جهان گردیدسته‌بندی نشدهگردشگری

بازدید از موزه شکلات کلن آلمان و بخش های مختلف آن

[ad_1]

اگر تاکنون نام موزه شکلات را شنیده اید، می توانید در این بخش با موزه شکلات کلن آلمان آشنا شوید. این موزه شگفت انگیز ویژه علاقه مندان بوده که بخش های بسیار جذابی برای بازدیدکنندگان خواهد داشت.

معرفی موزه شکلات

موزه شکلات کلن آلمان

این موزه که یکی از جذاب ترین دیدنی های آلمان است، برای گردشگران جذابیت های زیادی دارد. داستان احداث این موزه نیز بسیار جالب بوده که شما می توانید با آن آشنا شوید. در این بخش با ویژگی های بیشتری از این موزه آشنا خواهید شد. این موزه از مکان های دیدنی آلمان است.

آب نمای شکلاتی کلن

شما با سفر به این موزه می توانید، سرگذشت جهان کاکائو و شکلات را بیشتر بشناسید. این موزه شگفت انگیز ۵ هزار راهنما داشته که امکان رسیدگی به ۶۰۰ هزار توریست را دارند. این موزه در شمار یکی از ده موزه محبوب و معروف آلمان شناخته می شود.

مجموعه شکلاتی در کلن

این موزه کجا قرار دارد؟

این موزه جذاب بر روی رودخانه ریان ساخته شده است. افتتاح این بنا به سال ۳۱ اکتبر ۱۹۹۳ باز می گردد. این بنا توسط هانس ایمهوف افتتاح شد. در این مکان شما می توانید از تولیدات آزتک ها تا تولید کاکائو در عصر حاضر را مشاهده کنید. برای بازدید از این موزه می توانید، هر روزه ۱۰ صبح تا ۶ عصر مراجعه کنید.

نمایی از موزه شکلات

درباره این موزه چه می دانید؟

این موزه که سرگذشت جهان کاکائو و شکلات را به تصویر می کشد، یکی از محبوب ترین موزه های دنیا است. این بنا دارای سه طبقه بوده که در هر یک از طبقه های آن تجربه های جذابی وجود دارد. در هر یک از این طبقه به نوعی سرگذشت جهان شکلات به تصویر کشیده شده است. معماری این بنا نیز زیبا و قابل توجه می باشد. این بنا به شکل قایق طراحی شده است.

فرآیند تولید و برداشت کاکائو نیز در این مجموعه قابل مشاهده می باشد. در واقع در این موزه می توانید، نحوه رشد لوبیای کاکائو و برداشت آن را مشاهده کنید. خط تولیدی که مشاهده می کنید، تشکیل شده از ماشین آلات بوده و نحوه تولید شکلات را نشان می دهد.

موزه شکلات کلن

آب نمای شکلات:

یکی از جالب ترین بخش های موزه شکلات کلن آلمان آب نمای آن است. این موزه بسیار معروف بوده و جذابیت های فوق العاده ای دارد. این تاریخچه شیرین برای گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی جذابیت خواهد داشت. در فروشگاه این موزه نیز می توانید انواع مختلفی از نوشیدنی های شکلاتی را بنوشید. شما می توانید انواع مختلفی از نوشیدنی های شکلاتی را سفارش دهید.

در این بخش به معرفی دیدنی های آلمان پرداختیم که می توانید از جذابیت های آن دیدن کنید. مجسمه های تزئینی شکلاتی و … از زیباترین جاذبه های شکلاتی در این موزه هستند که شما می توانید از آن بازدید کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا