بیوگرافی افراد مشهوردسته‌بندی نشدهعکس لاله سحرخیزانلاله سحرخیزانلاله سحرخیزان کیستلاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانیهمسر اول ناصر محمدخانی کیستهمسر ناصر محمدخانی کیست

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +‌علت قتل

[ad_1]

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +‌علت قتل

لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی فوتبالیست پیشکسوت تیم ملی ایران و پرسپولیس متولد سال ۱۳۴۸ در شیراز بود که در سال ۸۱ در سن ۳۲ سالگی به دست شهلا جاهد (همسر صیغه ای ناصر محمدخانی) با ضربات چاقو به قتل رسید و کشته شد. پرونده قتل لاله یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی که سال‌ها سرتیتر رسانه های داخلی و خارجی بود و ۸ سال به طول انجامید. یک پرونده که در ساعت ۵ بامداددر تاریخ آذر ۸۹، شهلا «خدیجه» جاهد، قاتل لاله اعدام شد.

همسر اول ناصر محمدخانی کیست

لاله سحرخیزان، همسر ناصر محمد خانی یکی از چهره‌های جنجالی فوتبال ایران بود، که در سال ۱۳۸۱ به واسطه هووی پنهانی خود (همسر موقت ناصر محمدخانی شهلا) با ضربات چاقو کشته شد. هنوز بعداز گذشت سالها، اینکه قاتل واقعی لاله که بود در هاله ای از ابهام است. او هنگام مرگ تنها ۳۲ سال سن داشت و دو پسر خردسال داشت

لاله سحرخیزان کیست

لاله سحرخیزان متولد سال ۱۳۴۸ در شیراز بوده و اصالتا شیرازی اما بزرگ شده قطر بود و در همانجا نیز با ناصر محمدخانی آشنا شد و ازدواج کرد. لاله همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست قدیمی قربانی عشق سوزناک شهلا جاهد زن صیغه ای همسرش شد.

گفتنی است لاله سحرخیزان در سال ۱۳۸۱ در منزلش با چاقو در تختخوابش کشته شد. قاتل او شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی بود.

همسر ناصر محمدخانی کیست بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی +‌قتل

بیوگرافی لاله سحرخیزان

در سال ۱۳۴۸ در شیراز به دنیا امده و همسر ۳۲ ساله‌ ناصر محمدخانی ستاره پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بوده که در سال ۸۱ توسط شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمدخانی به قتل رسید. او اصالتا شیرازی اما بزرگ شده قطر بود و در همانجا نیز با ناصر محمدخانی آشنا شد و ازدواج کرد.

آقای محمدخانی درباره همسر اولش لاله می گوید: نمی‌خواهم از زنم تعریف کنم اما به علی قسم زنم واقعا تک بود. چه از نظر رفتاری، چه از نظر مذهبی، چه از نظر برخورد. شما باید با همسران دوستانم در این مورد صحبت کنید از همسران درخشان، پیوس، کرمانی و حسین عبدی بپرسید، ما با هم رفت و آمد داشتیم
نماز همسرم همواره به وقت بود. اذان که می‌گفت سجاده‌اش را انداخته بود و شروع به نماز خواندن می‌کرد. حتی همواره بین نماز‌هایش قرآن می‌خواند و هرگز این گونه نبود که بلافاصله بعد از تمام شدن یک نماز، نماز دیگرش را شروع کند. نمازش همواره ۴۵ دقیقه طول می‌کشید.

نحوه آشنایی و ازدواج

مرحومه لاله سحرخیزان در قطر با همسرش ناصر آشنا شد. خانواده او ورزشی بودند، زمانی که تیم ملی به قطر می‌رفت بچه‌های تیم ملی را به خانه‌شان دعوت می‌کردند و مهمانی می‌گرفتند. به همین ترتیب رفت و آمد ما بیشتر شد و من از این طریق با او آشنا شدم. اولین بار او به هتل ما آمده بود و برای من هدیه خریده بود. اولین بار آن‌جا او را دیدم.

همسر ناصر محمدخانی کیست بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی +‌قتل

قاتل لاله سحرخیزان که بود؟

محمدخانی درباره اینکه واقعا قاتل لاله همسر جوانش که بود گفته: من مطمئنم که شهلا جاهد در روز حادثه تنها نبوده است. حتی یک مرد هم به راحتی نمی‌تواند یک نفر را بکشد چه برسد به یک زن. آیا یک زن می‌تواند به تنهایی برای یک قتل اقدام کند؟ پزشک قانونی گفته بود که اثر انگشت بر مچ پای مرحومه همسرم بوده است. مگر می‌شود یکی دو پای همسرم را گرفته باشد و همزمان هم به او چاقو زده باشد؟ چگونه چنین چیزی ممکن است؟ امکان ندارد. حتما کسی بوده است که دو پای همسرم را گرفته است و یک نفر دیگر هم به او ضربه زده است.

ماجرای قتل همسر ناصر محمدخانی

در سال ۸۱ پرونده قتل لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی به قوه قضاییه ارجاع داده شد. او توسط شهلا جاهد همسر موقت این بازیکن به قتل رسید. شهلا جاهد ۴ سال صیغه محمدخانی بود و زندگی پنهان داشت. این پرونده قتل در آن زمان به یکی از پیچیده ترین پرونده های قتل بود، زیرا شهلا جاهد بعد از اعترافاتش آن را تکذیب کرد و گفت: من به دلیل عشق به ناصر قتل را گردن گرفتم.

شهلا در اعترافات به قتل هووی خود یعنی لاله گفته: ناصر با پرسپولیس به آلمان رفته بود. من تصمیم گرفتم با استفاده از غیبت او برای همیشه لاله را از زندگیم حذف کنم. شب حادثه با کلیدی که از خانه ناصر داشتم، داخل منزل او رفتم و پشت شوفاژ پنهان شدم. از آنجا دیدم که لاله، دو فرزند و دوستش به خانه آمدند. تا صبح پشت شوفاژ بودم. وقتی فرزندان لاله به مدرسه رفتند و دوستش از خانه خارج شد، لاله روی تخت دراز کشید. من چاقویم را آماده و دست کشم را دست کردم. بعد یک راکت بدمینتون برداشتم و با دسته آن محکم ضربه‌ای به سر لاله زدم. بعد با هم درگیر شدیم و من هم با ضربات چاقو آن‌قدر او را زدم تا جان داد.

اما، ۱۱ ماه این قتل را انکار کرد و بعد‌ها گفت ناصر به او گفته است که اگر قتل را به گردن نگیری آن‌ها من را بازداشت می‌کنند و تنها به دلیل دوست داشتن ناصر این قتل را گردن گرفته ‌است. اما قاضی پرونده پس از اینکه شهلا به قتل اعتراف کرد، بی‌گناهی او را نپذیرفت. هنوزم هم پس از گذشت دو دهه از این ماجرا و اعدام شهلا جاهد حقیقت ماجرا در هاله ای ابهام است.

وکیل پرونده همان موقع گفت:

«شهلا درباره حضور در مدرسه و بانک اظهاراتی داشت، اما صحبت‌های وی هیچ وقت مورد بررسی قرار نگرفت، در حالی که شهلا برای گفته‌هایش شاهد هم داشت. ما به این مسأله اعتراض کردیم و این پروسه چند سالی ادامه داشت و مرتب لغو و تأیید می‌شد، ما با توسل به مستندات قانونی که حق قانونی شهلا بود، تا زمانی که قانونی اجازه می‌داد، این روند را ادامه دادیم و زمانی که دیگر راهی برای اعتراض وجود نداشت و تقریبا تمام مراحل پرونده طی شده بود، حکم مجددا صادر شد.»

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا