پرهام سریال قهوه ترکداوود سریال مترجمدسته‌بندی نشدهرونا دختر مجتبی پیرزادهکوهیار سریال مردابمجتبی پیرزادهمنصور سریال پوست شیرهمسر مجتبی پیرزادههنرمندان

عکس و بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منفی سریال نمایش خانگی

[ad_1]

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده متولد 11 دی سال 1364 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است ، تحصیل کرده مدرسه البریز در تهران می باشد. در ادامه بیشتر با این بازیگر نقش منفی شبکه نمایش خانگی آشنا خواهید شد.

مجتبی پیرزاده

همسر مجتبی پیرزاده

او با فرزانه تفرشی ازدواج کرده است. همسرش فرزانه تفرشی نیز از فارغ التحصیلان رشته تئاتر از دانشگاه سوره است که در تئاتر بازی و کارگردانی می کند ، این دو در سال 96 صاحب دختری بنام رونا شدند.

مجتبی پیرزاده

سهراب سریال سایه بان

اولین نقش آقای پیرزاده بازی در نقش سهراب سریال سایه بان بود که بعد از آن بسیار پرکار شد و هم اکنون از بازیگران اصلی سریال های نمایش خانگی به شمار می آید.

او در این سریال کنار بازیگرانی چون امین تارخ ، علی اوسیوند ، هستی مهدوی ، پریوش نظریه و افسانه کمالی ایفای نقش می کند.

 

مجتبی پیرزاده

جوایز مجتبی پیرزاده

پیرزاده برای بازی در مجموعهٔ سایه‌بان / نامزد جایزهٔ حافظ و برای بازی در فیلم تومان / نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

مجتبی پیرزاده

جدیدترین نقش آقای پیرزاده کوهیار در سریال مرداب است که به تازگی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

داستان سریال مرداب در یک شهر کوچک واقع در تپه‌ها روایت می‌شود. در این شهر، رازها و پیچیدگی‌هایی در سایهٔ ارتباطات مختلف پنهان شده‌اند. شخصیت اصلی این سریال، یک جوان باهوش و متعهد است که به شهر خود بازمی‌گردد و تلاش می‌کند تا رازهای مرتبط با مرگ عجیب پدرش را حل کند و پشت پردهٔ این شهر را فاش کند. در طول این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی از جمله یک خبرنگار محلی با روحیهٔ قوی، یک زن زیبا و مرموز و یک کارآگاه ماجراجو آشنا می‌شود.

بازیگران سریال مرداب عبارتند از شهرام حقیقت‌دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان ، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، امیر جعفری، الیکا ناصری 

مجتبی پیرزاده

منصور باجلان در سریال پوست شیر

پوست شیر مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و محمودی است که از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. داستان آن در مورد پدری است که در تلاش است تا عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.

بازیگران این سریال عبارتند از هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی و مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده

منصور پوست شیر در کنار ساحل

مجتبی پیرزاده

بازیگر نقش پرهام سریال قهوه ترک

بازیگر نقش شجاع سریال آمستردام

بازیگر نقش داوود سریال مترجم

بازیگر نقش مازیار سریال آنها

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده

استایل ست مجتبی پیرزاده و همسرش



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا