دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال اتاق قرمز؛ ❤️ با سریال جذاب اتاق قرمز آشنا شوید + گالری تصاویر بازیگران⭐️

[ad_1]

سریال جذاب و دیدنی اتاق قرمز





سریال اتاق قرمز،Kirmizi Oda و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید. سریال های ترک مدت هاست که مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است، برخی از این سریال ها بسیار جذاب و دیدنی هستند و بیانگر فرهنگ، هنر و تاریخ ترکیه است. به صبب نزدیکی فرهنگی دو کشور ایران و ترکیه و ارتباط خوبی که بین مردم هر دو کشور وجود دارد، روز به روز این نزدیکی از طریق فیلم سریال ها نیز بیشتر می شود. برای بررسی سریال اتاق قرمز  با پین تاتی همراه باشید.

اتاق قرمز Kirmizi Oda

ژانر: درام

اتاق قرمز سریالی است با مضمونی متفاوت، که از تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد. سناریوی این سریال که به سبک روانشناسی_درام می‌باشد و برگرفته از کتاب روانشناس معروف به نام گل سرن بودایی‌جی‌اوغلو Gulseren Budayicioglu نوشته شده است.

این سریال هم اکنون هر جمعه از شبکه Tv8  در حال پخش است و در صدر لیست امتیاز بینندگان قرار دارد.

بازیگران این سریال در هر قسمت تغییر می‌کنند، اما شخصیت روانشناس اصلی و همکاران مشغول در کلینیک در تمامی قسمتها ثابت هستند.

برای دانلود آهنگ های ترکی کلیک کنید!

داستان سریال اتاق قرمز

داستان‌های هر قسمت این سریال بر اساس روند درمان مراجعه کنندگان توسط این روانشناسان نوشته شده است که هر کدام دچار مشکلات روحی و یا ناهنجاری‌هایی از دوران کودکی‌شان هستند. گاهی زندگی خود روانشناسان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد که نشان دهنده این است که هر انسانی ممکن است در شرایط روحی خاصی قرار بگیرد اما مهم این است که خود را بشناسد و به اصلاح آن بپردازد. هر قسمت این سریال ۱۵۰ دقیقه‌ است و در آخر با تیزرهای قسمت جدیدش بازیگران هفته بعد را معرفی می‌کند. جالب است بدانید که نقش مراجعه کنندگان هر قسمت را بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ترکیه به عهده دارند و این مسئله از جانب بینندگان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

موقعیت مکان فیلمبرداری سریال اتاق قرمز در منطقه اسکودار و بیکوز شهر استانبول می‌باشد که به عنوان محل کلینیک دکتر روانشناس سریال معرفی می‌شود.

تاکنون ۲۴ قسمت از سریال اتاق قرمز پخش شده است و در هر قسمت از آن با به نمایش درآمدن شخصیت متفاوتی از هر مراجعه کننده طرفداران بسیاری از کل ترکیه را با خود همراه کرده است .

اگر چنانچه تمایل دارید می‌توانید به این صفحات نیز سر بزنید:

4.2/5 – (14 امتیاز)



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا