برند کیفبرند کیف زنانهخرید کیف زنانهکیف زنانهمدل کیف

کیف زنانه – 20 برند و مدل پرطرفدار کیف دستی دوشی و مجلسی زنانه سال 2021

[ad_1]

کیف زنانه دستی هدیه ای مناسب برای بهترین دوست ، عزیزان و برای خود شماست! با این حال ، خرید یک کیف دستی لوکس می تواند هزینه زیادی داشته باشد. . بنابراین چه به دنبال یک کیف روزانه هستید یا چیزی برای رویدادهای خاص ، ما همه مارک های معروف کیف دستی را برای شما داریم.
به ۲۶ برند کیف زنانه دستی نگاه کنید تا دریابید که بهترین مارک کیف دستی برای شما کدام است!

Brighton-کیف زنانه برایتون


برایتون یکی از مارک های معروف کیف دستی است که به دلیل چرم برجسته آنها ساخته شده است. اغلب خواهید دید که کیف های برایتون از چرم ساخته شده اند که شبیه پوست مار یا تمساح است. این بافت درخشش زیبایی به کیف می بخشد و به آن حس لوکس می بخشد که هر لباسی را برجسته می کند.

Brighton-کیف زنانه برایتون

Botkier-کیف زنانه بوتیکر

آیا می خواهید جسور ، مستقل و با اعتماد به نفس به نظر برسید؟ Botkier شما را تحت پوشش قرار داده است. از چنگال تا کوله پشتی تا کیف دستی ، برای هر مناسبت یک کیف Botkier وجود دارد. علاوه بر این ، همه کیف های دستی آنها از چرم ساخته شده است (پیروزی بزرگ).

Botkier-کیف زنانه بوتیکر

Burberry-کیف زنانه باربری
همه چک باربری را می شناسند! اگر به دنبال یک کیف کار بزرگتر هستید یا سعی می کنید چیزی برای نگه داشتن تلفن و کیف پول خود پیدا کنید ، Burberry یک کیف شیک مناسب برای شما دارد.

Burberry-کیف زنانه باربری

Calvin Klein-کیف زنانه کالوین کلاین
نام تجاری کالوین کلاین به دلیل ایجاد ملزومات کلاسیک مشهور است و کیف های دستی کالوین کلاین هیچ تفاوتی با هم ندارند. به احتمال زیاد کیف روزمره جدید مورد علاقه شما کالوین کلاین خواهد بود زیرا نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسند بلکه کاربردی نیز هستند.

Calvin Klein-کیف زنانه کالوین کلاین

Chanel-کیف زنانه شانل
آیا تا به حال از خانه خارج شده اید و فکر کرده اید: “من واقعاً امروز لباسم را دوست دارم”؟ افزودن کیف Chanel به ظاهر شما باعث می شود هر روز احساس فوق العاده ای داشته باشید. کیف و کیف کیفی Chanel نه تنها زیبا نیستند بلکه با مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند.

Chanel-کیف زنانه شانل

Chloé-کیف زنانه کلوئه
کیف های Chloé بدون زنانه و بدون زحمت هر لباسی را تقویت می کنند. این کیف ها که در سایه های پاستلی ملایم تخصص دارند ، بدون اینکه زیاد به نظر برسند ، ظاهری عالی به شما می دهند. همچنین می توانید برای گزینه های مقرون به صرفه See By Chloé را مشاهده کنید. با انواع کالاهای چرمی اعم از کیف های بین تنه و چنگال های شلوار ، مطمئناً کیف مناسبی را برای خود خواهید یافت.

Chloé-کیف زنانه کلوئه

Coach-کیف زنانه کوچ
همه با داشتن یک لوگوی قابل تشخیص ، وقتی کیف کیف را می بینند ، آن را می شناسند. از مچ بند گرفته تا کیف های شانه ای ، Coach به دلیل طرح های کلاسیک خود یک برند معتبر است و اگر سعی می کنید کیف چرمی مناسب را بیابید ، عالی هستند. اگر به دنبال قیمت پایین تری هستید ، کیف های Coach Factory گزینه مقرون به صرفه تری برای خریداران کیف های لوکس است.

Coach-کیف زنانه کوچ

Cole Haan-کیف زنانه کول هان
برای همه کیف دستی Cole Haan وجود دارد. به طور جدی! اگر شما کسی هستید که می خواهد کیفش قطعه اصلی لباس باشد ، یک کیف Cole Haan برای آن وجود دارد. اگر می خواهید کیف شما کاربردی تر باشد ، یک کیف Cole Haan برای آن وجود دارد. با طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها ، تقریباً می توانید یک کیف Cole Haan برای هر روز از هفته داشته باشید.

Cole Haan-کیف زنانه کول هان

Dooney & Bourke-کیف زنانه دونی اند بورک
اگر به دنبال چیزی بیشتر بازیگوش هستید ، کیف دستی Dooney & Bourke انتخاب مناسبی برای شما است. Dooney & Bourke کیف های دستی می سازند که رنگارنگ هستند و دارای طرح های فوق العاده زیبا مانند قلب چاپ شده یا اردک هستند. آنها همچنین طرح های روزانه بیشتری مانند کیف های شانه چرم مشکی و قهوه ای ایجاد می کنند.

Dooney & Bourke-کیف زنانه دونی اند بورک

Fendi-کیف زنانه فندی
کیف های دستی فندی در هر لباسی یک قطعه بی نظیر است. کیف پول Fendi که به خاطر طرح های جسورانه و رنگارنگ خود معروف است ، می تواند هر ظاهر را جلوه دهد. خودتان را با یک کلاچ ، کیف شانه یا کیف دستی Fendi درمان کنید. شما سزاوار آن هستید!

Fendi-کیف زنانه فندی

Fossil-کیف زنانه فسیل
کیف های دستی فسیلی به دلیل دوام و طرح های کلاسیک شهرت دارند. فسیل در ساعت ها پیشتاز است ، اما این برند همان توجه را به جزئیات در کیف آنها می کند. کیسه های فسیلی که قرار است بخشی از زندگی روزمره شما باشند ، جیب های زیادی دارند که زندگی شما را بسیار ساده تر می کند.

Fossil-کیف زنانه فسیل

Furla-کیف زنانه فورلا
این کیف های دستی ایتالیایی جلوه ای لوکس که به دنبال آن هستید به شما می دهد. کیف های Furla که در تنوع بسیار زیادی از رنگ ها و سبک ها ساخته شده اند ، مکمل هر لباسی هستند. آنها همیشه با مجموعه های فصلی جدید به بازار می آیند ، بنابراین حتماً Furla را در خرید بعدی خود ببینید.

Furla-کیف زنانه فورلا

Gucci-کیف زنانه گوچی
کیف های گوچی به دلایلی نمادین شده اند. گوچی از لباس های چرمی مشکی گرفته تا کیف های شانه طلایی فلزی ، مد روز را به روز تبدیل می کند. به علاوه ، وقتی کسی از شما می پرسد کیف خود را از کجا تهیه کرده اید ، گفتن “این گوچی است” همیشه سرگرم کننده است.

Gucci-کیف زنانه گوچی

Kate Spade New York-کیف زنانه کیت اسپید نیویورک
کیف های دستی Kate Spade در طراحی مینیمالیستی و زنانه هستند. با استفاده از عناصر رنگی و گرافیکی گاه به گاه ، می توانید کیف یا کیف پول مناسب Kate Spade را برای خود یا یک دوست پیدا کنید.

Kate Spade New York-کیف زنانه کیت اسپید نیویورک

Longchamp-کیف زنانه لانگ چمپ
کیف های دستی Longchamp برای زنی است که به دنبال کمی اضافه در کیف روزانه خود است. کیف های Longchamp با کیف های چرمی ، کیف های دستی و کیف هایی که در طرح پوست مار و رنگ های روشن عرضه می شوند ، نه تنها می تواند لباس شما ، بلکه روحیه شما را نیز تقویت کند!

Longchamp-کیف زنانه لانگ چمپ

Louis Vuitton-کیف زنانه لویی ویتون
کیف های دستی Louis Vuitton بی انتها و زیبا هستند. اگر رویداد خاصی در پیش دارید یا می خواهید خودتان را درمان کنید ، یک کیف لویی ویتون می تواند کمد لباس شما را ارتقا دهد. از کیف های چرمی گرفته تا کیف های بزرگتر ، کیف های دستی Louis Vuitton که به سرعت قابل تشخیص هستند ، مطمئناً سر و صدا خواهند داشت.

Louis Vuitton-کیف زنانه لویی ویتون

Marc by Marc Jacobs-مارک بای جیکوبز
مارک جیکوبز به دلیل طرح های ساده یا ساده شناخته نمی شود ، بنابراین طبیعتاً کیف های Marc by Marc Jacobs با چاپهای رنگی و غیر منتظره بازی می کنند. اگر نمی دانید چگونه یک لباس را ست کنید ، کیف Marc by Marc Jacobs را انتخاب کنید و لباس را در اطراف آن بسازید. نگاه شما همیشه سر جای خود قرار می گیرد.

Marc by Marc Jacobs-مارک بای جیکوبز

MICHAEL Michael Kors-مایکل مایکل کورس
با یک نشان نمادین MK ، یک کیف دستی مایکل مایکل کورس به عنوان اولین کیف دستی طراحی شده یک هدیه عالی خواهد بود. مارک MICHAEL Michael Kors از کیف های بوم معمولی گرفته تا غذاهای چرمی ، کیف مناسبی برای همه و همه دارد.

MICHAEL Michael Kors-مایکل مایکل کورس

Nine West-ناین وست
اگر به دنبال کیفی هستید که با هر لباسی ست شود ، یک کیف Nine West را انتخاب کنید. شما نمی توانید با یک کیف Nine West اشتباه کنید زیرا آنها از نظر رنگ و طراحی کلاسیک هستند. معمولاً در تنهای مشکی و قهوه ای ، نه کیف کیفی وست قابل اعتماد بوده و همیشه رواج دارد.
Prada-کیف زنانه پرادا
کیف های دستی پرادا لوازم اصلی کمد لباس هستند که هرگز نمی خواهید آنها را رها کنید. یک کوله پشتی کلاسیک سیاه پرادا یا یک تفرج گاه به کیف خوب شما در همه جا تبدیل می شود. حتی در روزهای معمولی شما ، یک کیف پرادا می تواند به شما این قدرت را بدهد که بیرون بروید و روز را بکشید.

Nine West-ناین وست

Rebecca Minkoff-ربکا مینکوف
کیف های دستی Rebecca Minkoff برای زمانی مناسب است که کمی عصبانی تر هستید. با چرم لحافی ، میخ و میخ می توانید به راک استار داخلی خود ضربه بزنید. اگر کمی بیش از حد عجیب باشد ، ربکا مینکوف دارای کیف های دستی کم ارزش (اما هرگز خسته کننده نیست) است که دارای طراحی قوی ، ساختار یافته و پالت رنگی کلاسیک است.

Rebecca Minkoff-ربکا مینکوف

Salvatore Ferragamo-سالواتوره فرگامو
کیف های دستی Salvatore Ferragamo در لوکس ترین مارک های کیف های دستی طراح هستند. طرحها به زیبایی مینیمال هستند و از این طریق بسیار تأثیرگذار هستند. کیف های Salvatore Ferragamo از چرم نرم استفاده می کنند که به نظر می رسد شگفت انگیز است. مطمئناً کیفی است که برای همه موارد خاص بیرون می آورید.

Salvatore Ferragamo-سالواتوره فرگامو

The Sak-ساک
Sak دارای کیف های دستی است که به همان اندازه مناسب به نظر می رسد! Sak دارای کیف های دستی فوق العاده زیبا است که از چرم دستباف یا چرم اصل تهیه شده است. ما احساسات boho-chic این مارک را دوست داریم.

The Sak-ساک

Ted Baker-تد بیکر
با یک کیف تد بیکر اظهار نظر کنید. ما این شرکت مستقر در لندن را برای طیف گسترده ای از کیف های دستی شایان ستایش و ماموریت پایدارشان دوست داریم. تد بیکر یک فروشگاه تک پوشاک برای پوشاک ، لوازم جانبی و کیف های دستی همه چیز است.

Ted Baker-تد بیکر

Tory Burch-توری برچ
وقتی کیفی با رنگ نارنجی درخشان یا لوگوی شگفت انگیز TB طلا می بینید ، می دانید که این یک کیف دستی Tory Burch است. Tory Burch یکی از محبوب ترین مارک های کیف دستی است نه تنها به دلیل رنگ نارنجی ، بلکه به دلیل طرح های گرافیکی و کاشی کاری آنها. ما دوست داریم که طراح از آزمایش عناصر بازیگرا تر مانند گیاهان چاپ شده یا برش چرم نترسد.

Tory Burch- توری برچ

Vera Bradley-ورا بردلی
آیا به دنبال کیف دستی هستید که با سبک بوهو شیک شما مطابقت داشته باشد؟ کیف های دستی ورا بردلی بهترین انتخاب هستند. این کیف که اغلب با طرح های پیسلی و رنگ های روشن آراسته شده است ، یک فرد ضروری برای هفته است. کیف های دستی بسیار بردلی در پارچه های زیادی عرضه می شوند ، اما رایج ترین آنها پنبه با لحاف نرم است که در صورت نیاز بسته بندی آن را آسان می کند.

Vera Bradley-ورا بردلی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا