سریال یاغیالیکا ناصریدسته‌بندی نشدهسن الیکا ناصریصبا در سریال مردابهنرمندان

الیکا ناصری بازیگر نقش صبا در سریال مرداب

[ad_1]

الیکا ناصری

الیکا ناصری  متولد سال 1381 اهل تهران است که با بازی در سریال یاغی به شهرت رسیده است. او دانشجو و در حال تحصیل است که فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری از سال 88 شروع کرده است.

الیکا ناصری

او سابقه بازی در تئاتر را دارد و همچنین سال 88 در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرده بود. او در فیلم میان ماندن و رفتن را سال 88 و زمانی که دختربچه بود بازی کرده است.

الیکا ناصری

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب

مرداب مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی محصول سال 1402 به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته است.

داستان سریال مرداب در یک شهر کوچک واقع در تپه‌ها روایت می‌شود. در این شهر، رازها و پیچیدگی‌هایی در سایهٔ ارتباطات مختلف پنهان شده‌اند. شخصیت اصلی این سریال، یک جوان باهوش و متعهد است که به شهر خود بازمی‌گردد و تلاش می‌کند تا رازهای مرتبط با مرگ عجیب پدرش را حل کند و پشت پردهٔ این شهر را فاش کند. در طول این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی از جمله یک خبرنگار محلی با روحیهٔ قوی، یک زن زیبا و مرموز و یک کارآگاه ماجراجو آشنا می‌شود.

بازیگران سریال مرداب عبارتند از شهرام حقیقت‌دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان ، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، امیر جعفری، الیکا ناصری 

الیکا ناصری

بازیگر نقش ابرا سریال یاغی

مجموعهٔ تلویزیونی یاغی به کارگردانی محمد کارت در شبکهی نمایش خانگی تولید و پخش شد.

داستان سریال این مجموعه به سفر قهرمان شخصی از طبقهٔ کارگر می‌پردازد که گرفتار مشکلات طبقهٔ ممتاز جامعه می‌شود.

بازیگران سریال یاغی عبارتند از  پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، سعید شریف ،جواد خواجوی ، الیکا ناصری 

الیکا ناصری



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا