تازه های روزترفندهادسته‌بندی نشدهشبکه های اجتماعی

چگونه برش های پیتزا را بی دردسر از هم جدا کنیم؟ + ویدیو

[ad_1]

چه پیتزا را خودتان درست کنید، از رستوران موردعلاقه‌تان سفارش دهید یا یک پیتزای منجمد را داخل فر بگذارید، پیتزا یک غذا به شدت محبوب در سراسر دنیا است. اما به نظر می‌رسد همه ما تا به حال برش‌ های پیتزا را اشتباه جدا می کردیم و روش درست آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به سرعت وایرال شده است. این افشاگری باعث شده مخاطبان شگفت‌زده شوند و بگویند دیگر به پیتزای سفارشی‌شان مثل گذشته نگاه نخواهند کرد. روهایم فاروقی، اینفلوئنسر مقیم دالاس، ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرد که نحوه جدا کردن صحیح برش کامل پیتزا را نشان می‌دهد. ترفند او چیست؟ آن سه پایه سفید پلاستیکی پیتزا که در اکثر جعبه‌ها وجود دارد.

این سه پایه پیتزا در اصل توسط کارملا ویتاله در نیویورک و در دهه ۱۹۸۰ طراحی شد تا از چسبیدن پنیر و مواد روی پیتزا به جعبه مقوایی در مسیر رستوران تا خانه مشتری جلوگیری کند. اما ویدیوی روهایم کاربرد بسیار خلاقانه‌ی دیگری برای این وسیله کوچک سفید رنگ نشان می‌دهد.

چگونه برش های پیتزا را بی دردسر از هم جدا کنیم؟

او در توضیح ویدیو نوشته است: «یک کارمند دومینوز به من گفت این کار را بکنم»، و به عنوان آموزشی برای کسانی است که تمام عمرشان برش‌ های ناموزونی از پیتزا برداشته‌اند. ویدیوی او تقریباً ۸۰۰ هزار لایک دریافت کرده است.

در این ویدیو روهایم سه پایه پیتزا را روی یکی از برش‌ ها می‌گذارد و از آن به عنوان ابزاری برای ثابت نگه داشتن برش استفاده می‌کند. این به او اجازه می‌دهد برش کناری را به راحتی و به طور مساوی جدا کند و برش مورد نظر را به راحتی از پیتزا خارج کند.

یکی از مخاطبان شگفت‌زده گفته: «کی می دونست باید این کار را بکنیم؟»

در حالی که شخص دیگری گفته: «این سه پایه برای این کار طراحی نشده، اما استفاده خوبی از آن است.»

برخی ادعا کرده‌اند همیشه فکر کرده‌اند این میز پیتزا برای میز اتاق عروسکی خانه‌های باربی طراحی شده است.

دیگری نوشته: «شما واقعاً باید پیتزا را به برش کوچکی تقسیم کنید و آن را سه پایه کوچک به عنوان هدیه‌ای بگذارید!»

یک نفر دیگر به طعنه به دوستان کوتاه قامتش اشاره کرده و نوشته: «فکر کنم این میز برای دوستان کوتاه‌تر جمع است تا میزی برای نشستن داشته باشند. بعداً تحقیق کنید.»

اما همه کسانی که این ویدیو را دیده‌اند تحت تاثیر آن قرار نگرفته‌اند. برخی گفته‌اند روهایم بیش از حد این ترفند کوچک را بزرگ کرده است. فردی گفت: «آن کارمند دومینوز دروغ گفته، این برای جلوگیری از قرار گرفتن درب روی پنیر و مواد رویی پیتزا است. دست از ساختن چیزهای احمقانه بردارید.»

نظر شما چیست؟ به نظرتان این سه پایه کوچک پلاستیکی می تواند شما را در جدا کردن بی دردسر و صحیح برش های پیتزا کمک کند؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا