اخبار گوشیدسته‌بندی نشدهشرکت هاگوشی موبایلگوشی نوبیا

نوبیا Red Magic 9 Pro اکنون در ایالات متحده در دسترس است

[ad_1]

گوشی محبوب و مورد انتظار نوبیا Red Magic 9 Pro اکنون در ایالات متحده در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت جهانی نسبت به خرید این گوشی اقدام کنند.

گوشی هوشمند گیمینگ قدرتمند Red Magic 9 Pro نوبیا که سال گذشته در چین معرفی شد، اکنون در ایالات متحده در دسترس است. در واقع، هر کسی می‌تواند پرچم‌دار را از هر کجای دنیا از طریق فروشگاه اینترنتی بین‌المللی این شرکت خریداری کند.

با این حال، آمریکای شمالی فروشگاه خاص خود را دارد، بنابراین مشتریان می‌توانند Red Magic 9 Pro را با قیمت پایین 650 دلار انتخاب کنند که برای چنین دستگاه قدرتمندی قیمتی باورنکردنی است. گران‌ترین نسخه Red Magic 9 Pro تنها 800 دلار قیمت دارد و با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، در حالی که ارزان‌ترین نسخه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نوبیا Red Magic 9 Pro

ساکنین ایالات متحده آمریکا در صورتی که مدل 16/512 گیگابایتی (Snowfall) را سفارش دهند، سفارش آن‌ها در عرض 2 تا 3 هفته ارسال خواهد شد؛ اما دو مدل دیگر، 12/256 گیگابایت (Sleet) و 16/512 گیگابایت (Cyclone) بلافاصله ارسال خواهند شد.

با 650 دلار، یکی از بهترین پرچمداران موجود در بازار را دریافت می‌کنید. Red Magic 9 Pro از پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرد و دارای صفحه نمایش خیره کننده 6.8 اینچی AMOLED با وضوح 2480 x 1116 پیکسل و نرخ تجدید 120 هرتز است.

Nubia RedMagic 9 Pro+ Review: Aesthetics and Performance Evolve Once Again

از نظر دوربین، Red Magic 9 Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی جلویی برای سلفی است.

تکمیل کننده نهایی این شاهکار نوبیا، باتری عظیم 6500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی است که یکی از بزرگترین باتری‌هایی است که تاکنون در یک پرچمدار دیده شده است. اگر به‌دنبال یک پرچم‌دار هستید و نمی‌توانید گلکسی اس 24 آینده سامسونگ یا هر یک از گوشی‌های سطح بالا را که در چند ماه گذشته عرضه شده‌اند، بخرید، Red Magic 9 Pro یک گزینه عالی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عرضه جهانی نوبیا Red Magic 9 Pro چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Phonearena

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا