دسته‌بندی نشدهدنیای مد

این عطر با بوی خوش انار، شما را جذاب‌تر می‌کند!

[ad_1]

اگر جزو افرادی باشید که به عطر و ادکلن علاقه زیادی دارند، حتماً برند کلوین کلین را می‌شناسید. در سال ۱۹۶۸ در شهر نیویورک آمریکا، برند کلوین کلین توسط کلوین ریچارد کلاین تأسیس شد. خانه مد کلوین کلین در منطقه میدتاون منتهن، نیویورک واقع شده است. وقتی سخن از عطرها می‌شود شاید اولین نامی که به ذهن شما برسد ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین باشد. این برند در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی با ورود پیدا کردن به بازار عطر و ادکلن باعث دگرگونی دنیای عطرها شد. تولید عطرهای کلوین کلین به شیوه عادی و مرسوم انجام می‌شد.

این عطر با بوی خوش انار، شما را جذاب‌تر می‌کند!

آشنایی بیشتر با ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین

ایفوریا یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه در چند سال گذشته است. این ادکلن تناسب خاصی با تمام آنچه که یک بانوی خاص پسند از یک عطر انتظار دارد؛ داشته و معمولاً به عنوان انتخاب اول هر بانوی خوش سلیقه‌ای شناخته خواهد شد. در ایران اکثر عطر فروشان ترجیح می‌دهند ویترین‌های مغازه خود را با ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین پر کنند. درباره محبوبیت و پرطرفدار بودن این ادکلن جذاب در همین حد کافیست که بگوییم، علاوه‌بر ظاهر شیک و خاص، پخش بوی فوق‌العاده و ماندگاری بسیار بالای این عطر باعث شده تا انتخاب اول همه باشد. این ادکلن خاص در سال ۲۰۰۵ تولید و وارد بازار جهانی عطر و ادکلن شد.

روح درخشان و دلپذیر ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین، احساس آرامش و شادی را در شما ایجاد می‌کند. نت‌های میوه‌ای که در درون این عطر احاطه شده‌اند احساس خاصی را بوجود می‌آورند. ایفوریا یک ادکلن اسرار آمیز بوده که مانند گل‌های خاص و تیره درخششی اعجاب‌انگیز دارد. با این عطر از شادی‌های زندگی نهایت لذت را ببرید. نت‌های اصلی ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین، از میوه گل رز، سیب ژاپنی، ترکیبات سبز، لاله مردابی، ارکیده سیاه، چوب‌های سرخ، بنفشه سیاه و کهربا تشکیل شده است.

این عطر شگفت‌انگیز، یادآور شکوفه‌های نیلوفر آبی و خرمالو خواهد بود. این موارد رمز عجیب تولید این ادکلن را ثابت خواهد کرد. ابتکار بکار رفته در استفاده از شیشه این عطر باعث شده تا توجه به آن چند برابر بیشتر شود. با ادکلن ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین موجود در ریحا یک اغوا کننده خاص باشید.

این عطر با بوی خوش انار، شما را جذاب‌تر می‌کند!

ویژگی های ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین

ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین، ویژگی‌ها و خصوصیاتی دارد که کمتر عطر و ادکلنی آن‌ها را دارا است:

  • بیشتر کسانی که از این عطر استفاده کرده‌اند، کلوین کلین ایفوریا را یک عطر آسمانی تلقی می‌کنند.

  • بعد از اسپری این عطر بوی خوش خرمالو و انار از راهی غیرمعمول؛ اما جالب و هیجان‌انگیز، به مشام شما می‌رسد.

  • ادکلن ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین رنگی صورتی با رایحه بسیار دلپذیر و ملایم چوبی ماهون داشته که هر فردی را به خود جذب می‌کند.

  • ادکلن یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین حس و حالی شرقی دارد.

  • شیشه عطر کلوین کلین ایفوریا زنانه درست مانند رایحه بی‌نظیرش بسیار خلاقانه و خاص طراحی شده است.

  • اگر به فکر یک هدیه خاص و منحصربه‌فرد هستید؛ پیشنهاد ما به شما ادکلن ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین است.

  • جالب است بدانید فلسفه طراحی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنی است که می‌خواهد از روزمگی‌های تکراری رهایی یابد.

  • این ادکلن دارای رایحه‌های مهیج و هیجانی است.

  • از دیگر ویژگی‌ها و مشخصه‌های این ادکلن می‌توان به وسوسه‌انگیزی، اغواکنندگی، فانتزی بودن، سرشار از لذت و هیجان اشاره کرد.

این عطر با بوی خوش انار، شما را جذاب‌تر می‌کند!

بهترین زمان استفاده از ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین

بعد از اسپری کردن ادکلن ایفوریا شما بوی خاص انار را استشمام خواهید کرد. با گذشت زمان بوی گل ارکیده به مشام شما خواهد رسید.این عطر جذاب در سال ۲۰۰۵ توسط ۳ تن از عطرسازان معروف دنیا دومینیک روپیون، کارلوس بنیم و لوک دانگ ساخته و وارد بازار شد. این عطر برای فصل بهار و پاییز گزینه بسیار خوبی خواهد بود. رایحه میوه‌ای و گلی این محصول در هوای بهار و پاییز هارمونی خاصی ایجاد می‌کند. به دلیل شاد بوده رایحه این عطر، لغب سرخوش و شاد را به آن داده‌اند.

  • رایحه ابتدایی: انار

  • رایحه وسط: ارکیده، لاله مردابی

  • رایحه پایانی: بنفشه، چوب ماهون، مشک، کهربا

چرا ادکلن ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین را انتخاب کنم؟

دلایل زیادی برای انتخاب ایفوریا کلوین کلین است. مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • رایحه قوی و مرموز این ادکلن ماندگاری بالایی داشته و به راحتی ازبین نمی‌رود. در برخی موارد حتی تا ۱۲ ساعت هم این عطر ماندگاری داشته است.

  • اگر بوی سنگین عطر را نمی‌پسندید و بیشتر به دنبال بوی مرکبات و یا گل هستید، ایفوریا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

  • اگر استایل‌های جذاب، خاص و شیک می‌زنید این ادکلن اعتماد بنفس خاصی به شما می‌دهد.

  • قیمت این ادکلن با توجه به تمامی ویژگی‌های مثبتی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

  • سن مشخصی برای استفاده از این ادکلن وجود ندارد.

  • این ادکلن ایفوریا کلوین کلین برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه هم گزینه خوبی محسوب می‌شود.

  • حال و هوای غریب و شرقی این ادکلن باعث شده تا به راحتی آن را از دیگر عطرها تشخیص دهید.

  • کسی پیدا نمی‌شود که در برابر رایحه سبک، مطبوع و شگفت‌انگیز این ادکلن مقاومت کند.

نکات مهم مصرف ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین

از ادکلن ایفوریا کلوین کلین می‌توانید در طول روز به هر میزانی که می‌خواهید استفاده کنید. رایحه این ادکلن گرم، شبانه و اغوا کننده بوده؛ اما با این حال باز هم می‌توانید از آن در طول روز هم استفاده نمایید. اغوا کردن کار اصلی این ادکلن محبوب است. اگر جزو افرادی هستید که همیشه از یک عطر یا ادکلن ثابت استفاده می‌کنید، عطر ایفوریا می‌تواند یک گزینه خوب برای تنوعی خاص است. طبیعت این عطر به گونه‌ای است که بهتر است در فصول بهار و پاییز از آن استفاده کنید.

این عطر با بوی خوش انار، شما را جذاب‌تر می‌کند!

کلام پایانی

ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین، یکی از معروف‌ترین ادکلن‌های برند کلوین کلین بوده که در سال ۲۰۰۵ به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. طبع گرم این ادکلن باعث شده تا بتوان از آن در بهار و پاییز و حتی زمستان هم استفاده کرد. رایحه ادکلن ایفوریا در گروه گلی شرقی قرار گرفته و ماندگاری بسیار بالایی دارد. اگر می‌خواهید یک عطر خاص و اغواکننده داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید ادکلن ایفوریا – یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین است.

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا