دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال سرزمین‌های بی‌قانون Kanunsuz Topraklar ؛⭐معرفی+ تیزر

[ad_1]

سریال سرزمین‌های بی‌قانون





سریال سرزمین‌های بی‌قانون Kanunsuz Topraklar را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال سرزمین‌های بی‌قانون Kanunsuz Topraklar

ژانر: درام، رمانتیک، تاریخی

پخش این سریال از اواخر تابستان سال 2021 از شبکه فاکس تی وی Fox Tv ترکیه آغاز شد و در زمستان سال 2022 طی شانزده قسمت به پایان رسید. سریالی با داستان و فضایی متفاوت از سریال‌های امروزی تلویزون ترکیه که توانست نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. فیلم برداری سریال سرزمین‌های بی‌قانون در استانبول و منطقه‌ای از ترکیه به نام زونگولداک انجام شده و فضای زیبایی را برای تماشاگران به تصویر کشیده است.

خلاصه داستان سریال سرزمین‌های بی‌قانون Kanunsuz Topraklar

داستان در دهه 1940 در ترکیه اتفاق می افتد.

داوود پسر جوانی است که با خواهر و برادر و والدینش زندگی ساده‌ای دارد. او به همراه پدر و برادرانش به عنوان کارگر در معدن زغال سنگ کار می کند. او نترس است و نمی تواند در مقابل بی عدالتی  بی‌تفاوت باشد. یک روز در معدن زغال سنگ به دلیل بی توجهی رئیس، فاجعه ای رخ می دهد. وقتی باران زیاد می‌بارد، رئیس معدن شخصی به نام مالک با وجود همه هشدارها، اجازه نمی‌دهد کارگران در معدن زغال سنگ دست از کار بکشند. معدنچیان در داخل معدن زغال سنگ محبوس می شوند و بسیاری از آنها با فروریختن معدن از بین می روند.

با اینکه مسئولیت کامل این فاجعه بر عهده مالک است، کارگران را تهدید می کند تا غرامتی ندهند. داوود نمی‌تواند در برابر این بی عدالتی ایستادگی کند و تصمیم می گیرد صدای خود را در برابر این ظلم بلند کند.

داوود مصمم است نزد مسئولان شهر برود و آنچه را که در معدن زغال سنگ رخ داده است به آنها اطلاع دهد. در راه خود به شهر، او به دختر مالک  به نام گلفم برخورد می کند.

گلفم دختر جوان زیبایی است که در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده است بدون اینکه از واقعیت‌های زندگی اطلاعی داشته باشد. او در کنار پدر و دو خواهرش در محیطی امن زندگی می کند.

گلفم قوی، سرسخت و شجاع است. او بدون ترس سوار اسب می شود و کلیشه‌های علیه زنان را به چالش می‌کشد. این مسئله او را از سایر دختران متمایز می کند.

گلفم در ابتدا از پدرش حمایت می‌کند و مقاومت کارگران معدن زغال سنگ را درک نمی‌کند. از طرف دیگر، خواهر کوچکترش، فکریه زیاد مطالعه می کند و به همین دلیل رفتار پدرش را نسبت به مردم فقیر تایید نمی‌کند.

گلفم در ابتدا به شدت با داوود مخالفت می کند. او را نافرمان و بی‌ادب می داند. با این حال، وقتی بیشتر با او آشنا می‌شود و شخصیت او را می‌شناسد متوجه درستی ایده‌های او می‌شود و …

پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال را از دست ندهید.

برخی بازیگران :

اوعور گونش Uğur Güneş، اسرا بیلگیچ Esra Bilgiç، سردم پاچال Serdem Paçal و….

گالری تصاویر



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا