دسته‌بندی نشدهسریال ترکیسریال ترکی نشاط زندگیفرهنگ و هنر

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی نشاط زندگی Hayatim Nesesi

[ad_1]

در این بخش از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی نشاط زندگی را برای شما دوستداران این سریال قرار داده ایم. همراه ما باشید. سریال نشاط زندگی با نام اصلی Hayatım Neşesi یک مجموعه تلویزیونی کمدی ترکی محصول گویا اینترتینمنت است که اولین قسمت آن در ۷ جولای ۲۰۲۳ به کارگردانی Şahin Altuğ و نویسندگی Ekin Atalar منتشر شد. نقش‌های اصلی توسط شبنم بوزوکلو و تولگا تکین بازی شده است.

خلاصه داستان سریال نشاط زندگی Hayatim Nesesi

نشه شخصیت اصلی سریال کمدی نشاط زندگی به دلیل تشکیل خانواده و بچه‌داری تحصیلات خود را نیمه‌تمام رها کرد. حال پس از سال‌ها می‌خواهد به دانشگاه برگردد و تحصیلات خود را در رشته پزشکی به پایان برساند.


 

قسمت ۹ سریال ترکی نشاط زندگی
قسمت ۹ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۹ سریال نشاط زندگی

مصطفی میره پیش مادرش تا درباره زایمان نشه باهاش حرف بزنه و بهش میگه نظر تو چیه؟ مصطفی درباره زایمان حرف میزنه اما صالحه درباره مراسم حرف میزنه که در آخر مصطفی منظورشو نمیفهمه و میگه تو از چی حرف میزنی؟ من حاملگی نشه را میگم! صالحه خوشحال میشه و او را بغل میکنه که مصطفی میفهمه نمیدونسته… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی نشاط زندگی
قسمت ۸ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۸ سریال نشاط زندگی

مصطفی پدرش ازش درباره سردار میپرسه که با آیلین چی میشه رابطه اش او تو تخیلاتش بهش میگه که سردار به هیچ دردی نمیخوره و مغازه ای که میخواد بگیره معلوم نیست بتونه اصلا بچرخونه یا نه و رابطه اس با آیلینو نمیدونم چی میشه چون آیلین اصلا دکتر نیست و تو ذهنش خیالش راحت میشه چون واقعیتو به پدرش گفت… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی نشاط زندگی
قسمت ۷ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۷ سریال نشاط زندگی

سردار به پدرش میگه میخوام حرفمو بزنم دیگه اگه البته اجازه بدین و کسی تو حرفمون نپره! تورکان شروع کرده به حرف زدن درباره تسلط بر استرس که سردار کلافه میشه و یکدفعه میگه من و آیلین داریم ازدواج میکنیم اونا خوشحال میشن و تورکان آروم میگه همینو کم داشتیم! سردار میپرسه چیزی گفتی آبجی؟… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی نشاط زندگی
قسمت ۶ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۶ سریال نشاط زندگی

نشه وقتی پیش سودا میره میگه باید چیکار کنم؟ سودا میگه چرا انقدر دیر کردی؟ حتما داشتی کارهای همیشگیتو میکردی یا غذا درست میکردی یا به خونه میرسیدی یا رفته بودی خرید یا شایدم با مادر شوهرت رفتی به این مهمونی های زنونه مسخره! نشه میگه نه واقعا تو فتوکپی بودم سپس سودا بهش سماره اتاق میده و میگه… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی نشاط زندگی
قسمت ۵ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۵ سریال نشاط زندگی

نشه وقتی به خونه میره میبینه همه جا مرتبه و جا میخوره او نوشته ای مصطفی میبینه که بهش گفته خیالت راحت همه چیز روبراهه و به همش رسیدگی کردم نشه خوشحال میشه و میگه خوب الان میتونم به درسام برسم سپس میشینه تمام درساشو میخونه. فردای آن روز صبح زود به بیمارستان میره که بچه هاش وقتی به سر میز صبحانه میرن… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی نشاط زندگی
قسمت ۴ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۴ سریال نشاط زندگی

دانشجوها نشه را فکر میکنن استاده و نشه هرچی میگه بهم نگین استاد منم مثل خودتونم آنها قبول و باور نمیکنن. سپس به اتاق یه مریض میرن و دانشجوها از نشه میخوان مریضو  معاینه کنه او با دیدن پرونده پزشکی و پرسیدن سوال هایی ازش بهش میگه شما برای اینکه خسته شدی از یه خونه به خونه دیگه بری گفتی بیای بیمارستان به مریضی بزنی خودتو… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۳ سریال نشاط زندگی

نشه با مصطفی به کافه رفتن و اونجا بهش خبر میده که میخواد بره دوباره دانشگاه مصطفی که تو دهنش کیک گذاشته بود شوکه میشه و تا مرز خفگی میره که نشه کمکش میکنه تا بتونه نفس بکشه. آیلین و سردار آمپول به دستن و نمیدونن چجوری باید آمپول بزنن که وقتی آیلین میزنه به همکار پدر سردار اون مرد داد میرنه و آیلین از ترس از حال میره.… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت ۲ سریال ترکی نشاط زندگی
خلاصه داستان قسمت ۲ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۲ سریال نشاط زندگی

مصطفی میره دم در خونه و به نشه میگه بپوش میریم بیرون نشه خوشحال میشه و همان موقع مادرش بهش زنگ میزنه که نشه میگه الان نمیتونم حرف بزنم میدونی چرا؟ مصطفی اومده میخواد منو ببره شام بیرون دیدی میگفتی اصلا از این کارها بلد نیست خیلیم بلده و تلفنو قطع میکنه که مادرش پشت تلفن با ترس میگه وای مصطفی حتما داره خیانت میکنه… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت ۱ سریال ترکی نشاط زندگی
خلاصه داستان قسمت ۱ سریال ترکی نشاط زندگی

قسمت ۱ سریال نشاط زندگی

نِشِه زنیست که سال‌های پیش برای خانواده‌اش درس پزشکی را ول کرده و به خانه داری پرداخته او برای چندمین بار در خواب رویای پزشک بودن را می‌بیند و دوباره غذایش می‌سوزه زینب دخترش او را از خواب بیدار می‌کنه و میگه زندگی ما مثل بقیه نرمال نیست اینکه مدام غذا می‌سوزونی خسته‌ام کرده!… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا

امتیازدهی به مقاله

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا