فیلم و سریال

سریال ترکی بازی بخت | ❤️ معرفی سریال کمدی + گالری تصاویر⭐️

[ad_1]




سریال ترکی بازی بخت | ❤️ معرفی سریال کمدی + گالری تصاویر⭐️


























سریال ترکی بازی بخت

سریال ترکی بازی بخت و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال ترکی بازی بخت Baht Oyunu

ژانر: کمدی، درام

یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی که پخش آن در سال 2021 از شبکه Kanal D ترکیه آغاز شد  و اخیراً بعد از 17 قسمت به پایان رسید. این سریال که جزو سریال‌های تابستانی ترکیه است با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و حتی در سایت بین‌المللی و معتبر IMDB نیز رده‌بندی بالایی را از آن خود کرد. از دلایل موفقیت سریال بازی بخت علاوه بر داستان طنز و عاشقانه آن می‌توان به بازیگران جوان و توانایی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند نیز اشاره کرد. لوکیشن فیلم‌برداری شهر زیبای استانبول و شرکت سازنده هم ARC film  می‌باشد.

خلاصه داستان سریال بازی بخت

آدا دختر جوان و زیبایی است و با این ذهنیت بزرگ شده؛ که اگر با عشق اولش ازدواج نکند خوشبخت نخواهد شد. مادر بزرگ و مادر مادر بزرگش هم بعد از اینکه عشق اولشان آن‌ها ترک کرده زندگی سختی را گذرانده‌اند به همین دلیل این خرافات بین آن‌ها قوت گرفته و آدا تصمیم دارد که هرطور شده با عشق اولش ازدواج کند.

آدا به دور از خانواده در شهر استانبول به دانشگاه می‌رود و در اولین نگاه عاشق دانشجویی بین‌المللی به نام روزگار می‌شود. روزگار اهل کشور آلبانی است که برای تحصیل به استانبول نقل مکان کرده و وقتی که در شُرُف دیپورت شدن از ترکیه است با آدا آشنا می‌شود.

آدا برای اینکه بتواند در کنار عشق اولش باشد، فداکاری‌های زیادی می‌کند و تصمیم می‌گیرد به طور صوری با روزگار ازدواج کند که او از ترکیه دیپورت نشود و در حالی که روزگار به درسش ادامه می‌دهد او مجبور می‌شود که دانشگاه را ترک و کاری را شروع کند که بتواند بار مالی رابطه‌اش با روزگار را به دوش بکشد و همه این مسائل را نیز از خانواده‌اش پنهان کرده است.

بعد از گذشت 3 سال از ازدواجشان، روزگار مشمول دریافت شهروندی ترکیه می‌شود و حالا که آدا بالاخره فکر می‌کند خیالش از این ازدواجش راحت شده؛ روزگار بعد از اخذ شهروندی ترکیه، خیلی ناگهانی آدا را ترک می‌کند. در همین حین آدا با شخصی به نام بورا آشنا می‌شود. بورا پسر جوان و خوشتیپی است که خانواده ثروتمندی دارد. بورا به رستورانی می‌رود که آدا در آن به شغل گارسونی مشغول است و تصمیم میگیرد برای اینکه بتواند برای کاری که انجام می‌دهد اطلاعاتی کسب کند، آدا را آزرده خاطر می‌کند اما همه چیز آنطور که فکر می‌کند پیش نمی‌رود.

پیشنهاد می‌کنیم برای فهمیدن سرگذشت بورا و آدا دیدن این سریال جذاب و خانوادگی را از دست ندهید.

برخی بازیگران

جمره بایسل Cemre Baysel، ادریس نبی تاشکان İdris Nebi Taşkan، آیتاچ شاشماز Aytaç Şaşmaz

گالری تصاویر

اگر چنانچه تمایل دارید می‌توانید به این صفحات نیز سر بزنید:

خدمات پین‌تاتی

تماس بگیرید
982122224948+

پست های اخیر

error: Content is protected !!




[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا