الهه جعفری سریال خوشنامبازیگر نقش فرشته در نوروز رنگیبیو گرافی هنرمندانبیوگرافی الهه جعفریگیسو سریال احضارهمسر و ازدواج الهه جعفری

عکس و بیوگرافی الهه جعفری بازیگر و بدلکار ایرانی

[ad_1]

الهه جعفری

الهه جعفری

الهه جعفری متولد 1370 در تهران و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. الهه جعفری پیش از حضور در حوزه بازیگری در حوزه ورزش و فعالیت جدی داشته و رشته مورد علاقه ی او نیز بسکتبال می باشد او به خاطر فیزیک بدنی که داشت به عنوان بدلکار نیز فعالیت کرده و در مقابل دوربین قرار گرفته است.

الهه جعفری

الهه جعفری

عکس کودکی الهه جعفری

الهه جعفری

خانم بازیگر به واسطه ی مهارت در ورزش در چندین فیلم و سریال به عنوان بدلکار حضور داشته اند و در رشته ی بسکتبال هم به صورت حرفه ای حضور دارند.

الهه جعفری

الهه جعفری

الهه جعفری سریال خوشنام

احمد زالی تهیه کننده سرشناس کشورمان در یک پروژه تلویزیونی قدمی جدید را برداشته است و با همکاری محسن کیایی به سراغ یک مجموعه طنز و کمدی رفته که در ۳۰ قسمت از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

بازیگران سریال خوشنام عبارتند از

هومن حاج عبداللهی، شهره لرستانی،حمید لولایی و فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی. پروین ملکی و مهری آل آقا بازیگران این سریال هستند.

الهه جعفری

عکس اینستاگرام الهه جعفری

الهه جعفری

الهه جعفری بدلکار ایرانی

شروع  فعالیت وی در سینما  با فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال 1390 آغاز شد که در این سریال بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد /ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی که نقش های اصلی بودند تولید و پخش شد که خانم جعفری در این فیلم به عنوان بازیگر بدلکار حضور داشت. وی در سال 1391 ، در فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی نیز به عنوان بازیگر بدلکار بازی کرد.

الهه جعفری

الهه جعفری بازیگر نقش گیسو سریال احضار

خانم جعفری در سریال احضار در نقش گیسو یکی از بازیگران اصلی سریال به شما می آمد و جلوی دوربین رفت و ایفاگر نقشی متفاوت شد. احضار اولین سریال در ژانر وحشت با موضوع اجنه، ارواح و روابط بین این موجودات است و در خلاصه داستان آن آمده است:اغلب ترس ها با شناخت از بین می روند، اما ترس هایی که تا مرگ ناشناخته می مانند، هرگز رهای مان نمی کنند.

بازیگران سریال احضار عبارتند از:الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، یاسمن همتی، حسین صیف، نرگس امینی، شیما مرزی، مریم عباس زاده، سهیل محمودی، بهارخانی و سلیمه رنگزن

الهه جعفری

کارنامه ی کاری الهه جعفری

سریال احضار 1397

سریال چرخ و فلک 1395

سریال کشیک قلب 1395

به خاطر پونه 1391

گشت ارشاد 1390

خوشنام 1400

الهه جعفری

الهه جعفری سریال نوروز رنگی در نقش فرشته

نوروز رنگی» در بیست قسمت و به کارگردانی علیرضا مسعودی (علی مشهدی) ماجرایی طنز و خنده‌دار از دل اتفاقات دهه ۱۳۶۰ در کوچه پس کوچه‌های مشهد است که برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه پنج سیما ساخته شده است .
نقش فرشته
بازیگران سریال : یوسف تیموری، شهرام قائدی، رابعه اسکویی، سیاوش مفیدی، داریوش سلیمی، شاهو رستمی، جواد خواجوی و ماهان عبدی و محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجری، پریسا مقتدی، الهه جعفری ، محمدامین سلیمی‌راد، هادی عامل‌هاشمی، الهه یگانه‌پور، سیما خالقی ، محمدامین کشت‌مندی، سجاد حسین‌پور و …

الهه جعفری

الهه جعفری

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا