اخبار کوتاهاینترنتدسته‌بندی نشدهیوتیوب

جلوگیری از حذف تبلیغات یوتیوب ؛ اعلام جنگ یوتیوب علیه اد بلاکرها!

[ad_1]

ظاهرا مسئولان یوتیوب قصد دارند با جلوگیری از حذف تبلیغات یوتیوب تمام افراد را مجبور به تماشای تبلیغات در این پلتفرم کنند.‌ یکی‌ از آزاردهنده‌‌‌ترین اتفاقاتی که می‌تواند در حین تماشای یک ویدیو در یوتیوب یا آپارات اتفاق بیفتد، متوقف شدن ویدیوی اصلی و پخش یک تیزر تبلیغاتی مسخره است!

به همین دلیل روش‌هایی ابداع شدند که با انجام آن‌ها دیگر هیچ تبلیغی در پلتفرم یوتیوب برای‌تان نمایش داده نشود. اما اگر اعلام جنگ یوتیوب علیه مسدودکننده های تبلیغات درست باشد، دیگر هیچ‌کدام از روش‌های دور زدن تبلیغات عمل نخواهند کرد!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جلوگیری از حذف تبلیغات یوتیوب

تبلیغات YouTube برای بسیاری از افراد آزاردهنده است. زیرا با نمایش ویدیو‌های تبلیغاتی، ویدیویی که در حال تماشای آن هستیم متوقف می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، تماشای ویدیو در یوتیوب برای تمام کاربران رایگان است. اما تنها راه برای اینکه از تبلیغات مزاحم راحت شوید، این است که اشتراک YouTube Premium را تهیه کنید. همچنین می‌توانید از مسدودکننده های یوتیوب یا همان اد بلاکرها استفاده کنید.

اما به تازگی خبری منتشر شد که نشان می‌دهد یوتیوب قصد دارد کاری کند که دیگر این ابزار‌ها قابل استفاده نباشند. با ممنوعیت اد بلاکر‌ها در یوتیوب، تمام کاربران مجبور می‌شوند تمام ویدیو‌های آزار‌دهنده تبلیغاتی را ببینند. البته ممنوعیت ادبلاکر ها در یوتیوب تا حدودی منطقی به‌نظر می‌رسد، چرا که تبلیغات در یوتیوب یکی از اصلی‌ترین منابع درآمد این پلتفرم بین‌المللی است. اما قطعا کاربران با شنیدن خبر جلوگیری از حذف تبلیغات یوتیوب خوشحال نخواهند شد!

جلوگیری از حذف تبلیغات یوتیوب

کریستوفر لاتون، مدیر ارتباطات یوتیوب، در رابطه با خبر ممنوعیت حذف تبلیغات یوتیوب توضیح داد:

استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغات با شرایط و مقررات استفاده از خدمات و سرویس‌ها در تضاد است. تبلیغات نقش مهمی در حمایت از طیف گسترده‌ای از تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان ایفا می‌کند و به میلیاردها نفر اجازه می‌دهد که به محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ممنوعیت ادبلاکر ها در یوتیوب به این شکل است که اگر کاربری از ابزار‌های دور زدن تبلیغات استفاده کند، ویدیویی که در حال تماشای آن است متوقف می‌شود و این پیام برایش نمایش داده می‌شود: «video playback is blocked unless YouTube is allowlisted or the ad blocker is disabled» در واقع این پیام از شما درخواست می‌کند که ابزار‌های بلاک کننده تبلیغات را غیر فعال کنید تا بتوانید ویدیو را ببینید.

با ممنوعیت استفاده از ادبلاکر ها در یوتیوب دیگر هیچ روش رایگانی برای دور زدن تبلیغات وجود ندارد و باید تیزر‌های آزاردهنده‌ای که پخش می‌شوند را تحمل کنید. تنها روشی که برای رهایی از تبلیغات باقی می‌ماند، عضویت در سرویس یوتیوب پریمیوم (Youtube premium) است. یوتیوب به کاربر هشدار خواهد داد که اگر سه مرتبه از مسدود کننده تبلیغات استفاده کند، به‌طور کلی از پلتفرم بلاک می‌شود.

ممنوعیت استفاده از ادبلاکر ها در یوتیوب باعث می‌شود کاربران به دو دسته تقسیم شودند‌:‌ 1- افرادی که تبلیغات را تماشا می‌کنند 2- افرادی که برای دور زدن تبلیغات در سرویس پولی یوتیوب پرمیوم عضو می‌شوند. همان طور که می‌بینید، این استراتژی منجر به افزایش درآمد یوتیوب می‌شود.

در اوایل سال جاری، شرکت یوتیوب دسته‌ جدیدی از تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن را به اپلیکیشن تلویزیونی خود اضافه کرد. علاوه‌بر‌این، آنها تبلیغات طولانی‌تر، اما کمتری را در تلویزیون آزمایش کردند.

البته نگران نباشید! احتمال آن وجود دارد که با وجود جلوگیری از حذف تبلیغات یوتیوب روش‌های جدیدی ابداع شوند که کاربر قادر باشد تبلیغات را دور بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برنامه‌های یوتیوب برای جلوگیری از مسدودکننده های تبلیغات چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا