آب و هواآب و هوای استانهاآب و هوای امروزآب و هوای تهرانآب و هوای تهران در 25 روز آبندهآب و هوای فرداآب و هوای کرجآب و هوای کشور در 24 ساعت آیندهاجتماعی 🔥اخبار 🔥استان هادسته‌بندی نشده

وضعیت آب و هوا/ آب و هوای کشور در ۲۴ ساعت آینده/ هواشناسی/جدیدترین اخبار

[ad_1]

وضعیت آب و هوا : آخرین اخبار وضعیت آب و هوا و شرایط جوی کشور

وضعیت آب و هوا و شرایط جوی: در این مطلب از بخش اخبار اجتماعی وبسایت نایریکا به وضعیت آب و هوا, آب و هوای کشور در ۲۴ ساعت آینده, آب و هوای امروز, آب و هوای فردا, آب و هوای تهران, آب و هوای کرج, آب و هوای استانها, آب و هوای تهران در ۲۵ روز آبنده می پردازیم.

 

این مطلب با جدیدترین اخبار به روز می شود.

با ما همراه باشید.

وضعیت آب و هوا, آب و هوای کشور در ۲۴ ساعت آینده, آب و هوای امروز, آب و هوای فردا, آب و هوای تهران, آب و هوای کرج, آب و هوای استانها, آب و هوای تهران در ۲۵ روز آبنده

وضعیت آب و هوا, آب و هوای کشور در ۲۴ ساعت آینده, آب و هوای امروز, آب و هوای فردا, آب و هوای تهران, آب و هوای کرج, آب و هوای استانها, آب و هوای تهران در ۲۵ روز آینده


شمال کشور هوای پائیزی را تجربه خواهد کرد

۱۴۰۲/۶/۲۳

اصغری، کارشناس هواشناسی:

بوشهر و خوزستان از امروز از هوای شرجی خارج می‌شود. مردم این دو استان با کاهش کیفیت هوا مواجه خواند شد. برای حضور در فضای باز از ماسک استفاده کنید.

وزش باد موجب خواهد شد تا آب های خلیج فارس هم متلاطم شود. فعالیت های دریایی از امروز تا شنبه باید متوقف شوند.

ابرهای همرفتی در استان فارس، هرمزگان و کرمان رشد خواهند داشت و در ساعات بعد از ظهر شاهد رگبار و رعدوبرق خواهیم بود.

از امروز بعداز ظهر تا هفته آینده در شمال کشور به طور محسوس کاهش دما خواهیم داشت و این کاهش دما در استان زنجان شدید است و ممکن است به محصولات کشاورزی آسیب بزند.


بارندگی در مناطق شمالی کشور

۱۴۰۲/۶/۲۳

در استان‌های گیلان، مازندران، برخی نقاط گلستان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات البرز مرکزی بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

امروز در منطقه زابل و فردا و شنبه در جنوب غرب کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.


وضعیت آب و هوا

۱۴۰۲/۶/۲۲

بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک‌ در برخی نقاط استان‌های‌ آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در شمال غرب کشور رگبار پراکنده و در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی و بارش باران روی می‌دهد.

در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل افزایش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده و در سواحل شمالی کاهش نسبی دما روی می‌دهد.


تشدید بارش‌های پایانی فصل تابستان

۱۴۰۲/۶/۲۱

فعالیت سامانه بارشی در شمال کشور در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل را شاهد خواهیم بود.

چهارشنبه تا جمعه در استان‌های گیلان، مازندران برخی از نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، غرب گلستان شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد.

در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، غرب و جنوب غرب کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.


بارش باران در برخی مناطق کشور

۱۴۰۲/۶/۷

با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به‌تدریج در خراسان شمالی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک روی می‌دهد.

در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر در برخی ساعات رگبار،‌رعدوبرق و و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا