پیکاپ - وانتدسته‌بندی نشدهرینگ و لاستیکشورلتشورولت سیلورادو

معرفی شورولت سیلورادو HD با رینگ‌های جذاب HFX-1 ووسن

[ad_1]

شورولت سیلورادو HD با رینگ‌های بزرگ و متمایز ووسن HFX-1 جذابیت‌های زیادی دارد.

یافتن رینگ‌های افترمارکتی مناسب و جذاب برای شورولت سیلورادو HD کار نسبتاً سختی خواهد بود چراکه این وانت سنگین‌وزن از طراحی هشت پیچ برای رینگ‌ها استفاده می‌کند. البته شرکت ووسن به دنبال راحت‌تر کردن مالکان این خودروست و به همین خاطر رینگ‌های جدید سری HFX-1 را معرفی کرده است.

ووسن اخیراً تصاویری از شورولت سیلورادو HD با رینگ‌های موردبحث را در میامی فلوریدا منتشر کرده است. وانت شورولت با رنگ سفید و تریم مشکی خودنمایی می‌کند درحالی‌که رینگ‌ها طرح برنزی دارند و تضاد رنگی زیبایی را ایجاد کرده‌اند. با وجود سپرهای پولیش خورده و شیشه‌های تیره، سیلورادو HD بسیار با ابهت به نظر می‌رسد. این خودرو همچنین از کیت افزایش ارتفاع زیادی سود می‌برد که روی ظاهر آن تأثیر گذاشته است.

رینگ‌های ووسن HFX-1 با ابعاد مختلف از جمله ۱۷ تا ۲۱ اینچی و پهنای ۹ تا ۱۲ اینچی در دسترس هستند. همچنین نسخه‌های هشت پیچ این رینگ نیز ابعاد ۲۲ تا ۲۴ اینچی دارند و البته نسخه‌های سفارشی آن با ابعاد مختلف هم قابل انتخاب خواهند بود. از نظر رنگ و طرح روی رینگ نیز دست خریداران کاملاً باز است به گونه‌ای که رینگ‌های HFX-1 در طرح‌های گان متال مات، مشکی براق، نقره‌ای پولیش خورده، مشکی ساتین و برنزی عرضه می‌شوند. خودرویی که مشاهده می‌کنید از نوع سیلورادو HD قبل از فیس لیفت ۲۰۲۴ است. زیر کاپوت وانت پیکاپ شورولت پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری توربودیزل دورامکس L5P قرار دارد و قدرت و گشتاور آن به ۴۴۵ اسب بخار و ۱۲۳۴ نیوتون متر می‌رسد. نظر شما درباره این خودرو و رینگ‌های ووسن چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۸ رای

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا