استایل زنانهانتخاب لباس برای فرم بدن گلابیبا اندام گلابی شکل چه دامنی بپوشیم؟دسته‌بندی نشدهدنیای مدشلوار مناسب برای اندام گلابیکدام مدل یقه برای اندام گلابی شکل مناسب است؟مد لباسمدل لباس برای اندام گلابی

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟ | لباس برای اندام گلابی شکل

[ad_1]

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟ وقتی صحبت از فرم بدن گلابی به میان می آید، همیشه باید به دنبال لباس هایی باشید که اندازه اندام را در پایین تنه پنهان کرده و بالاتنه را برجسته می کند. اما برای اینکه بتوانیم ترکیب مناسبی را برای این فرم بدن انتخاب کنیم، باید با ویژگی های متمایز فرم بدن گلابی شکل آشنا شویم.

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟

خانم ها با اندام گلابی شکل عموما پایین تنه درشت تری دارند. یعنی ران‌ها و باسن‌ها پرتر و سینه‌ها در این فرم بدن کوچک‌تر هستند. با توجه به اینکه باسن بزرگتر و پهن تر از سینه و شانه است، خانم هایی با این فرم بدنی اندامی گلابی شکل دارند.

از دیگر ویژگی های این فرم بدن می توان به کمر مشخص و بازوها و شانه های متناسب و باریک اشاره کرد. همچنین پاها احتمالا پر یا عضلانی هستند.

اکنون که با ویژگی های اندام خود آشنا شدید مهم است که بدانید کدام لباس برای فرم بدن گلابی مناسب است و کدام لباس به تن شما بهتر می آید. پس با تیپزا همراه باشید.

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟

انتخاب لباس برای فرم بدن گلابی

شکل بدن گلابی در قسمت پایین بدن بزرگتر و سنگین تر است که باعث ایجاد عدم تعادل در نیمه بالایی بدن می شود.

نکته کلیدی در انتخاب لباس برای این فرم بدن این است که تمرکز را از باسن دور کنید و بیشتر روی تقویت استایل در بالاتنه تمرکز کنید تا توهم حجم در بالاتنه ایجاد کنید.

به جای تاکید بر پایین تنه، روی ناحیه کمر تاکید کنید. همچنین اضافه کردن وزن بیشتر به ناحیه شانه و سینه از نظر بصری تاکید بر روی باسن و ران ها را کاهش می دهد و تعادل بین این دو قسمت را به خوبی برقرار می کند. در ادامه به شما می گوییم چه لباس هایی برای هر قسمت بالاتنه و پایین تنه مناسب است.

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟

چگونه در بدن گلابی شکل روی بالاتنه تاکید کنیم؟

✅با استفاده از پارچه‌های طرح‌دار و اضافه کردن تزیینات به شانه‌ها، خط شانه را به صورت بصری پهن کنید.

✅از رنگ های روشن و انتخاب لباس های طرح دار یا پارچه های شلوغ پرهیز نکنید.
✅پوشیدن تاپ های گشاد یک اشتباه است زیرا زیبایی کمر شما را پنهان می کند.

چگونه پایین تنه خود را پنهان کنیم و ظاهر آن را متعادل کنیم؟

✅به جای شلوار جین تنگ یا شلوار جین تنگ، شلوارهای با فاق بلند، راسته یا بوتکات را امتحان کنید.
✅رنگ های تیره تر را برای پایین تنه خود انتخاب کنید.

✅از پوشیدن شلوارهایی با جیب های بزرگ یا تزئینات زیاد خودداری کنید.

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟

بیشتر بخوانید: بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

نکاتی برای انتخاب لباس برای پایین تنه گلابی شکل

هنگامی که می خواهید لباس مناسبی را برای اندام گلابی شکل در قسمت پایین بدن انتخاب کنید، باید تاکید بر روی باسن و ران را کم کنید تا بدن شما با بالاتنه متعادل شود.

در نتیجه بهتر است لباس هایی که برای قسمت پایین تنه می پوشید رنگ های تیره مانند مشکی، خاکستری، سرمه ای و قهوه ای باشد و شلوار و دامن ساده بپوشید.

از پوشیدن لباس هایی که کمر تنگ دارند و باسن شما را برجسته می کند، خودداری کنید. همچنین بهتر است به دنبال شلوار و دامن های طرح دار نباشید که توجه را به این قسمت جلب می کند.

یکی دیگر از مواردی که توصیه نمی شود استفاده از کمربند و پوشیدن شلوارهایی است که روی باسن و ران ها جیب دارند.

لباس مناسب برای اندام گلابی کدام اند؟

شلوار مناسب برای اندام گلابی

شلوار برای اندامی گلابی شکل مناسب است که حجم پایین تنه را به حداقل می رساند و باسن را کوچکتر نشان می دهد. رنگ‌های تیره‌تر، برش‌های صاف و دوخت‌های ساده را انتخاب کنید تا توجه را به پایین تنه‌تان جلب نکنید.

به طور کلی شلوارهای ساده و قد بلند بهترین انتخاب هستند شلوارهایی که کمر کوتاهی دارند و در زیر کمر قرار می گیرند، باسن را برجسته می کند.

از انتخاب شلوارهایی با تزئینات و جزئیات پرهیز کنید و مطمئن شوید که شلوار شما فاقد حلقه کمربند، پلیسه، جیب بزرگ، طرح و یا پیچ و تاب است. همچنین شلوارهای نازک و مدل هایی که در پایین باریک می شوند برای این فرم اندام مناسب نیستند و باسن را بزرگتر نشان می دهند.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

اگر فرم بدن شما گلابی شکل است و می خواهید شلوار جین بپوشید شلوار جین بوت کات و شلوار جین گشاد انتخاب های خوبی هستند. در انتخاب رنگ بهتر است شلوار جین تیره را انتخاب کنید تا توجه به پایین تنه کاهش یابد.

از پوشیدن شلوارهای تنگ که به ران و باسن می چسبد و توجه را به این ناحیه جلب می کند خودداری کنید. یکی دیگر از اشتباهات لباس پوشیدن با این فرم بدن، انتخاب شلوارهایی با جیب های بزرگ و تزئینات دیگر است. انتخاب این شلوار با تاکید بر پایین تنه بالاتنه را کوچکتر نشان می دهد.

با اندام گلابی شکل چه دامنی بپوشیم؟

دامن‌ها بهترین لباس برای پوشاندن باسن پهن و اندام گلابی شکل هستند. بهتر است دامن‌هایی را انتخاب کنید که کمر گنی دارند و باعث می‌شوند اندام صاف و لاغرتری داشته باشید یا دامن‌هایی بپوشید که لبه‌های پهن‌تری دارند. دامن‌های مدل A-line گزینه‌ی مناسبی هستند.

طول توصیه شده برای دامن تا زانو یا بین زانو و وسط ساق است. دامن هایی با این طول به کشش بصری بدن کمک می کنند. مانند شلوار، دامن ها نیز باید دارای کمر متوسط ​​یا بلند باشند.

از پوشیدن دامن های بسیار پر و دامن هایی با جزئیات افقی سنگین که فرم بدن شما را اغراق آمیز می کند خودداری کنید و دامنی را انتخاب کنید که فاقد جزئیات و تزیینات باشد.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

کدام مدل یقه برای اندام گلابی شکل مناسب است؟

برای کشیده‌تر دیده شدن شانه‌ها و ایجاد تعادل در بخش بالاتنه، یقه‌های بازتر و پهن‌تر مثل یقه‌های مربعی و سابرینا را انتخاب کنید. همچنین یقه‌هایی که تا خارج شانه ادامه دارند، می‌توانند کمی به ابعاد بالاتنه‌ی شما اضافه می‌کنند.

جدای از مواردی که ذکر کردیم، یک راه عالی برای کشیدن چشم به سمت بالا و حجم دادن به ناحیه شانه و سینه، افزودن تزیینات است.

اگر یقه لباسی که می پوشید طرح دار یا کار شده باشد به گشادتر نشان دادن شانه های شما کمک می کند. به عنوان مثال، روفله ها و تزیینات توری به بالاتنه شما حجم می دهند و آن را با باسنتان متعادل می کنند.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

کدام مدل آستین برای اندام گلابی مناسب است؟

مدل آستین در لباس مناسب اندام گلابی بسته به آستین کوتاه یا بلند بودن لباس شما متفاوت است.

اگر لباس شما آستین کوتاه دارد از آستین های گشاد و تزئین شده استفاده کنید که بالاتنه شما را حجیم تر می کند. گزینه های مناسب برای این انتخاب آستین های کلوش و زنگوله ای، آستین های بالدار و آستین های بات وینگ هستند.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

تاپ، تی شرت و پیراهن مناسب برای اندام گلابی شکل

هنگام انتخاب تاپ، همچنان باید به دنبال مدل هایی باشید که به تعادل پایین تنه کمک می کند و در عین حال بر کمر تأکید می کند.

رنگ های روشن، نقش های برجسته، جزئیات و تزئینات اطراف سینه و شانه ها توجه را به سمت بالاتنه جلب می کند. پوشیدن تاپ با نوارهای افقی نیز استراتژی خوبی برای برجسته کردن بالاتنه است.

تاپ ها نباید بلند باشند و روی باسن بیفتند زیرا این کار باعث می شود باسن پهن تر به نظر برسد. تاپ های کراپی که تا کمر می رسد یا تاپ هایی که تا خط باسن امتداد دارند، انتخاب های بهتری هستند.

به طور کلی توصیه ما این است که از پوشیدن پیراهن هایی که دارای جزئیات، تزئینات یا جیب هایی در دور باسن هستند که توجه بیشتری را به این ناحیه جلب می کند، خودداری کنید.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

بافت مناسب برای اندام گلابی چه ویژگی هایی دارد؟

در مورد ژاکت‌ها بهتر است ژاکت‌های کوتاه با بافت درشت و ابعاد گشادتر را انتخاب کنید تا باعث ایجاد حجم در بالاتنه و تعادل با پایین‌ تنه شود.

البته کاپشن های گشاد و بلندی که تا وسط ران ها می رسد نیز برای اندام های گلابی شکل مناسب هستند و به جذاب شدن استایل شما کمک می کنند.

از نظر طرح ها و راه راه های افقی را امتحان کنید که باعث ایجاد توهم شانه های پهن تر و سینه های بزرگتر می شود. بند و تزئینات در این لباس ها باید روی یقه، شانه یا سینه قرار گیرد.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

مانتوهای بلند و برش‌دار را انتخاب کنید

ژاکت های مخصوص بدن گلابی شکل باید به سینه و شانه ها حجم دهند و در عین حال از باسن اجتناب کنند. کت های بلند در رنگ های تیره به لاغر شدن ظاهر شما کمک می کند. اما اگر می خواهید یک پالتو رنگ روشن بخرید، سراغ مانتوهایی بروید که در طرحشان برش خورده است.

اگر کت‌ شما چاک‌دار و برش خورده باشد، ساختار و حجم به نواحی شانه و سینه اضافه می‌کند و در عین حال کمر را باریک‌تر نشان می‌دهد.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

همچنین یک کت بلند که قد آن تا وسط ران ادامه دارد، بدن را کشیده و باریک نشان می‌دهد و در عین حال ناحیه پهن‌تر باسن را پنهان می‌کند. اما کتی که درست به باسن ختم می‌شود و آن ناحیه را برجسته می کند، برای این فرم بدن نامناسب است.

اما توجه داشته باشید که از پوشیدن لباس‌هایی که جزئیاتی در اطراف ناحیه‌ی لگن دارند، خودداری کنید و بهتر است که طرح‌های ساده انتخاب شما باشد.

مانتو مناسب اندام گلابی; نه خیلی کوتاه، نه خیلی بلند

برای اینکه پایین تنه در اندام گلابی شکل کوچک به نظر برسد، باید طول مانتو را هوشمندانه انتخاب کرد. مانتو هایی که خیلی کوتاه هستند، ناحیه پهن باسن را برجسته می‌کنند و آنهایی که خیلی بلند هستند، چارچوب بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهند. بهترین اندازه برای کت درست زیر باسن و تا وسط ران است.

رنگ های تیره را انتخاب کنید تا استایل خود را شیک تر نشان دهید و از مدل هایی استفاده کنید که با استفاده از جزئیات و تزیینات بالاتنه را بزرگتر نشان می دهد.

لباس برای پایین تنه گلابی شکل

مثلا مانتوهایی با یقه بزرگ، یقه پهن و کمربند انتخاب کنید. ترنچ کت یا کت‌های بارانی برای اندام گلابی شکل عالی عمل می‌کنند.

استفاده از کمربند، بین شانه‌ها و باسن تناسب ایجاد می‌کند و باعث می‌شود لاغرتر به نظر برسید. همچنین مانتوهای کتی پرنسسی و مانتوهایی کمربنددار عالی هستند. از پوشیدن مانتوهای بدون برش خودداری کنید، زیرا باعث می‌شوند که اندام شما سنگین و بی‌شکل به نظر برسند.

سخن پایانی:

به طور کلی لباس هایی با پارچه های ساده و رنگ های تیره برای اندام گلابی شکل مناسب است. همچنین برای ایجاد تعادل با پایین تنه باید به انتخاب لباس مناسب برای بالاتنه و بزرگتر نشان دادن سینه و شانه ها توجه کرد.

شما همچنین میتوانید با کلیک برروی نحوه انتخاب لباس برای اندام گلابی این مقاله را هم بخوانیداز پوشیدن شلوارهای تنگ و دامن های چین دار و طرح دار خودداری کنید و از رنگ های روشن استفاده کنید و از تزئینات و پارچه های طرح دار برای بالاتنه استفاده کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا