دسته‌بندی نشدهسبک زندگیمد و زیبایی

هرآنچه باید درباره هاشور ابرو و تفاوت آن با میکروبلیدینگ بدانید

[ad_1]

این روزها هیچ مشخصه ظاهری به اندازه ابروهای پرپشت محبوب نیست. با این حال اگر از آن‌دسته افرادی هستید که به‌طور طبیعی ابروهایتان کم‌پشت است، دستیابی به این مدل ابرو می‌تواند چالشی واقعی باشد. درنتیجه شاید به فکر درمانی مانند هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ باشید. اما چطور می‌توان فهمید کدام‌یک از این روش‌ها برای شما مناسب‌تر است؟

هاشور ابرو چیست؟

هرآنچه باید درباره هاشور ابرو و تفاوت آن با میکروبلیدینگ بدانید

هاشور ابرو نوعی میکلروبلیدینگ است که ماندگاری‌اش نسبت به میکروبلیدینگ سنتی کمتر است. برای هاشور ابرو از دستگاهی با تیغه‌ دقیق برای ایجاد برش‌های کوچک در اپیدرم پوست استفاده می‌شود و سپس روی آن رنگ اعمال می‌شود. این کار ظاهری یک‌دست به موهای ابرو می‌دهد و نقاط خالی و کم‌پشت ابروهایتان را پر می‌کند.

اگر با میکروبلیدینگ آشنایی ندارید، (صفر تا ۱۰۰ میکروبلیدینگ ابرو را اینجا بخوانید) شکی نیمه‌دائمی از تتوی آرایشی است. موهای ابرو با ابزاری تیغه‌ای‌شکل کشیده می‌شوند و ابروهایتان ظاهری پرتر پیدا می‌کند.

این روش یک سال یا بیشتر ماندگاری دارد و ماندگاری هاشور ابرو بین ۹ تا ۱۸ ماه است.

میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو؟

هرآنچه باید درباره هاشور ابرو و تفاوت آن با میکروبلیدینگ بدانید

انتخاب روشی که مناسب ابروهایتان باشد بستگی به ابروهای طبیعی‌تان دارد. اگر ابروهای نازکی دارید، میکروبلدینگ می‌تواند برایتان بهترین گزینه باشد، زیرا می‌توانید ابروهای دائمی‌تر و پُرتری داشته باشید و قوس دلخواهتان را به آنها بدهید.

برعکس، اگر خودتان ابروهای تقریباً پُری دارید و فقط به دنبال پر کردن چند شکاف پراکنده هستید توصیه می‌شود که به جای میکروبلیدینگ به سراغ هاشور ابرو بروید. هاشور زدن به شما این امکان را می‌دهد که در نقاطی که نیاز دارید، موهایی با ظاهر ظریف و طبیعی بکشید.

هاشور ابرو درد دارد؟

هرآنچه باید درباره هاشور ابرو و تفاوت آن با میکروبلیدینگ بدانید

آستانه تحمل درد افراد مختلف متفاوت است اما در هر صورت هاشور ابرو درد چندانی ندارد. با این حال اگر نگران درد احتمالی هستید، می‌توانید قبل از شروع کار از بی‌حسی موضعی استفاده کنید.

ماندگاری هاشور ابرو چقدر است؟

هرآنچه باید درباره هاشور ابرو و تفاوت آن با میکروبلیدینگ بدانید

روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ و هاشور برای جلوگیری از محو شدن نیاز به نگهداری و ترمیم دارند. مثل هر نوع تتوی دیگری، میکروبلیدینگ می‌تواند به رنگ‌های غیرطبیعی و نه چندان زیبای قرمز، آبی و حتی سبز تبدیل شود. اگر با این موضوع مشکل دارید بهتر است به‌کلی این روش‌ها را نادیده بگیرید.

با این حال به جای ترمیم می‌توانید با آرایش نیز به ظاهری مشابه دست پیدا کنید و محوشدگی‌ها را از بین ببرید. کافی است با استفاده از مداد ابرو رنگ مورد نظرتان نقاط رنگ‌پریده و محو را پر کنید تا ابروهای میکروبلید شده را دوباره زنده کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا