استایل پاییزی زنانه با تیشرت سفیداستایل زنانهاصول شیک پوشی برای خانم هاتیپزادسته‌بندی نشدهدنیای مدست لباسکمد کپسولی سادهکمد کپسولی ساده با تی شرت سفیدکمد لباس کپسولی کلاسیکنکات و ترفند ها

کمد کپسولی ساده با تی شرت سفید و شلوار جین | کمد کپسولی

[ad_1]

کمد کپسولی ساده با تی شرت سفید و شلوار جین

کمد کپسولی ساده با تی شرت سفید و شلوار جین : یک سه راهی سفید و شلوار جین مشکی تنها چند مورد اساسی در کمد ما هستند اما برای داشتن یک کمد لباس کاربردی ضروری هستند برای استفاده حداکثری از کمد لباس‌هایمان، باید چندین مورد اساسی در رنگ‌های خنثی داشته باشیم که بتوانیم از آن‌ها به عنوان پایه برای ایجاد لباس‌هایمان استفاده کنیم.

در پست امروز، نحوه اضافه کردن لایه ها و کفش های مختلف به یک تی شرت سفید و شلوار جین مشکی را برای ایجاد شش لباس به اشتراک می گذارم.

در این پست چند مدل لباس وجود دارد از جمله لباس‌های غیررسمی که می‌توانید در محل کار بپوشید و لباس‌های راحتی که می‌توانید در هر جای دیگری بپوشید!

کمد لباس کپسولی کلاسیک

لباس 1: کت و شلوار چهارخانه و کفش لوفر

اولین لباس شامل این کت و شلوار شطرنجی است. من دقیقاً این کفش‌ها را دارم و خیلی راحت هستند و رنگ خنثی با بسیاری از لباس‌ها می‌آید!

این لوفرها در کمد لباس کپسولی پاییزی من هستند ! به تازگی این ساعت را به کمد لباسم اضافه کردم و آن را دوست دارم! از آنجایی که این ساعت از جنس استیل ضد زنگ است، من این ساعت را تا سال های آینده در کمد لباس خود خواهم داشت.

کمد کپسولی ساده با تی شرت سفید و شلوار جین

لباس 2: کت کوتاه و کفش تخت با جین

اگر سبک کلاسیک یک کت ترنچ را دوست دارید اما قد بلند سنتی را دوست ندارید اینجا کت ترنچ کوتاه است ! من کت بلند را دارم و کیفیت آن بی عیب و نقص است، شاید شما هم این سبک کوتاه را دوست خواهید داشت!

کمد کپسولی ساده با تی شرت سفید و شلوار جین

لباس 3: کت جین و نیم بوت

کمد کپسولی ساده با تی شرت سفید و شلوار جین

لباس 4: ژاکت کش باف پشمی خاکستری با کیف و کفش مشکی

این ژاکت کش باف پشمی یک استایل لایه بندی دوست داشتنی برای پاییز و زمستان است و در حال حاضر در فروش است، همچنین در رنگ های قهوه ای، سرمه ای و قرمز عرضه می شود! 

کمد کپسولی ساده با تی شرت سفید و شلوار جین

لباس 5: ژاکت کش باف پشمی و بوت های  قهوه ای 

این لباس سیاه و سفید به خودی خود نسبتاً ساده است، اما با پوشیدن این بوت چرمی  در رنگ شتری”، رنگ‌هایی را اضافه می‌کند. به این لباس! به علاوه، کفش و کیف رنگ‌های خنثی هستند که با بسیاری از لباس‌های شما، چه شیک و چه غیررسمی هماهنگ می‌شوند!

این ژاکت کش بافی به رنگ “عاجی” یک لایه لایه بندی زرق و برق دار است که می توانید در پاییز و زمستان و حتی به عنوان یک قطعه انتقالی بهار بپوشید! این ژاکت کش باف پشمی نیز دارای رنگ سرمه ای است که کاملا دوست داشتنی است.

ژاکت کش باف پشمی و بوت های  قهوه ای 

لباس 6: ژاکت کش باف پشمی 

لباس 6: ژاکت کش باف پشمی 

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی نحوه شروع یک کمد لباس کپسولی | راهنمای تصویری این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا