ایراندسته‌بندی نشدهسلبریتی هافرهنگ و هنرفیلم و سریال

روایت مستانه مهاجر از جدایی از پژمان بازغی و ابتلا به سرطان

[ad_1]

در حالی که در سال های اخیر همواره شایعاتی درباره ی جدایی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر، تدوینگر مشهور سینما، از یکدیگر مطرح بود، مهاجر در گفتگوی جدیدی با برنامه ی اینترنتی علی ضیا، برای نخستین بار پایان زندگی مشترکش با پژمان بازغی را تأیید کرده است.

جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر

مهاجر در این گفتگو از رابطه ی خوب او و بازغی و احترام متقابل شان به یکدیگر پس از طلاق شان گفت. همچنین در بخشی از این گفتگو، علی ضیا به این نکته اشاره کرد که حتی مستانه مهاجر پس از جدایی شان به بازغی کمک کرد نقش اول فیلم سینمایی «اسرافیل» را به دست آورد، فیلمی که در سال ۹۵ ساخته شد و مهاجر خود تهیه کننده ی آن بود.

مستانه مهاجر همچنین در این مصاحبه درباره ی ابتلایش به بیماری سرطان رحم صحبت کرد. او گفت که ۴ ماهی است از ابتلای خود به این بیماری که در مرحله ی پیشرفته ای قرار دارد، باخبر شده و قرار است به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد. به گفته ی مهاجر او در جریان این بیماری ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده است.

این گفتگو نخستین قسمت از برنامه ی پادکست «باضیا» با اجرای علی ضیا، مجری مشهور صدا و سیما است که دیروز ۲۰ شهریور ماه منتشر شد. ضیا که پس از نزدیک به یک سال و نیم غیبت، به عرصه ی اجرا بازگشته، در این پادکست میزبان زنان تاثیرگذار و موفق ایرانی در رشته‌ های مختلف خواهد بود. پادکست «باضیا» با تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای علی ضیا در تمامی اپ‌ های پخش پادکست و همچنین یوتیوب قابل دسترسی است.

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته ی تدوین از دانشگاه سوره است.

از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلمسازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد.

از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

در سال ۱۳۹۵ برای نخستین بار تهیه کنندگی را با فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده  و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد و پس از آن نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت.

او در سال ۱۳۹۹ اولین فیلم بلند خود به نام «جوجه تیغی» را ساخت که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت و پژمان بازغی از بازیگران آن بود.

جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله بود با پژمان بازغی (متولد سال ۱۳۵۳) ازدواج کرد که ثمره ی این زندگی دختری به نام نفس بود که در سال ۸۷ به دنیا آمد.

مهاجر در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی آشنایی اش با پژمان بازغی گفته بود: «من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داشتیم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت در سال ۸۴ منجر به ازدواج شد.»

جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر

جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا