AMDMicrosoftpcxbox series x/sاخبار بازیاخبار مهمبازیفناوری اطلاعات

مایکروسافت برای استفاده از AMD FidelityFX Super Resolution هیجان زده است

[ad_1]

شرکت مایکروسافت به تازگی با انتشار بیانیه‌ای به IGN اعلام کرده است که قصد دارد از تکنولوژی FidelityFX Super Resolution شرکت ای‌ام‌دی (AMD) در ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس استفاده کند.

نماینده‌ی مایکروسافت اعلام کرد که تکنولوژی FidelityFX Super Resolution به عنوان یک رویکرد دیگر برای افزایش نرخ فریم و رزلوشن توسط توسعه‌دهندگان استفاده خواهد شد. مایکروسافت تایید کرده است جزئیات بیشتری را در آینده‌ی نزدیک به اشتراک خواهد گذاشت.

در ایکس‌باکس، ما برای پتانسیل تکنولوژی FidelityFX Super Resolution ای‌ام‌دی به عنوان روش جدیدی برای افزایش رزلوشن و نرخ فریم توسط توسعه‌دهندگان، هیجان زده هستیم. ما به زودی اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگر به خاطر داشته باشید، در ماه آوریل اعلام شد تمام ابزار FidelityFX Super Resolution در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته است تا آن‌ها بتوانند از این تکنولوژی در ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس استفاده کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، FidelityFX Super Resolution ای‌ام‌دی در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) برای رایانه‌های شخصی و لپتاپ‌ها منتشر خواهد شد. اگرچه هنوز ای‌ام‌دی در مورد تاریخ عرضه‌ی تکنولوژی خود برروی کنسول‌ها صحبت نکرده، اما حالا واضح است که مایکروسافت قصد دارد از FidelityFX Super Resolution در کنسول‌های جدید خود استفاده کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا