8 روش برای مدل دادن به شلوار جین دوست پسراستال با شلوار جین دوست پسراستایل زنانهاصول شیک پوشی برای خانم هاتیپزاچگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم؟دسته‌بندی نشدهدنیای مدمد لباس

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل

[ad_1]

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل | دنیا شروع به نامیدن این شلوار جین دوست پسر کرد، از لباس های خیابانی گرفته تا ظاهر فرودگاهی، شلوار جین دوست پسر امتحان زمان را پس داده است. اگر در مورد نحوه پوشیدن شلوار جین دوست پسر کمی سردرگم هستید، بیشتر از این به دنبال الهام از استایل نباشید.

این مقاله 8 روش جالب برای پوشیدن شلوار جین دوست پسر برای هر مناسبت در تقویم شما را پوشش می دهد. بنابراین بیایید شروع کنیم.

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل

8 روش برای مدل دادن به شلوار جین دوست پسر

روش های مختلفی برای مدل دادن به شلوار جین دوست پسر وجود دارد. تناسب گشاد و کاملاً برای یک روز بیرون از منزل یا شب قرار ملاقات مناسب است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که شلوار جین پسر، اگر خوب ست نشود، می تواند از شیک به درهم تبدیل شود.

مطمئن شوید که شلوار جین خود را چند اینچ بالاتر از مچ پای خود قرار دهید و آن را با یک تاپ یا بلوز زیباتر بپوشید. این گشاد بودن شلوار جین را تکمیل می کند و فضایی را برای یک لباس الهام گرفته از افراد مشهور ایجاد می کند.

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل

1. چگونه در زمستان شلوار جین بپوشیم

ممکن است برای شما سخت باشد که آن کت های گشاد را با کت های بزرگ، کت های پف دار و نیم بوت ست کنید. اما شلوار جین boyfriend می‌تواند حالت زمستانی داشته باشد، به خصوص یک لایه راحت روی لباس‌های زیر حرارتی در روزهای سرد. بنابراین، بیایید چند ایده شگفت انگیز را بررسی کنیم تا این لباس را با اطمینان مدل دهید.

شلوار جین را با کت و یا بلوز آستین بلند و کفش ورزشی امتحان کنید. شلوار جین دوست پسر شما با یک ژاکت پف دار و بوت های مچ پا براق یا چکمه های رزمی عالی به نظر می رسد.

پاییز امسال، با پوشیدن شلوار جین دوست پسر خود با یک ژاکت یقه اسکی مشکی و کفش ورزشی سفید، ظاهری سرد و غیررسمی ایجاد کنید.

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل

چگونه شلوار جین دوست پسر بپوشیم | 8 نکته برای استایل

2. چگونه در تابستان شلوار جین Boyfriend بپوشیم

با توجه به تناسب راحت شلوار جین پسر اگر می‌خواهید ظاهری شیک در مقابل ظاهری راحت داشته باشید، استایلی را در نظر بگیرید که تعریف را به شما می‌دهند. کفش‌هایی بپوشید که شکل و رویه‌های آن منحنی، منحنی یا کمربند هستند.

می توانید در تابستان شلوار جین خود را با کفش و اکسسوری بپوشانید. یا با کفش های تخت و کتانی اسپرت شوید یا با کفش های زنانه یا صندل های پاشنه پاشنه دار این کتانی ها را گشاد نگه دارید.

چگونه در تابستان شلوار جین Boyfriend بپوشیم

چگونه در تابستان شلوار جین Boyfriend بپوشیم

3. نحوه پوشیدن شلوار جین Boyfriend با تخت

آپارتمان ها ظاهری متمایز به سبک ساحلی تابستانی ایجاد می کنند و پیدا کردن جفت ایده آل شما بسیار آسان است. شلوار جین دوست پسر مورد علاقه خود را با یک تی شرت گرافیکی زیبا و صندل های کشویی امتحان کنید.

صندل تخت و شلوار جین پسر برای بهار و تابستان فوق العاده خنک به نظر می رسند. همچنین می‌توانید آن‌ها را با خلخال‌های مورد علاقه‌تان بپوشید تا ظاهر را به خود جلب کنید. با شلوار جین گشاد و صندل‌های تخت به دنبال زیبایی‌های ملایم باشید.

نحوه پوشیدن شلوار جین Boyfriend با تخت

نحوه پوشیدن شلوار جین Boyfriend با تخت

4. چگونه شلوار جین Boyfriend را با کفش پاشنه دار بپوشیم

شلوار جین خود را با یک کت سفید سایز بزرگ و کفش پاشنه بلند سفید ست کنید همچنین می توانید یک صندل پاشنه کوتاه و یک تی شرت راحت را مدل دهید و یک ژاکت را روی شانه خود بیاندازید تا ظاهر را شیک تر کنید.

راه دیگری که می توانید شلوار جین دوست پسر بپوشید استفاده از یک بلوز گلدار، کفش پاشنه بلند و یک کیف پول بزرگ و روشن است.

چگونه شلوار جین Boyfriend را با کفش پاشنه دار بپوشیم

5. چگونه شلوار جین Boyfriend را با نیم بوت بپوشیم

با ست کردن شلوار جین دوست پسر خود با یک تی شرت نیم بوت و یک روسری، مچ پاهای خود را گرم نگه دارید و زیبا بمانید. یک جفت بوت بلند تا زانو شما را فوق العاده معمولی و شیک تر نشان می دهد.

6. اگر شما ریزه اندام هستید چگونه شلوار جین Boyfriend بپوشید

به سراغ شلوار جین پسری بروید که کمی فاق بلند دارند و گشاد نیستند. قسمت پایین را تا حد امکان باریک کنید و کفش های پاشنه بلند، صندل یا بوت های زیبا بپوشید.

می‌توانید شلوار جین دوست پسر خود را بدون سرآستین انتخاب کنید، اما چیزی را با سرآستین کوتاه‌تر انتخاب نکنید. همچنین از شلوار جین پسری که بیش از حد شل و گشاد، گشاد و به سمت پاهای مخروطی است، خودداری کنید.

نتیجه گیری

وقت آن است که هودی  را برای یک شلوار جین که مخصوص خانم ها است کنار بگذارید. این شلوار جین به راحتی ظاهر تابستانی شما را در عین آرامش به ارمغان می آورد. ما امیدواریم که تا به حال در مورد نحوه پوشیدن شلوار جین پسر بسیار مطمئن تر شده باشید.

سوالات متداول

تفاوت بین شلوار جین پسر و جین مامان چیست؟

تفاوت اساسی بین شلوار جین مامان و پسری این است که شلوار جین مامان دارای کمر نسبتاً بلندی است، در حالی که شلوار جین پسر دارای کمر کم و گشاد است.

شلوار جین مامان اغلب دارای ساق های مخروطی است، اما شلوار جین دوست پسر بیشتر آویزان می شود. شلوار جین بوی‌فرند معمولاً دارای پاهای بریده شده یا کاف‌دار است، در حالی که شلوار جین مادر معمولاً دارای ساق‌های کامل است.

آیا اندام های گلابی می توانند شلوار جین پسر بپوشند؟

بله . شلوار جین پسر باسن شما را در بر می گیرد و فاصله بین سر و زانوهای شما را برابر می کند. اگر قدتان کوتاه‌تر است، تناسب شل پاهایتان را بلندتر می‌کند.

شلوار جین Boyfriend راحتی بیشتری نسبت به شلوار جین تنگ معمولی ارائه می دهد و بسیار متنوع است.

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا